AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:44 #1 Skrevet fredag kl. 08:44 Har meldt meg som frivillig til et arrangement og så er det en person som organiserer de frivillige, gir ulike roller. Vi har skrevet noen e-poster frem og tilbake for å finne en ledig rolle til meg, jeg ble tilbudt ulike roller og svarte etter 10 min hva jeg ønsket. Svaret jeg fikk var at en annen har rukket å få den rollen i mellomtiden. Ja vel, sånt kan skje i løpet av 10 min, men stusset over det. Ble tilbudt en annen rolle isteden og svarte etter 4 min, jeg skrev et bekreftende svar, skrev "ja, det er greit" og føyde til en kort kommentar om at den rollen skal være overkommelig. Dette er ca et døgn siden, har ikke fått svar og vet ikke om jeg er med eller ikke. Ble tidligere nevnt at jeg skulle få tilsendt mer info da jeg spurte om tid og sted for de frivillige, jeg vet bare tid og sted for ordinære deltakere på arrangementet. Null info mottatt. Arrangementet er på søndag og man vil jo gjerne planlegge helgen litt i forkant. Kanskje jeg får mer info i morgen, hvem vet. Hvis jeg ikke får svar i løpet av dagen vurderer jeg å trekke meg, dette fremstår som ganske respektløst. Som organisator må man være svært nøye i kommunikasjonen. Jeg må som et minimum få bekreftelse på at jeg har fått rollen som jeg bekreftet at jeg kan ta og for eksempel "jeg sender mer info i morgen". Anonymkode: dd642...739
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:50 #2 Skrevet fredag kl. 08:50 Hvis jeg får en informasjonsmail i morgen, vurderer jeg å svare at jeg må stå over denne gangen siden jeg ikke visste om jeg skal delta og ikke kunne holde av dagen lenger. Anonymkode: dd642...739
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:51 #3 Skrevet fredag kl. 08:51 Kan du ikke sende dem en melding/mail og etterspør informasjon i dag? Si at du trenger en bekreftelse i dag på om du skal være med slik at du kan planlegge helgen. Anonymkode: da68e...189
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:54 #4 Skrevet fredag kl. 08:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke sende dem en melding/mail og etterspør informasjon i dag? Si at du trenger en bekreftelse i dag på om du skal være med slik at du kan planlegge helgen. Anonymkode: da68e...189 Jeg mener at det er de som trenger frivillige som må få ut fingeren, det skal ikke være de frivillige som må gjøre en ekstra innsats for å bli med. Nå som jeg ikke har fått svar tenker jeg at min bekreftelse er nok til at jeg er med, men jeg vet at mange er så dårlige på kommunikasjon at det er høyst usikkert. Anonymkode: dd642...739
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå