Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere med tepper i sofaen, hva gjør dere etter dere har brukt den/de? Bsre lar de ligge igjen der når dere ikke vil bruke det mere/skal dra, eller bretter dere det å legger det pent?

Anonymkode: 36cdf...976

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere med tepper i sofaen, hva gjør dere etter dere har brukt den/de? Bsre lar de ligge igjen der når dere ikke vil bruke det mere/skal dra, eller bretter dere det å legger det pent?

Hjemme? Bretter de og legger pent. Liker ikke rot. 

Anonymkode: 42986...08c

AnonymBruker
Skrevet

Har en kurv ved siden av sofaen de bor oppi. Av og til blir de brettet pent, av og til ikke 😅 

Anonymkode: 5ca9a...6f2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Bretter det og legger det pent ja... 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. Enten blir det brettet pent og lagt over ryggen på sofaen, eller så ligger det i en krøll. Jeg har så og si alltid på teppet når jeg sitter i sofaen så det blir brukt hele tiden. 

Anonymkode: 15781...f25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bretter det sammen og legger der tilbake der jeg fant det vel.. 

Anonymkode: 3e6a4...155

Skrevet

Vi er 5 stykker og har en haug med tepper. Det er alltid et par-tre tepper i sofaen.

Skrevet

Stort sett ligger de i en krøll i sofaen - de er i nokså konstant bruk fra september til april.

Skrevet

Det varierer. Noen gamger er jeg flink og bretter, andre ganger lar jeg dem ligge i en haug. Jeg har også flere sofaer, og det varierer også med hvilken sofa det er. På stua bretter jeg som oftest, i tv-stua bretter jeg sjelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...