AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Ser hjemmestrikka ut. Anonymkode: 59dcf...08f 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Flott genser som ser ut som en nevenyttig har laget. Anonymkode: 16493...657 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Marijana skrev (4 minutter siden): Veldig fin! Hvor er den fra? Kule bukser og. skulle ønske den var litt lengre. Buksa ser helt dust ut. Som om den er tatt på bak fram. Anonymkode: 134c0...d52 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Ser litt kort og vid ut.. løfter du armene dine i den , så får du livet på genseren oppunder bh'n... Anonymkode: aae99...945 2 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Fine farger men for tykk, altfor varm hvis det er ull og uinteressant hvis ikke. Anonymkode: e0f9d...65d 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): skulle ønske den var litt lengre. Buksa ser helt dust ut. Som om den er tatt på bak fram. Anonymkode: 134c0...d52 Levde du ikke sist de var in? Anonymkode: 4b540...a79 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Genseren skriker «folkehøyskoleelev som har strikket sin første genser». Anonymkode: 12fd3...602 7
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden .. men den er 100% akryl Anonymkode: 12fd3...602 1 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Jeg ser den ikke er håndstrikket, og den ser ut til å være 100% akryl og derfor helt uaktuell å kjøpe. Fargene roper 70-tallet og det er vel trendy så, men denne ville jeg ikke blitt sett død i engang. Det blir et nei takk fra meg. Anonymkode: 87f14...d7b 2 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Skrevet 8 timer siden Marijana skrev (18 minutter siden): Veldig fin! Hvor er den fra? Kule bukser og. Buksene ser bak-frem ut spør du meg, men her er genseren: https://www.apricotonline.com/ie/chunky-knit-tonal-stripe-jumper/5051839928619Size14.html 100% akryl, not for me ass. Anonymkode: f291f...6e9 1 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Skrevet 8 timer siden Liker ikke fargene, men smaken er som baken. Det er opp til deg Anonymkode: 7f06d...489 2
Macro Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Genseren skriker «folkehøyskoleelev som har strikket sin første genser». Anonymkode: 12fd3...602 Jeg tenkte lærer på 50+, men det er jo ikke noe galt i det forsåvidt. 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden Jeg synes genseren var skikkelig kul, men vil ikke ha klær med bare akryl i. Nå vet jeg ikke hva som er i genseren, men er det mer enn 50 % ull ville jeg vurdert å kjøpe den. Anonymkode: e847c...274
GlutheaMaxima Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden Ser ut som en fin og koselig genser i mine øyne. Fine farger. Litt for kort for min smak, men det er visst trendy. Stort minus at den er akryl. Akryl brytes ikke ned i naturen. Når den en dag doneres bort/kastes, sendes den antagelig til et annet land hvor den dumpes i sjøen. Kanskje den smuldrer litt opp og spises av fisker, som senere spises av mennesker. 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden Digger hele antrekket 🤩 Anonymkode: 4c385...a3c
Zerosugar Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden Skjønner ikke kritikken, syns fargene var dritkule! Likte genseren, men enig i at den burde vært i et mer miljøvennlig stoff
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden Syns genseren var fin, men synd den er i akryl. Kunne kjøpt den om den var i ull eller bomull. Sånn bukse hadde jeg sist den var in 😂 Anonymkode: 50f67...205
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå