AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:53 #1 Skrevet torsdag kl. 13:53 Jeg jobber som renholder i kommunen og har fått ny leder. Hun er venninne med en av mine kollegaer og det er ikke noe problem. Hun vil helst behandle alle som venner. Men dette gjør at mange ikke respekterer henne som leder. Jeg har lyst på en leder som er streng og som stiller krav. Bare jeg som er sånn? Anonymkode: c13e8...e1f 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:53 #2 Skrevet torsdag kl. 13:53 Man kan jo stille krav uten å være streng. Anonymkode: 80610...619 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:56 #3 Skrevet torsdag kl. 13:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man kan jo stille krav uten å være streng. Anonymkode: 80610...619 Jo, men når hun f eks skal gi beskjed om at noe må gjøres bedre, så tuller hun det bort Anonymkode: c13e8...e1f 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:57 #4 Skrevet torsdag kl. 13:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, men når hun f eks skal gi beskjed om at noe må gjøres bedre, så tuller hun det bort Anonymkode: c13e8...e1f Det betyr fortsatt ikke at man trenger å være streng. Bare tydelig. Anonymkode: 80610...619
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:41 #5 Skrevet torsdag kl. 16:41 Jeg vilnikke ha en streng leder. Jeg vil ha en hyggelig og tydelig leder som har tillit til de ansatte. Anonymkode: 80b88...b21
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:50 #6 Skrevet torsdag kl. 16:50 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vilnikke ha en streng leder. Jeg vil ha en hyggelig og tydelig leder som har tillit til de ansatte. Anonymkode: 80b88...b21 Jeg hadde en fantastisk leder som både var hyggelig, tydelig og streng. Og han hadde absolutt tillitt til oss ansatte. Det ga en enorm trygghet å ha veldig klare rammer og alltid vite at lederen var stødig. Han var alltid på de ansattes lag utad, samtidig som han var streng og tydelig innad. Beste sjefen ever! Anonymkode: b5429...1a0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:22 #7 Skrevet torsdag kl. 19:22 Nei jeg klarer å gjøre jobben min uten at en leder må si at jeg skal gjøre den... Anonymkode: 6265f...6b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå