Gå til innhold

Ser dette sluket riktig ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se bort ifra at det er skittent, det vaskes nå, men ser dette sluket riktig ut? 

Er det hvite stoffaktige membranen? Skal det være en pakning oppå den hvite listen (isåfall er den i oppløsning) eller er alt oppå den hvite kanten fastgrodd møkk? 

IMG_3557.jpeg

Anonymkode: 14fc7...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som ligger oppå klemringen er flytstøp som varmekabler er støpt inn i. Ikke pill bort det. Ser rimelig normalt ut, men om det er helt korrekt er jeg mer usikker på. Det er så mye juks og tafatt arbeid på slikt at man blir helt matt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (2 timer siden):

Det som ligger oppå klemringen er flytstøp som varmekabler er støpt inn i. Ikke pill bort det. Ser rimelig normalt ut, men om det er helt korrekt er jeg mer usikker på. Det er så mye juks og tafatt arbeid på slikt at man blir helt matt

Takk for svar, da lar jeg det oppå den hvite ringen være i fred. Syntes sluket så litt rart ut, men har ikke sett mange sluk, så har ikke akkurat erfaring. Det hvite stoffaktige ligger liksom løst oppå plasten, så kan vannet renne innunder der og inn i gulvet om vannet stiger i sluket hvis sluket går tett? 

AnonymBruker
Skrevet

Er dette nytt bad? For det sluket ser ikke riktig ut. 

Anonymkode: 18113...624

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dette nytt bad? For det sluket ser ikke riktig ut. 

Anonymkode: 18113...624

Nei, er vel fra en gang mellom 2012 og 2016 (husker ikke helt). 

Hva ser galt ut? Har du noe kompetanse på området eller har du bare sett en del sluk? Stusset da jeg så det for jeg syntes heller ikke det så riktig ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg reagerer på er det tekstilet (?) under den hvite ringen. Sånn har det ikke vært i noe sluk jeg har sett. Det over den hvite ringen er vel møkk? Du skal kunne skrubbe nedi et sluk med en børste (type oppvaskbørste eller dobørste) uten å ødelegge noe. Hvis du er usikker, så få en rørlegger til å sjekke sluket.

Anonymkode: f8f05...7a8

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Skal være slik duk, de kunne ha hatt en str større så den lå ned langs kanten og man hdde tatt memran der. Men mansjett skal det være.

Anonymkode: b7d38...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...