Gjest Jalileh Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 (endret) Jeg har to ganger nå drømt slike sterke drømmer om hvor jeg rir på en hest. Hesten er sterk, rask og kraftig. Den løper kjempe fort i mens jeg sitter oppå. I drømmen i sta, så snakket den også. Men så leste jeg på www.chatbreak.dk om hva drømming om en Hst betyr. Og det sto at det kan bety døden og/eller livskraft. På en annen side står det at det betyr jordforbindelse. Jeg syns det er ekkelt. Tenk hvis jeg drømmer sant. At jeg eller noen skal dø. Noen som vet her? Hva det vil si? Endret 28. april 2006 av Jalileh
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Ja, jeg beklager å si det, men du skal dø. Heldigvis sier ikke drømmen noe om når. La oss håpe at du får dine forventede leveår, hvorfor skulle du ikke det pga en dust drøm?
Gjest Jalileh Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Ja, jeg beklager å si det, men du skal dø. Heldigvis sier ikke drømmen noe om når. La oss håpe at du får dine forventede leveår, hvorfor skulle du ikke det pga en dust drøm? ← Nei jeg vet. Men drømmen har vært nå, to ganger. Sterke drømmer. Ekkelt.
Gjest King James II Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Alle skal dø. Men jeg synnes ikke man skal legge så mye i det hva man drømmer., Jeg drømmer ofte at jeg dør....Uten jeg jeg gidder og bry meg om det. jeg drømte faktisk om en hest i dag....Bare at jeg drepte den fordi den sto i veien for meg......Jeg har lest at og drømme om hest har med livs kraft og gjøre..Så det finnes mange tolkninger
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Eg drømme om hest 360 av 365 netter i året.. og har gjort det siste 5 åra.. har ikkje dødd hittil ivertfall.. Må leggest til at eg har og drive med hest da..
Gjest Jalileh Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Eg drømme om hest 360 av 365 netter i året.. og har gjort det siste 5 åra.. har ikkje dødd hittil ivertfall.. Må leggest til at eg har og drive med hest da.. ← Åh ok. Vel, jeg har drevet med hest, så kanskje jeg savner det? :klø: Nei, jeg vet ikke. Leste litt rundt omkring nå og det er mange forskjellige tolkninger av det å drømme om en hest. Noen steder betø det døden, andre stedet betø det lykke. Vanskelig å si.
Gjest Jalileh Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 jeg drømte faktisk om en hest i dag....Bare at jeg drepte den fordi den sto i veien for meg......Jeg har lest at og drømme om hest har med livs kraft og gjøre..Så det finnes mange tolkninger ←
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Åh ok. Vel, jeg har drevet med hest, så kanskje jeg savner det? :klø: ← Mulig derfor...
Latee Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 Er du redd i drømmen, eller liker du farten eller hva?
Gjest 2324 Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 Jeg tror ikke man skal legge så mye i drømmer jeg.
Gjest Jalileh Skrevet 28. april 2006 #12 Skrevet 28. april 2006 Er du redd i drømmen, eller liker du farten eller hva? ← Nei. Har ikke vært redd, til tross for at hesten løp så fort at jeg hang på siden av den. Men den snakket til meg...om pollenallergi. Hesten sa også at jeg bare burde sette meg oppå den igjen, men så sa jeg at jeg heller ville henge på siden av den, men den var så snill og prøvde å ovetale meg til å sette meg opp igjen.
hecuba Skrevet 28. april 2006 #13 Skrevet 28. april 2006 Tenk på alle de hestegale jentene som drømmer om hester hver natt. Både snakkende, flyvende, løpende og dansende hester. Har ikke hørt om noen mystisk heste-jente-epedimi.. Tror nok du er trygg, jeg, Jalileh.
Gjest Jalileh Skrevet 28. april 2006 #14 Skrevet 28. april 2006 Tenk på alle de hestegale jentene som drømmer om hester hver natt. Både snakkende, flyvende, løpende og dansende hester. Har ikke hørt om noen mystisk heste-jente-epedimi.. ← Tror nok du er trygg, jeg, Jalileh. Ja, jeg er nok det.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #15 Skrevet 28. april 2006 Har du kjæreste, egentlig? Jeg tror småjenter liker hester sånn pga bevegelsen på hesteryggen. Noe i underbevisstheten.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #16 Skrevet 28. april 2006 Har du kjæreste, egentlig? Jeg tror småjenter liker hester sånn pga bevegelsen på hesteryggen. Noe i underbevisstheten. ← Ja særlig. Jeg har drevet med hest i ca 15 år, fra jeg var sju, og kan med hånden på hjertet si at det verken var seksuelle eller "liknende" følelser som bidro til hesteinterressen min. Jeg tror man kan si det så enkelt som at man liker dyr, liker mestringsfølelsen og kontakten med dyret, og at hesten er en stor og trygg skapning som man får et viktig vennskap med. Det seksuelle tror jeg man bare kan glemme. Uansett. Når det gjelder å drømme om ulike "symboler" kan det godt hende at hesten står for et av de symoblene du nevner. Men det er da ike sånn at man pleier å være sannsrømt på den måten at man forutser sin egen/andres uventede død. Det har MYE oftere sammenheng med ting man opplever, tenker på eller snakker om i hverdagen, eller har "fått med seg" i en eller annen sammenheng. Drømmer er en måte å sortere og avreagere på, ikke "syner". F eks har jeg gjort et par forsøk med kjæresten min ved å si ting til han når han sover (jada, litt stygt gjort). For eksempel, to ganger, etter at vi hadde kranglet, sa jeg noe om utroskap (Jaaada, stygt gjort, men heldigvis ikke noe jeg har gjort, bare sagt). Begge gangene drømte han at bilen (!) hans ble stjålet.
tåkedott Skrevet 28. april 2006 #18 Skrevet 28. april 2006 Mora til ei vennine drømmer bestandig om vann når noen i slekt eller vennekrets blir gravide... hun viste faktisk at den eldste datteren sin var gravid, før datteren viste det selv
Gjest Kjøttfrid Skrevet 28. april 2006 #19 Skrevet 28. april 2006 Du drømmer sikkert om hester fordi du er sulten og vil ha mer pålegg på lunchen din. Eller du vil kanskje ri på hester. Det er på en måte sikkert ikke verre enn det.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #20 Skrevet 28. april 2006 Bare fordi Juni i Hotel Cæsar liksom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå