Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal på mandag starte på første vakt på praksis på sykehjem.
Jeg lurer på om noen har erfaringer om undertøy for uniform?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe behagelig og ikke svart. Hvis de har hvite bukser, som mange har, så kan trusa vises gjennom buksene. Foretrekker beige eller gråmelert, og litt høy i livet sånn at det ikke blir rørlegger. Bruker singlett under trøyen, så slipper jeg å bekymre meg for at det blir utsikt ned fra halsen til navlen. 

Passformer pleier å variere fra telt til tights, så se an størrelsene på klærne før du velger 

Anonymkode: 17381...d12

AnonymBruker
Skrevet

Den du synes wr behaglig å gå med.

De vi har er tykke nok til at fargen du briker ikke vil synes.

Velg heller en større str i uniformen enn akkurst passe  

Anonymkode: 635a6...ba6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid med sports-BH. Du skal bøye deg mye og det er ikke behagelig at puppene velter ut. 
Jeg ville gått for hudfarget stringtruse eller hipsters uten kant som gnager seg inn i rumpa. Det er dritstygt med trusekant og truser du ser igjennom hvit uniformsbukse

Anonymkode: 3b9fb...3f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg går alltid med sports-BH. Du skal bøye deg mye og det er ikke behagelig at puppene velter ut. 
Jeg ville gått for hudfarget stringtruse eller hipsters uten kant som gnager seg inn i rumpa. Det er dritstygt med trusekant og truser du ser igjennom hvit uniformsbukse

Hvem går å ser på det da?

Man er på jobb, er ikke en skjønnhetskonkuranse.

Anonymkode: 635a6...ba6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror ikke de som er pasienter på sykehjemmet er så opptatt av trusekanter. Godt stell er det de er opptatt av og setter pris på. Kunne ikke brydd meg mindre om noen aner min trusekant..

Anonymkode: f6951...107

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...