AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hvorfor klarer ikke folk flest fatte at jeg er fornøyd som singel ? Forhold, det er ikke så viktig for meg, men merker jo at de tror jeg bare sier det fordi jeg er singel eller at jeg prøver å trøste meg med det. Men jeg genuint kunne ikke brydd meg mindre om jeg fant kjærligheten eller ikke. Har ikke noe imot om den rette dukker opp, men savner det ikke så lenge det ikke er her. Tar en date om jeg føler for det i ny og ne og har lange pauser uten det også. Liker at jeg kan styre det selv, uten å måtte være noens kjæreste hver dag. Er voksne folk såpass avhengig av å ha en partner? Veldig trist og se. Altfor mye fokus på de greiene der, som om livet ikke er hel uten. Jeg har egentlig nok med meg og mitt jeg. Og blir jeg tiltrukket av noen så er det kult det, men dagdrømmer ikke om et forhold og legger meg ikke om natten og ønsker at det var noen der. Anonymkode: 1a43b...c68 1 1
Strigiformes Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Jeg er ikke avhengig av å ha en partner selv om jeg ønsker en mann å dele livet med. Tar ikke hvem som helst 😂 Jeg liker å ha en fortrolig som er bare min, og som jeg kan dele oppturer og nedturer med. Forstår ikke helt grunnen til at du velger å ordlegge deg slik du gjør. Jeg kritiserer ikke de som ønsker å være single. Det er ditt valg og det har jeg full respekt for.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Skjønner deg godt.. Har vært singel og ikke vært innvolvert med noen på noen måte siden jeg ble skilt for 5 år siden.. Ønsker det ikke, savner ingenting med å være i forhold.. Det kan selvsagt endre seg med årene, men enn så lenge så har jeg det godt alene.. Enkelte folk rundt forstår ikke i det hele tatt at det går ann🙄 De lever selv i forhold de ikke er fornøyd med, og klager støtt.. Men de om det.. Anonymkode: f8f10...af3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Jeg tenker at folk må leve slik det passer best for de, og vi burde ikke tillegge andre behov de ikke har. Jeg ser dette litt fra min omgangskrets også. Jeg har en venninne som har vært enslig i mange år, og virker veldig tilfreds med livet sitt. Så har jeg to venninner som kappes om å være irritert på mannen sin over stort og smått, og prater ofte om det når vi møtes. Så vender de oppmerksomheten mot den enslige, og spør når skal du slå deg til ro? Det er så mange fordeler med å være to. Skal vi spleise deg med noen? Jeg kunne aldri vært alene. Osv osv 😂😂 Jeg pleier si dere er ikke den beste reklamen for parforhold alltid, men den liker de ikke 😉 Anonymkode: 071a2...b2f
Lorian Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor klarer ikke folk flest fatte at jeg er fornøyd som singel ? Forhold, det er ikke så viktig for meg, men merker jo at de tror jeg bare sier det fordi jeg er singel eller at jeg prøver å trøste meg med det. Men jeg genuint kunne ikke brydd meg mindre om jeg fant kjærligheten eller ikke. Har ikke noe imot om den rette dukker opp, men savner det ikke så lenge det ikke er her. Tar en date om jeg føler for det i ny og ne og har lange pauser uten det også. Liker at jeg kan styre det selv, uten å måtte være noens kjæreste hver dag. Er voksne folk såpass avhengig av å ha en partner? Veldig trist og se. Altfor mye fokus på de greiene der, som om livet ikke er hel uten. Jeg har egentlig nok med meg og mitt jeg. Og blir jeg tiltrukket av noen så er det kult det, men dagdrømmer ikke om et forhold og legger meg ikke om natten og ønsker at det var noen der. Anonymkode: 1a43b...c68 Er fult mulig å trives godt som singel selv om man også hadde trivdes godt i et forhold. Det ene utelukker ikke det andre mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Jeg er mann på 43. Vært i forhold på over 10 år tidligere, men det viste seg at hun gikk bak min rygg med en kollega og ville ha han i livet sitt. Tok meg noen år å komme ovenpå, men nå nyter jeg tiden alene til det fulle. Har god jobb, økonomi på stell og egen bolig. Må si at jeg føler jeg har funnet min hylle i livet uten noe svik, dramatikk eller nedturer. Er ikke på noen dating-apper overhodet, men liker å reise og er litt mer kontaktsøkende når jeg er i utlandet. Har ikke barn, og har selvfølgelig gått noen runder med meg selv rundt det! Men jeg er rett og slett ikke typen som lager barn bare for å ha en arving. I min bok er barn ett resultat av kjærlighet sådan. Ingen vet hva morgendagen bringer, men jeg stortrives nå slik jeg har det. I november blir det 3 uker i Vietnam på rundreise. Anonymkode: d2b0a...d0d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå