Gå til innhold

Erotisk massasje kurs

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at tantrasenteret har kurs, har noen erfaring å dele?

Jeg er dame på 46år  og har samboer på 55år. Vært kjærester i 7 år.

Vi er aktive seksuelt og jeg kunne godt tenkt meg å utforske erotisk massasje. Vi har allerede begynt å leke og nyte hverandre på den måten og syns det er deilig. Han ønsker nok å nærme seg kjønnsorganer kjappere enn meg da jeg nyter veldig den opparbeidelsen og pirringen. F.eks massasje av innside lår der fingertuppene kanskje, så vidt berører kjønnet. 

Og at hele kroppen berøres/masseres. Han har begynt å møte meg mer enn før da vi snakker åpent om utfordringer jeg har ang kåthet nå i premenopause. 

Nå ble det veldig mye detaljer på et spørsmål som egentlig kun var rundt dette med erotisk massasje kurs. Ser da etter par kurs, evt "dame-kurs" der bare jeg deltar.Har ikke pratet med samboer om det enda, rett og slett fordi jeg nettopp fikk ideen og han er på jobb, så veit ikke om dette er noe han kunne tenkt seg å være med på.

Men ser da etter seriøse kurs, absolutt ikke temakveld på en swingers club, men at det samtidig er tydelig at det er fokus på det erotiske og seksuelle. 

Ønsker at selve kurset i nåtiden er en god opplevelse, men at det ikke oppleves som en behandlingstime da jeg ønsker å lære for å kunne utforske mer sammen hjemme.

Så er det noen som har tips til seriøse aktører? Bor i Osloområdet så gjerne i nærheten der evt om det finnes noen gode nettkurs?

Anonymkode: 7eabb...5bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noe erfaring å dele. Kroppen hans vil få kjørt seg ekstra hardt imorgen en lang og hard arbeidsdag så har allerede lovet å smøre hele han inn med olje, ikke direkte massasje for jeg kan ikke teknikker og når han vil ha massasje for å løsne opp så er det så hardt og kraftig at det er ikke jeg sterk nok til heller. Så lovnaden er mer avslappende innsmøring fra topp til tå. 

Tenker da å bruke god tid før det utvikler seg for å se og lese ham, om han bare blir utålmodig eller om han også kan sette pris på og nyte ventetiden.

Anonymkode: 7eabb...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...