Gå til innhold

Undertøy under uniform

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal på mandag starte på første vakt på praksis på sykehjem.
Jeg lurer på om noen har erfaringer om undertøy for uniform?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøytralt enkel undertøy som tåler vask på høy temperatur. Av og til har du lyst til å «koke» alt du har på deg etter et stell eller en vakt. Med tanke på smuss og smitte. Ikke for å skremme deg fra et yrke jeg er veldig glad i. Men noen dager er det sånn 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden du har postet det under "Seksualitet", tenkte du å gå uten undertøy?

Anonymkode: d46cf...79b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I mine 7 år har jeg aldri tenkt over hva jeg bruker av undertøy.

Anonymkode: b6609...77e

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva du tenkte på men helt vanlig undertøy...Det viktigste er at det er komfortabelt å gå med. Jeg orker feks. ikke spile BH eller stropper som sklir ned. Bruker ofte sports bh eller lignende...
Vi har mørk blå bukse hos oss så farge på truse spiller ingen rolle, men mange har hvit både bukse og overdel så lurt å velge en nøytra farge da, synes godt igjennom.

Anonymkode: 55b32...66c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Vet ikke helt hva du tenkte på men helt vanlig undertøy...Det viktigste er at det er komfortabelt å gå med. Jeg orker feks. ikke spile BH eller stropper som sklir ned. Bruker ofte sports bh eller lignende...
Vi har mørk blå bukse hos oss så farge på truse spiller ingen rolle, men mange har hvit både bukse og overdel så lurt å velge en nøytra farge da, synes godt igjennom.

Anonymkode: 55b32...66c

Hudfarget Sloggi maxi

Anonymkode: c93ee...1dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...