Gå til innhold

Tinder og menn i 50 årene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne i 50-årene som nylig har begynt å prøve meg litt på Tinder igjen. Jeg lever et godt og selvstendig liv, har ikke noget ønske om hverken samboerskap eller et forpliktende forhold, men kunne godt tenke meg en fast, god møtepartner/elsker å ha det hyggelig med. Så jeg er absolutt ikke redd for sex eller flørting.

Men jeg må ærlig talt si at jeg sitter igjen i et lite sjokk over hvordan en del voksne menn holder på.

Nylig var jeg på en gåtur med en mann i 50-årene. På møtet var han rolig, hyggelig, litt sjenert og veldig ordentlig. Men så fort han kom seg hjem bak tastaturet utover kvelden, endret alt seg fullstendig. Plutselig eksploderte det i meldinger om sex. Det gikk fra litt uskyldig flørting til at han dro samtalen rett over på at han ville se meg med andre menn, snakket om trekanter, og påsto at han overhodet ikke hadde noe imot om jeg knullet andre.

Slike meldinger får en jo til å føle seg helt merkelig redusert. For meg ble det helt vilt at en voksen mann går rett fra en koselig gåtur til å være så grenseløs på kveldstid.

Er dette virkelig vanlig blant menn i 50-årene på sjekkeapper? Har flere opplevd at menn som virker helt rolige og sjenerte i levende live, plutselig sporer helt av bak skjermen sent om natten? Og hvordan setter dere grenser for dette når dere egentlig bare ønsker en ordentlig, god tone og en voksen partner?

Hadde vært veldig interessant å høre andres erfaringer og tanker rundt dette.

Dette innlegget får fram poenget ditt krystallklart: Du ønsker deg en voksen elsker, du er ikke ute etter et strengt forhold, men du forventer likevel respekt og at man ikke sporer helt av sent på kvelden.

Anonymkode: bb24d...6d2

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De finnes i alle aldre der inne... 

Anonymkode: 46cc0...7ae

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De finnes i alle aldre der inne... 

Anonymkode: 46cc0...7ae

Ja jeg ønsker jo en mann å møte fast , gå turer med og finne på ting med også. Men ble sjokkert av at han sa at han vil dele meg med andre menn etter at vi møttes. Jeg bare : what? 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja jeg ønsker jo en mann å møte fast , gå turer med og finne på ting med også. Men ble sjokkert av at han sa at han vil dele meg med andre menn etter at vi møttes. Jeg bare : what? 

Det er MYE rart på tinder, vil faktisk påstå at minst 80% er der for en grunn… og de får ikke napp, hva enn de liksom er ute etter.

Men om du er ute etter noe uforpliktende, HVORFOR ser du i 50 årene?! Gå for 30-40 max?

Anonymkode: 971bc...f86

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Du har møtt en sånn mann, du kan ikke automatisk tenke at det er vanlig. Jeg har aldri opplevd noe sånt. Men de finnes ja, i alle aldre.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette innlegget får fram poenget ditt krystallklart: Du ønsker deg en voksen elsker, du er ikke ute etter et strengt forhold, men du forventer likevel respekt og at man ikke sporer helt av sent på kvelden.

Hm... NI dro den konklujonen selv. 

Sånn Naturlig Intelligens. 

• Liker 5
Skrevet

Da skulle du møtt meg da. Slik oppførsel er motbydelig. Jeg er en snill, rolig og meget lidenskapelig gentleman som behandler en dame som en dame. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Marijana skrev (55 minutter siden):

Du har møtt en sånn mann, du kan ikke automatisk tenke at det er vanlig. Jeg har aldri opplevd noe sånt. Men de finnes ja, i alle aldre.

Han sa at han har hatt trekanter : 2 menn på en dame flere ganget og ville det samme med meg. Er dette mulig kun fantasi elller? 

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes utrolig snodige folk der ute. Jeg hadde avtalt å møte en mann, og dagen før spør han om det er ok at han tar med seg en kompis?! For de hadde hatt trekant sammen før. Jeg bare kutta han ut. 
Et par måneder etter var det bryllupsbilde av han i avisa! Litt investigation avslørte at de hadde vært samboere i årevis. 

Jeg blir ikke forbauset over noe lenger etter mine år som singel i førtiåra. 

Anonymkode: 00c27...9c7

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han sa at han har hatt trekanter : 2 menn på en dame flere ganget og ville det samme med meg. Er dette mulig kun fantasi elller? 

Jeg tenker det er mer naturlig å prate om det, noen skriver jo hva de ønsker og får det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

😂😂

"Takk for turen, koste meg veldig"

" jeg vil se på at du blir knullet ihel av naboen. Hva synes du?"

Ser det for meg

Anonymkode: 0617d...864

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Å herregud, takk for advarselen. Som enke i flere år så forstår jeg at det er best jeg fortsetter alene-livet mitt. Tidene er tydeligvis endret siden jeg var alene sist. 
Har aldri hatt Tinder og aldri skal jeg ha det heller. 

Anonymkode: a20bf...7e4

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Dame i 50 årene her og jeg har gitt opp vennskap/sex opplegg det er utrygt. Men jeg liker heller ikke menn i 50 åra de flesteparten har møtt på på nett er som han din det er kun sex fokus og ja man føler seg som bra nok B vare. Men anbefaler å se nedover i alder syns de yngre mannfolka er noe helt annet de kan i større grad rett og slett være hyggelige. Kjekkere er de og. 

Jeg ønsket meg en trygg kjæreste men etter 17 år i forsøket har jeg nå innsett at det ikke vil funke for meg. Jeg som du lever ett selvstendig og greit liv så må ikke ha en mann på død og liv men hadde vært hyggelig å bli forelsket igjen og hatt en venn og selskap innimellom. Basert på trygghet og tillit og respekt for hverandre. 

