AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:29 #1 Skrevet torsdag kl. 22:29 Når jeg suger eller runker en mann så har jeg en tendens til å berøre urinrøråpningen på penis enten med tungen eller med en fingertupp. Noen menn har uttrykt ubehag/smerte når jeg har gjort det mens andre ikke har reagert noe særlig. Hva synes dere menn om dette? Ja, jeg er en kvinne 😀 Anonymkode: 430d2...ea4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:35 #2 Skrevet torsdag kl. 22:35 For meg føles det som å bli tatt rett på øyet, meget ubehagelig med andre ord. Andre menn kan ikke jeg snakke for... Anonymkode: ee169...43f 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:36 #3 Skrevet torsdag kl. 22:36 Hvorfor? Anonymkode: 3923a...33b 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:42 #4 Skrevet torsdag kl. 22:42 Min mann liker det. Du må spørre mannen du er med. Svært ulik hva de synes om dette. Er som kos med ballene. Noen menn eeeelsker det, andre menn mener alt annet enn penishodet er bortkastet og kjedelig. Og alt mellom. Anonymkode: 3c9b7...e58
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:53 #5 Skrevet torsdag kl. 22:53 Intens smerte. Suging og berøring av kukhodet og frenulum er himmelsk, men urinåpningen er off limits. Bare vondt. Anonymkode: 430d2...ea4
Flintis Skrevet torsdag kl. 23:05 #6 Skrevet torsdag kl. 23:05 Dette har jeg ikke tenkt over så da har det ikke skjedd om det er vondt eller det er godt😊
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:10 #7 Skrevet torsdag kl. 23:10 Spiller ingen rolle for min del. Gjør meg ingenting, men gir meg ingenting. Anonymkode: 4b773...01c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 01:53 #8 Skrevet fredag kl. 01:53 Som på de fleste kvinner, er det vel ganske ubehagelig for de fleste menn. Ikke alle - finnes alltid unntak. Så kommuniser med hver enkelt sexpartner 😉 Anonymkode: 76ec4...05d 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 04:00 #9 Skrevet fredag kl. 04:00 Det er utrolig deilig å bli slikket i urinrørsåpningen og å kjenne en tunge som prøver å trenge seg inn der. Jeg kommer fort når det skjer. Anonymkode: adfb2...ab6
Bamseklemmer Skrevet fredag kl. 04:44 #10 Skrevet fredag kl. 04:44 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når jeg suger eller runker en mann så har jeg en tendens til å berøre urinrøråpningen på penis enten med tungen eller med en fingertupp. Noen menn har uttrykt ubehag/smerte når jeg har gjort det mens andre ikke har reagert noe særlig. Hva synes dere menn om dette? Ja, jeg er en kvinne 😀 Anonymkode: 430d2...ea4 Tendens?😆 Urinrørsorgasme er kanskje ukjent for de fleste.. Det finnes urinrørs vibratorer på sexleketøysbutikker, de fungerer😉 "Det er deilig uansett hva en kvinne gjør med pikken min" Det betyr egentlig at jeg tåler det meste, men at jeg også har stor nytelse av det. Røff og rask ronking.. fortsette å ronke slik etter utløsning er superdeilig. Jeg blir svært sjelden øm av det, da har det vært for dårlig gli.. Pikken kan klemmes så hardt som overhodet mulig, det er ikke ondt, men deilig. Skulle tro pikken var følelsesløs og laget av stein? .. neida, jeg kommer lett.. Litt lek med urinrøret er nok.. Våt tunge eller en finger mellom forhud og hodet, som flikker over strengen. Det skal forbausende lite til, før jeg lager orgasmefjes🥰 Ballene er litt mere sensitiv, og redd for hard behandling.. men all "kos" er lov og deilig. Ja, jeg er mann.. strengen til pikken og klitten har samme funksjon.. .. med riktig våt og riktig stimuli, kommer de fleste ganske lett👏..🤞😁 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:20 #11 Skrevet fredag kl. 10:20 Bryr meg ikke om det under oralsex 😀 Anonymkode: 8b42f...53f
feliek54 Skrevet fredag kl. 12:27 #13 Skrevet fredag kl. 12:27 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Når jeg suger eller runker en mann så har jeg en tendens til å berøre urinrøråpningen på penis enten med tungen eller med en fingertupp. Noen menn har uttrykt ubehag/smerte når jeg har gjort det mens andre ikke har reagert noe særlig. Hva synes dere menn om dette? Ja, jeg er en kvinne 😀 Anonymkode: 430d2...ea4 Helt ok for meg du gjør det
Doolittle Skrevet fredag kl. 22:03 #14 Skrevet fredag kl. 22:03 Gjør ikke meg noe om man er borti med tunga i åpningen, men folk er forskjellige.
daemi Skrevet fredag kl. 23:13 #15 Skrevet fredag kl. 23:13 Tråden er ryddet for tulleinnlegg og innhold som Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. daemi, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå