VifDiva Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Skal på mandag starte på første vakt på praksis på sykehjem. Jeg lurer på om noen har erfaringer om undertøy for uniform?
Østlandsfrue Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Nøytralt enkel undertøy som tåler vask på høy temperatur. Av og til har du lyst til å «koke» alt du har på deg etter et stell eller en vakt. Med tanke på smuss og smitte. Ikke for å skremme deg fra et yrke jeg er veldig glad i. Men noen dager er det sånn 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Siden du har postet det under "Seksualitet", tenkte du å gå uten undertøy? Anonymkode: d46cf...79b 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden I mine 7 år har jeg aldri tenkt over hva jeg bruker av undertøy. Anonymkode: b6609...77e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Vet ikke helt hva du tenkte på men helt vanlig undertøy...Det viktigste er at det er komfortabelt å gå med. Jeg orker feks. ikke spile BH eller stropper som sklir ned. Bruker ofte sports bh eller lignende... Vi har mørk blå bukse hos oss så farge på truse spiller ingen rolle, men mange har hvit både bukse og overdel så lurt å velge en nøytra farge da, synes godt igjennom. Anonymkode: 55b32...66c
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vet ikke helt hva du tenkte på men helt vanlig undertøy...Det viktigste er at det er komfortabelt å gå med. Jeg orker feks. ikke spile BH eller stropper som sklir ned. Bruker ofte sports bh eller lignende... Vi har mørk blå bukse hos oss så farge på truse spiller ingen rolle, men mange har hvit både bukse og overdel så lurt å velge en nøytra farge da, synes godt igjennom. Anonymkode: 55b32...66c Hudfarget Sloggi maxi Anonymkode: c93ee...1dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå