AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Blir det definert som utroskap å flørter med ei på meldinger, sexting og sende hverandre lettkledde undertøys- og nakenbilder? Anonymkode: c4de3...991
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Ja, selvfølgelig er det utroskap. Spør partneren din - hun er helt sikkert enig. Anonymkode: 35465...066 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Selvfølgelig er det utroskap Anonymkode: 76b83...de3
Noldus Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden For de fleste, ja. Men hvor grensene går vet bare du og din kjære.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Du får tilsendt ronkemateriale fra ei annen dame. Dette holder vi hemmelig, kamerat 🤫 Anonymkode: 9312c...804
Helene Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Definisjon på utroskap kan være forskjellig. Jeg lå i en armkrok til en annen en natt. Ja jeg følte meg utro. Men, vi hadde ikke sex eller noe annet. Jeg fikk varme og omtenksomhet fra en annen person. Jeg vet at dette var utroskap , mentalt. Nå ble dette en greie med sambo da han leste mine mld i etterkant. X ble så gal at han ringte konen til denne mannen. Dvs, han leste mine mld skrevet på nett. Men x misforsto. I løpet av hele vårt forhold har jeg aldri hatt sex med annen mann. Så her var ulv, ulv. Samtidig, x gikk inn på mitt private område. Jeg gjorde noe jeg ikke skulle gjort. Mannen fikk 2 høner til å bli 5 høns. Beskytte meg for ting jeg ikke hadde gjort. Men jeg var klar hele tiden. Jeg hadde mottat omsorg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå