Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er renholder på en skole. Vi er 4 stk og vi har ansvar for hvert vårt område. Det betyr at vi vasker dette området fast og har ansvaret for at det er rent innenfor det nivået som det skal. Hvis en av oss er syke 1-2 dager, så deler vi andre på det området. I dag var en borte og jeg fikk ansvaret for å vaske 8 klasserom utenom mitt eget. Jeg så at det var noen flekker på gulvet på ett par klasserom. Dette var ikke nye flekker, men noen flekker som har vært der en stund. Blandt annet tyggis. Jeg vasket gulvet vanlig og gikk videre. Etterpå kom leder og spurte hvorfor jeg ikke hadde fjernet flekkene. Hvorfor har ikke han som vasker her hver dag fjernet de, spurte jeg. Gå og vask bort de flekkene sa hun. 

Dette er så urettferdig. Noen sluntrer unna og så må jeg ta det. Det har skjedd før. Bør jeg ta det opp eller bare la det gå? 

Anonymkode: 07005...af8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør om deg sjal være vanlig praksis fremover at man ikke vasker bort sånt på egne områder, men heller får det vasket fir seg når man er syk. 

Deretter bare stopp å fjerne sånt fra eget område 

Anonymkode: 21f15...894

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spør om deg sjal være vanlig praksis fremover at man ikke vasker bort sånt på egne områder, men heller får det vasket fir seg når man er syk. 

Deretter bare stopp å fjerne sånt fra eget område 

Anonymkode: 21f15...894

Det har vært sånn før med samme person. Han var syk og jeg måtte vaske toalettene på hans område. Tar du litt ekstra på veggene og under toalettene, for der er det ekstra skittent sa sjefen da 

Anonymkode: 07005...af8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...