Gå til innhold

Er fyrstekake tatt helt ut av sortiment?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har satt i alle kjedene jeg har i nærheten; Meny, Kiwi, Coop Mega, Rema og Joker.. og ingen av de har fyrstekake inne lengre. Verken den store eller de porsjonsstykkene. 

Håper virkelig ikke de er borte for godt. 

Anonymkode: cdacc...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meny har i nettbutikken i hvertfall… 

• Liker 2
Skrevet

Berthas lager de enda isåfall. De har byttet aliminiumsbegrene med pappbeger.

Anonymkode: c3902...4b9

• Liker 2
Skrevet

Europris har

Anonymkode: 9f947...4c5

• Liker 1
Skrevet

Fyrstekake er godt fikk masse av dette av bestefar sammen med gullbrød 😀

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

large.jpg

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har sett fyrstekaker på Coop hverfall.   Og konditoriet i nærheten av meg selger også - men det er jo sikkert litt utifra hva de har etterspørsel etter, så varierer nok. 

Anonymkode: 6f51c...cdc

Skrevet

Litt off topic, men er ikke fyrstekake litt sånn gamlis 80-årsgreie, kombinert med moccabønner og mozzelbrus og en eske med after eight? Trodde ikke folk kjøpte dette jeg, kun fra gammelt av når det ikke var mye å velge i. 

Anonymkode: f3e3d...bd8

• Liker 2
Skrevet

Det beste er å lage den selv. 

Anonymkode: 87598...ace

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt off topic, men er ikke fyrstekake litt sånn gamlis 80-årsgreie, kombinert med moccabønner og mozzelbrus og en eske med after eight? Trodde ikke folk kjøpte dette jeg, kun fra gammelt av når det ikke var mye å velge i. 

En god fyrstekake ( det er ikke godt med en kjassen tørr en) og en kule vaniljeis er veldig godt 😊 men nå liker jeg både mozell og after eight også, så mulig vi har ulik smak generelt 😂

Anonymkode: 6f51c...cdc

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er vel ingen aldersgrense på dette? Finnes sikkert yngre som liker dette, og «gamliser» som ikke gjør det. 

Anonymkode: dea45...45f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mozell selger dårlig ja. Fyrstekake, After Eight og Moccabønner selger veldig bra :)

Anonymkode: 40351...c37

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fyrstekake har eksistert i mange år fordi den er god. Det samme med Napoleonskake og marsipankake.😋 

De hadde jo mange kaker å velge i før, enda mer enn nå vil jeg tro. Folk bakte mye mer kaker før i tiden.

Anonymkode: 08807...18b

• Liker 5
Skrevet

Mulig jeg generaliserte noe voldsomt, legger meg flat 😂 er bare at jeg ikke har sett noen av de hos den yngre garde på minst 30år. Lykke til med jakt på Fyrstekake

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fyrstekake har eksistert i mange år fordi den er god. Det samme med Napoleonskake og marsipankake.😋 

De hadde jo mange kaker å velge i før, enda mer enn nå vil jeg tro. Folk bakte mye mer kaker før i tiden.

Anonymkode: 08807...18b

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg liker alle de tinga og var ikke påtenkt engang på 80-tallet så🤷‍♀️

Anonymkode: 96123...bbe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det beste er å lage den selv. 

Anonymkode: 87598...ace

Etter min mening det eneste alternative. Kaker som er produsert for å holde lenge smaker ikke bra. Hjemmelaget fyrstekake med masse fyll er derimot godt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

De aller fleste kaker er fra gammelt av. Men kan like fullt være godt når man en sjelden gang spiser kake. Vel og merke om den er hjemmelaget. 

Skrevet

De har nydelige små porsjonskaker hos Samson 🥰

Anonymkode: 9ecb1...6e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De har nydelige små porsjonskaker hos Samson 🥰

Anonymkode: 9ecb1...6e2

Ja, de hos Samson er kjempegode; i motsetning til Berthas som ikke er god i det hele tatt, er det mandler i den, lurer nå jeg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...