Ønsker deg masse lykke til i søket❤️

Kvinne50+

Anonymkode: f0698...d58

• Liker 6
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Å herregud, takk for advarselen. Som enke i flere år så forstår jeg at det er best jeg fortsetter alene-livet mitt. Tidene er tydeligvis endret siden jeg var alene sist. 
Har aldri hatt Tinder og aldri skal jeg ha det heller. 

Anonymkode: a20bf...7e4

Jeg har skrevet med mange der inne fra 46 år og opp til 60 år. Og jeg er sjokkert . Omtrent alle kommer innpå sex raskt. Denne mannen som jeg møtte virket seriøs før møte. Men så begynte han også å komme innpå sex etter møte og fortelle om at han elsker sex med flere om gangen. Spesielt flere menn på en dame. Jeg må si at jeg er sjokkert over dette. 

Jeg var alene i 30 årene. Da var markedet på tinder bedre enn nå. Ser ut som om det er langt tryggere å være alene med tanke på sykdommer og trygghet. Men det kan jo være en bra mann der i mengden... 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dame i 50 årene her og jeg har gitt opp vennskap/sex opplegg det er utrygt. Men jeg liker heller ikke menn i 50 åra de flesteparten har møtt på på nett er som han din det er kun sex fokus og ja man føler seg som bra nok B vare. Men anbefaler å se nedover i alder syns de yngre mannfolka er noe helt annet de kan i større grad rett og slett være hyggelige. Kjekkere er de og. 

Jeg ønsket meg en trygg kjæreste men etter 17 år i forsøket har jeg nå innsett at det ikke vil funke for meg. Jeg som du lever ett selvstendig og greit liv så må ikke ha en mann på død og liv men hadde vært hyggelig å bli forelsket igjen og hatt en venn og selskap innimellom. Basert på trygghet og tillit og respekt for hverandre. 

Ønsker deg masse lykke til i søket❤️

Kvinne50+

Anonymkode: f0698...d58

Forstår deg godt. Selv om man er 50 år så ønsker man noe tryggt ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂😂

"Takk for turen, koste meg veldig"

" jeg vil se på at du blir knullet ihel av naboen. Hva synes du?"

Ser det for meg

Anonymkode: 0617d...864

Hahahahhaa 😂😂😂😂  jeg kreperer!

Anonymkode: edf20...69c

AnonymBruker
Skrevet

Pluss på at de er ustelte, litt tjukke, har hullete bokser og møkkete hjem, så er pakken komplett. 

Anonymkode: da773...af6

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Betyr det noe for deg akkurat nå? 

Jeg kan på en måte forstå det som skjedde. Fyren traff endelig ei som ikke var ute etter forhold og ekteskap, og da boblet det over. I slike situasjoner er det så lett å tro at du snakker med en seksuell kvinne, på samme måte som en seksuell mann. Han prøvde å fremstå som en erfaren elsker, for å holde på din interesse. En med litt mer sosial intelligens, ville latt deg lede retningen på samtalen. 

Anonymkode: 2fb77...759

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har skrevet med mange der inne fra 46 år og opp til 60 år. Og jeg er sjokkert . Omtrent alle kommer innpå sex raskt. Denne mannen som jeg møtte virket seriøs før møte. Men så begynte han også å komme innpå sex etter møte og fortelle om at han elsker sex med flere om gangen. Spesielt flere menn på en dame. Jeg må si at jeg er sjokkert over dette. 

Jeg var alene i 30 årene. Da var markedet på tinder bedre enn nå. Ser ut som om det er langt tryggere å være alene med tanke på sykdommer og trygghet. Men det kan jo være en bra mann der i mengden... 

Hva fader er det som foregår. Jeg er også sjokkert 😅 Glad jeg ikke er på Tinder nå! 

Det er greit å ha fantasier, men å ta det opp etter første møte er faktisk helt uakseptabelt. Jeg hadde sluttet å svare han i sin helhet. Blokkert. Ferdig 

Anonymkode: edf20...69c

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er en kvinne i 50-årene som nylig har begynt å prøve meg litt på Tinder igjen. Jeg lever et godt og selvstendig liv, har ikke noget ønske om hverken samboerskap eller et forpliktende forhold, men kunne godt tenke meg en fast, god møtepartner/elsker å ha det hyggelig med. Så jeg er absolutt ikke redd for sex eller flørting.

Men jeg må ærlig talt si at jeg sitter igjen i et lite sjokk over hvordan en del voksne menn holder på.

Nylig var jeg på en gåtur med en mann i 50-årene. På møtet var han rolig, hyggelig, litt sjenert og veldig ordentlig. Men så fort han kom seg hjem bak tastaturet utover kvelden, endret alt seg fullstendig. Plutselig eksploderte det i meldinger om sex. Det gikk fra litt uskyldig flørting til at han dro samtalen rett over på at han ville se meg med andre menn, snakket om trekanter, og påsto at han overhodet ikke hadde noe imot om jeg knullet andre.

Slike meldinger får en jo til å føle seg helt merkelig redusert. For meg ble det helt vilt at en voksen mann går rett fra en koselig gåtur til å være så grenseløs på kveldstid.

Er dette virkelig vanlig blant menn i 50-årene på sjekkeapper? Har flere opplevd at menn som virker helt rolige og sjenerte i levende live, plutselig sporer helt av bak skjermen sent om natten? Og hvordan setter dere grenser for dette når dere egentlig bare ønsker en ordentlig, god tone og en voksen partner?

Hadde vært veldig interessant å høre andres erfaringer og tanker rundt dette.

🚩🚩🚩

Anonymkode: b1f63...30a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...