Gå til innhold

Kløe i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex for nesten to uker siden. I etterkant har jeg hatt urinveisinfeksjon som gikk over for et par dager siden. Går på antibiotika, og skal ta siste pille i morgen. Men kløen kom før jeg begynte på det. Hva kan det være? Kan irritasjon etter samleie vare så lenge? Det klør ved åpningen, og på kjønnsleppene. Jeg tenkte kanskje det kunne være fordi jeg har tørket meg mye. Men nå har jeg følt meg ganske bra i 3 dager, så er rart hvis det skal vare så lenge. Har ikke hatt noe rar utflod heller så virker ikke som sopp. Men kan det likevel være det? Og har dere tips mot kløe?

Anonymkode: 0f184...de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nå i hvert fall testet meg for kjønnssykdommer.

Jeg ville spurt på apoteket om ikke om de har en reseptfri salve. Ellers vært forsiktig med intimsåpe, bare brukt vann til å vaske noen dager. Bomullsundertøy og ikke stram bukse.

Anonymkode: 84448...446

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ville nå i hvert fall testet meg for kjønnssykdommer.

Jeg ville spurt på apoteket om ikke om de har en reseptfri salve. Ellers vært forsiktig med intimsåpe, bare brukt vann til å vaske noen dager. Bomullsundertøy og ikke stram bukse.

Ja, skal teste meg, har bare ikke gått lang nok tid enda til at jeg kan det. Håper virkelig ikke det er en kjønnssykdom. Han sa han ikke hadde noe men man vet jo aldri.. Har prøvd å kun vaske med vann i noen dager nå men virker ikke som det blir bedre. Får dra på apoteket om ikke det gir seg snart

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare en tanke:

kan det være mark?

Anonymkode: e86c3...aa0

AnonymBruker
Skrevet

Klassisk klømydia

Anonymkode: 68917...9ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, skal teste meg, har bare ikke gått lang nok tid enda til at jeg kan det. Håper virkelig ikke det er en kjønnssykdom. Han sa han ikke hadde noe men man vet jo aldri.. Har prøvd å kun vaske med vann i noen dager nå men virker ikke som det blir bedre. Får dra på apoteket om ikke det gir seg snart

Må sies at man kan få kløe uten at det er kjønnssykdom også. Men bra du skal teste deg. Apoteket har nok noe som kan lindre, i hvert fall. Det er ikke godt å klø, og blir det sårt tar det litt tid å gro der. 

Skrevet

Kan få sopp av antibiotika 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville kjøpt en tube canesten salve, det er mulig sopp. Vanlig å få etter AB-kur.  Canesten lindrer med en gang.

Anonymkode: d7a10...147

• Liker 1
Skrevet

Antibiotika gir god grobunn for underlivssopp. Kjøp deg en canesten-kur på apoteket. Med både vagiator og krem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sopp, herpes, klamydia..

Ekte menn bruker kondom, og aldri stol på "jeg har ikke noen kjønnssykdommer". 

Anonymkode: 8e9ff...dc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hadde sex for nesten to uker siden. I etterkant har jeg hatt urinveisinfeksjon som gikk over for et par dager siden. Går på antibiotika, og skal ta siste pille i morgen. Men kløen kom før jeg begynte på det. Hva kan det være? Kan irritasjon etter samleie vare så lenge? Det klør ved åpningen, og på kjønnsleppene. Jeg tenkte kanskje det kunne være fordi jeg har tørket meg mye. Men nå har jeg følt meg ganske bra i 3 dager, så er rart hvis det skal vare så lenge. Har ikke hatt noe rar utflod heller så virker ikke som sopp. Men kan det likevel være det? Og har dere tips mot kløe?

Sikkert sopp. Kjøp canesten og behandle deg. Trenger ikke ha rar utflod for å ha sopp. Særlig ved antibiotika kommer det kjempelett hos meg iaf.

Anonymkode: 62297...7a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Bare en tanke:

kan det være mark?

Æsj håper ikke det. Hvorfor tror du det?

AnonymBruker
Skrevet

Klamydia sikkert. Hvorfor bruker du ikke kondom?

Anonymkode: 66f94...6a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Klamydia sikkert. Hvorfor bruker du ikke kondom?

Anonymkode: 66f94...6a6

Kommer symptomer så fort da? Det har klødd litt av og på helt siden vi lå. Var en bekjent, så tenkte jeg kunne stole på det når han sa han hadde testet seg. Men er jo veldig dumt hvis jeg har fått noe 

AnonymBruker
Skrevet

Garantert sopp,  bare smør på canesten salve. Da forsvinner det fort. 😊

Anonymkode: 9432a...efb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Garantert sopp,  bare smør på canesten salve. Da forsvinner det fort. 😊

Anonymkode: 9432a...efb

Ja tror det er sopp og ikke klamydia. Skal teste meg for kjønnssykdommer også, men kløe er ikke et typisk symptom for klamydia. Derfor tror jeg heller det er sopp. Men har aldri hatt sopp før så er vanskelig å vite hva det er. Men gir det seg ikke innen noen dager kjøper jeg canesten salve.

AnonymBruker
Skrevet

Canesten krem er veldig effektivt. Prøv det, og ta en test for sos:)

Anonymkode: c341e...ea3

AnonymBruker
Skrevet

Sopp. 

Jeg kan få det. Spesielt sommetstid med mye bading. Bør nok skifte bikinitruse etter bading og ikke la den tørke på. Men, det kommer nok ikke til å skje.

Anonymkode: 27e6a...5b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Æsj håper ikke det. Hvorfor tror du det?

Ikke annet enn at det også gir kløe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...