AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden hva tenker egentlig menn om små bryst? det er en veldig stor usikkerhet hos meg. vurdert silikon i alle år.. er ung. 27 år. Anonymkode: c1375...351
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Veldig små er et veldig lite minus. Silikon er dealbreaker. Anonymkode: 8f90c...09a 5 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Syntes små bryster kan være tiltrekkende da som oftest denne personen er aktiv og holder seg i form. I andre skala finner man henge bryster som ofte sitter på noen som er litt overvektig og i andre enden av skalaen. Det er jo selvfølgelig individuelle forskjeller ute å går... Anonymkode: 68d6e...adc 1 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Syntes små bryster kan være tiltrekkende da som oftest denne personen er aktiv og holder seg i form. I andre skala finner man henge bryster som ofte sitter på noen som er litt overvektig og i andre enden av skalaen. Det er jo selvfølgelig individuelle forskjeller ute å går... Anonymkode: 68d6e...adc skjønner. Ja jeg trener mye og er slank Anonymkode: c1375...351 1 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Om du er slank er det ganske så naturlig å ha relativt små bryst. Tenker det passer bra. Om det plager deg veldig kan du vurdere silikon, men tviler på at det er viktig for de fleste menn. Og for all del ikke overdriv størrelsen, det ser mye verre ut enn selv helt flate bryst. Anonymkode: aa64b...2de 2
911 Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): skjønner. Ja jeg trener mye og er slank Anonymkode: c1375...351 Da er litt mindre bryst helt naturlig og "innafor". Jeg tennes ikke av store bryst og slett ikke av silikonbryst. Du er helt sikkert fin nok som du er. Det er så mye annet som teller når man skal finne seg en kjæreste, men det finnes noen menn som vil ha "bimboer".
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Store bryst er litt jo kjerring. Anonymkode: 7ea2c...c98 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Veldig små er et veldig lite minus. Silikon er dealbreaker. Anonymkode: 8f90c...09a Veldig enig i dette. Men, jeg synes egentlig små bryst generelt sett er ser bedre ut enn store. Veldig små, typ nesten ikke noe i det hele tatt, er et pittelite minus. Men likevel deilig. Mens silikon er dealbreaker for min del. Ønsker at en kvinne skal være 100% naturlig, og ingen juks. Anonymkode: a7eaf...6c4 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Fra en dame med store... Det er ikke noe å trakte etter. Folk stirrer på deg FORDI du peaker, det er ekstra drit når brystene er i folks øyehøyde... En mann som liker DEG, liker brystene DINE, enkelt og greit. Anonymkode: 99018...c69 1
feliek54 Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hva tenker egentlig menn om små bryst? det er en veldig stor usikkerhet hos meg. vurdert silikon i alle år.. er ung. 27 år. Anonymkode: c1375...351 Det er ikke så viktig.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden Ikke noe galt med silikon i seg selv. Men som alt annet så kommer det an på hvilke valg som tas og utførelsen. Silikon kan bli veldig bra og det kan bli helt katastrofe. Som med det meste annet. Men små bryster er i seg selv ikke noe stort problem. Det kommer an på resten av kroppen og hvorvidt de små brystene er uproporsjonale til resten av kroppen eller ikke. Anonymkode: b2d70...152
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Små bryst er både pent og sexy, silikon er et stort turnoff. Silikonpupper har ikke vært hot siden 90-tallet. Anonymkode: 9d753...d77
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hva tenker egentlig menn om små bryst? det er en veldig stor usikkerhet hos meg. vurdert silikon i alle år.. er ung. 27 år. Anonymkode: c1375...351 Bryster er altså så fjernt i fra mine tanker som det er mulig å være. Eneste gangene jeg har tenkt noe konkret om bryster, er de gangene jeg har sett noen med unormalt store. Det ser bare absurd ut. 100% heller små bryster en silikon i hvert fall. Anonymkode: 37fa7...7c3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Man legger lettere merke til store bryst, og en utringning med kløft kan også være et blikkfang. Men det betyr ikke at jeg liker store bryst bedre enn små bryst, det sier bare at jeg legger lettere merke til dem. Og helt ærlig så er størrelsen på brystene ikke utslagsgivende på noen måte for hvem jeg synes er tiltrekkende/sexy. Det er helt andre parametre som definerer en person som tiltrekkende, og merk at jeg her også snakker utelukkende om fysiske parametre (altså jeg snakker ikke om er du sjarmerende og kjekk og har en fin personlighet, her snakker jeg kun om fysisk tiltrekning, altså på nivå med naked attraction hvor kun kroppen teller. Og hvorfor påpeker jeg kun fysikken, jo for mange legger til at om du har en fin personlighet så betyr brystene ingenting. Og slike svar kan jeg fortså mange blir usikre av, og lurer på om vedkommende kun sier det for å være grei. Da har ihvertfall jeg sagt min oppriktige mening, og sier som så mange andre, naturlig er bedre enn silicon alle dager (med mindre de ser helt unaturlige ut på den måten at helsevesenet hadde kastet penger etter deg for å få det rettet opp) Anonymkode: 65254...4f6
K.B. Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hva tenker egentlig menn om små bryst? det er en veldig stor usikkerhet hos meg. vurdert silikon i alle år.. er ung. 27 år. Anonymkode: c1375...351 Kunne ikke bry meg mindre. Jeg er ikke noe boobman i det hele tatt og de som sitter på partneren min er de jeg foretrekker.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Små pupper kan være særdeles pent! Anonymkode: 5169e...f24
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): hva tenker egentlig menn om små bryst? det er en veldig stor usikkerhet hos meg. vurdert silikon i alle år.. er ung. 27 år. Anonymkode: c1375...351 Hvis du liker meg uavhengig av størrelsen på min pikk, så liker jeg deg uavhengig av størrelsen på dine bryster 😊 Anonymkode: 8fb14...ea5
Radka Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig små er et veldig lite minus. Silikon er dealbreaker. Anonymkode: 8f90c...09a Tenker omtrent det samme. Usikker på om det er en dealbreaker, men skal være ganske bra for å kompensere for silikon.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden Så lenge jeg ennå får leke med de så er det bare deilig. Om du er så usikker på deg selv at du ikke ville hatt meg nær de så hadde det vært et stort minus. Anonymkode: e7c64...9cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå