AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:15 #1 Skrevet onsdag kl. 14:15 Vært sammen med partneren sin i 1 år Han sa han likte meg, men ikke kan gjøre noe pga forholdet han er i. Jeg holder meg unna. Hvordan kan noen se på andre etter 1 år i et forhold? Er man ikke nyforelska da? Anonymkode: 44fe1...447
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:22 #2 Skrevet onsdag kl. 14:22 De fleste ja. Men du trenger ikke å tenke på det, bare hold deg unna. Anonymkode: bdc98...861 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:52 #3 Skrevet onsdag kl. 14:52 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vært sammen med partneren sin i 1 år Han sa han likte meg, men ikke kan gjøre noe pga forholdet han er i. Jeg holder meg unna. Hvordan kan noen se på andre etter 1 år i et forhold? Er man ikke nyforelska da? Anonymkode: 44fe1...447 Jo. Vanligvis. Høres rart ut 😮 Anonymkode: 5605e...043
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:57 #4 Skrevet onsdag kl. 14:57 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo. Vanligvis. Høres rart ut 😮 Anonymkode: 5605e...043 Ja veldig rart! 1 år liksom Anonymkode: 44fe1...447
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:06 #5 Skrevet onsdag kl. 15:06 Du får si at slikt sier man aldri til en kollega, og spesielt ikke når de har partner. Du er ikke interessert i å være hans jobbflørt og slik snakk vil du ha deg frabedt. Anonymkode: ec8d8...159 2 1
Ibot Skrevet onsdag kl. 15:07 #6 Skrevet onsdag kl. 15:07 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Han sa han likte meg, men ikke kan gjøre noe pga forholdet han er i. Kan ikke gjøre noe? Så hvis han ikke hadde vært i forhold hadde det bare vært å forsyne seg? Lurer han i det hele tatt på om du er interessert i ham? Høres ut som en mega-taper, gi beskjed til dama hans så kan hun avgjøre om hun fortsatt gidder å bruke livet sitt på ham. Husk også at dersom han virkelig hadde likt deg og ikke bare seg selv så hadde han forlatt nåværende dame på timen for å være sammen med deg. 6 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:19 #7 Skrevet torsdag kl. 13:19 Ouch. Stakkars dame, og for en taper! Jeg hadde sagt fra til han at han bør og skal holde seg langt unna, og rådet han til å avslutte med dama si, for han kan jo ikke være spesielt investert i henne når han holder på sånn! Anonymkode: d2ddc...d26
Marijana Skrevet torsdag kl. 13:28 #8 Skrevet torsdag kl. 13:28 Etter et år begynner ofte følelsene og den første spenningen og avta. Veldig mange forhold avsluttes rundt den tiden. Høres ut som han kanskje ikke er så interessert i dama si lenger. Uansett, virker han som en dust. Man går ikke å sier man liker andre, når man er i forhold. Typisk mannfolk det, de trenger en annen dame å gå til, ellers blir det heller der de er, til de har et alternativ. Han fortalte vel til deg at han er interessert, for da kan han gå fra dama si, og til deg. Kanskje. Håper dama rekker å gjøre det slutt før han,hadde jeg kjent henne, hadde jeg fortalt det. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:51 #9 Skrevet torsdag kl. 13:51 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vært sammen med partneren sin i 1 år Han sa han likte meg, men ikke kan gjøre noe pga forholdet han er i. Jeg holder meg unna. Hvordan kan noen se på andre etter 1 år i et forhold? Er man ikke nyforelska da? Anonymkode: 44fe1...447 For en helt. Kan ikke gjøre noe fordi han er i et forhold. Tror han at det gjør han til Prince Charming eller ? At han er hel ved som ikke er utro ? Vel, han er jo utro allerede mentalt, ved å like andre damer. Mon tro hvor mange andre damer han liker ? Liker ikke hun han er sammen med ivertfall. Hold deg unna, begrens kontakten. Om han kommer med flere slike stunt, så kan du hilse han og si: «mannfolk som er på utkikk etter andre damer mens de selv er i et forhold, er så lavmål som det går an. Prøv deg på noen andre, men dump dama først. Hun fortjener bedre !» Anonymkode: e6e65...558 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:01 #10 Skrevet torsdag kl. 14:01 Ibot skrev (22 timer siden): Kan ikke gjøre noe? Så hvis han ikke hadde vært i forhold hadde det bare vært å forsyne seg? Dette her. Det er rimelig fornærmende det han forteller deg. Respektløst både ovenfor deg og dama Anonymkode: 6432e...2b6
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Han der er jo virkelig på søken etter spenning på si….. vert i forhold i 1 år og «kan ikke gjøre noe» ? Taper! Anonymkode: cb103...ea7
AprilLudgate Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden (endret) Hehe. Liten luring det der Han mener at han vil ha deg som sidechick for ligging og ikke noe mer. Når man drar den så åpent etter bare 1 år i forhold så er man nok så serieutro som det går an å bli. Endret 12 timer siden av AprilLudgate 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette her. Det er rimelig fornærmende det han forteller deg. Respektløst både ovenfor deg og dama Anonymkode: 6432e...2b6 Høres mer ut som en avvisning. TS, ikke drit der du spiser. Anonymkode: 84137...568 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden Ble dette sagt helt ut av det blå? I hvilken sammenheng kommer en slik kommentar, liksom? Anonymkode: 9d7a3...b3b
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.9.2026 den 16.15): Vært sammen med partneren sin i 1 år Han sa han likte meg, men ikke kan gjøre noe pga forholdet han er i. Jeg holder meg unna. Hvordan kan noen se på andre etter 1 år i et forhold? Er man ikke nyforelska da? Anonymkode: 44fe1...447 Æsj, håper ikke det er min samboer som har forelska seg i deg 😆 Anonymkode: 560d5...126
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Skrevet 12 timer siden 3 mndr senere du og hans partner gravide. Anonymkode: dda7d...46d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå