GÃ¥ til innhold

12 dager uten Pepsi Max 🤩

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en tråd for 12 dager siden om å slutte med Pepsi Max! Kan nå fortelle at det har gått overraskende greit. Har drukket 1-2 kopper kaffe hver dag og tatt en paracet ved behov. Nå drikker jeg litt Farris med mak og saft, og mye mere vann. Jeg var så hekta på Pepsi Max at jeg aldri trodde jeg skulle klare det, og så gikk det veldig fint! Deilig å slippe å stresse med å alltid måtte ha nok i hus, og den evige flaskepantingen 🥳. Jeg er ganske fornøyd nå 🙂

Anonymkode: fc595...089

• Liker 5
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde en tråd for 12 dager siden om å slutte med Pepsi Max! Kan nå fortelle at det har gått overraskende greit. Har drukket 1-2 kopper kaffe hver dag og tatt en paracet ved behov. Nå drikker jeg litt Farris med mak og saft, og mye mere vann. Jeg var så hekta på Pepsi Max at jeg aldri trodde jeg skulle klare det, og så gikk det veldig fint! Deilig å slippe å stresse med å alltid måtte ha nok i hus, og den evige flaskepantingen 🥳. Jeg er ganske fornøyd nå 🙂

Husker tråden og svarte i den, med anbefaling om bl.a. annet med kullsyre. Supert å høre at det går så bra. Grattis! 

Anonymkode: 53276...b09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Heia deg, veldig bra jobba! :blomst:

Anonymkode: 24090...d04

Skrevet (endret)

Pepsi, Cola og de andre i den bransjen gjør hva de kan for å få oss hekta. Som også med matvareindustrien.

Gratulerer med at du har sluppet unna gribbene . . . Godt jobba . . . 

Endret av senior
AnonymBruker
Skrevet
senior skrev (7 minutter siden):

Pepsi, Cola og de andre i den bransjen gjør hva de kan for å få oss hekta. Som også med matvareindustrien.

Gratulerer med at du har sluppet unna gribbene . . . Godt jobba . . . 

Takk! Nå har jeg regnet ut at jeg sparer 11000 i året også 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt jobba jeg greide det også for to år siden. Men sprakk😢 nå skal jeg jammen gjøre det igjen.

Anonymkode: 57f7b...4a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...