Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dette er sannheten er verden blitt virkelig syk. Dette er da et overgrep og mannen bør straffes hardt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå blir man ikke særlig narkoman av èn sprøyte, men det gjør ikke fyren mindre psyk, da.

Overskriften i faksimilen fra den engelske avisen sa det meste: 'You sick idiot'  :forvirret:

Og jeg er helt enig. Sett ham i fengsel. Forbanna svin!!

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Nå vet vel ikke VI bakgrunnen for dette, kan jo hende hun hadde tatt noe annet først, og så bedt om mer, og at hun var litt slått ut av den første dosen f.eks.

E jo mange narkomane som hjelper hverandre med å sette sprøyter

Enig her, det kan være så mye som er foranledningen til en slik situasjon, som vi ikke vet noe om.

(Og dere som sier at man kan bli avhengig av ett skudd heroin, så vil jeg bare si at dette er ytterst skjelden at skjer. I gjennomsnitt tar det ca 6 måneders bruk fra første sprøyte til avhengighet oppstår, uten at det har så mye med denne situasjonen å gjøre.)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere reagerer sånn på!

Det jeeg ser ut av dette bildet er en man som finner en bevistløs person med sprøyte i armen og i det han er i ferd med å fjerne sprøyta tar noen et bilde som de sender verden rundt. Han holder jo ikke sprøyta sånn som man gjør når man ijiserer noe som helst.

Gjest Emera
Skrevet

Vel, uansett hva det er som egentlig skjer der, så gir det jo et innblikk i en syk verden.

Gjest gjest1
Skrevet

"Heroin er det desidert skumleste stoffet fordi rusen det gir er så fantastisk at førstegangsbrukere med stor sannsynlighet er hektet for resten av livet"

ellers kan du jo søke på rusinnformasjon eller Heroin å se hva som står skrevet om stoffet og dets virkning...

Det har vel alltids litt å gjøre med "hvem" du er i utgangspunktet. Leter man etter rusmidler selv, og kommer til å prøve heroin så kan man nok muligens bli hekta ganske fort, om ikke fysisk i første omgang, så psykisk.

Tenkte jeg det ikke. Snart kommer hun vel i sin grilldress med det lurvete bladet Cosmopolitian. Enkelte kvinner har bare ikke respekt for seg selv etter de har trøkket ut en unge.

Georgette

Jøss, er det ikke.... ?? Det MÅ da være....

Jeg skjønner ikke hva dere reagerer sånn på!

Det jeeg ser ut av dette bildet er en man som finner en bevistløs person med sprøyte i armen og i det han er i ferd med å fjerne sprøyta tar noen et bilde som de sender verden rundt. Han holder jo ikke sprøyta sånn som man gjør når man ijiserer noe som helst.

Enig med deg igrunnen, man skal ikke tro på alt man ser og leser i avisene, de er ute etter å selge aviser, og skriker gjerne opp om ting de ikke aner dritten om.

Og folk tar det for god fisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...