Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei kollega, som også er blitt ei venninne. Hun drar på fjellturer, treningsturer og skal alltid legge ut bilder av seg selv på SoMe. Alltid er det noen menn hun drar med. Jeg føler meg bortprioritert, i tillegg orker jeg ikke mere at bilder hun legger ut av disse fantastiske turene.

Vi har egentlig planlagt å dra på konsert til helga, men jeg har mest lyst til å droppe det. Synes hun bare virker overlegen , og jeg orker ikke slike folk rundt meg. 

Hun har aldri gjort meg noe vondt, men er det innafor å droppe henne?

Anonymkode: 4325b...c8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er selvopptatt fordi hun ikke henger med deg? How?

Anonymkode: 1270b...829

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har ei kollega, som også er blitt ei venninne. Hun drar på fjellturer, treningsturer og skal alltid legge ut bilder av seg selv på SoMe. Alltid er det noen menn hun drar med. Jeg føler meg bortprioritert, i tillegg orker jeg ikke mere at bilder hun legger ut av disse fantastiske turene.

Vi har egentlig planlagt å dra på konsert til helga, men jeg har mest lyst til å droppe det. Synes hun bare virker overlegen , og jeg orker ikke slike folk rundt meg. 

Du tuller nå eller? Hun er da ikke selvopptatt selv om hun ikke henger med deg?!

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (Akkurat nå):

Du tuller nå eller? Hun er da ikke selvopptatt selv om hun ikke henger med deg?!

Hun fjonger seg til, skal liksom være best i alt. Tror hun har fikset en del på utseendet sitt også, ( hun har ikke nevnt noe om det selv) , og det er fullstendig dealbraker for meg! Jeg har helt andre verdier når det kommer til some og utseende

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun fjonger seg til, skal liksom være best i alt. Tror hun har fikset en del på utseendet sitt også, ( hun har ikke nevnt noe om det selv) , og det er fullstendig dealbraker for meg! Jeg har helt andre verdier når det kommer til some og utseende

Hun klarer seg nok fint uten deg.

Anonymkode: 58a67...ccd

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jammen, da har nok hun det mye bedre uten deg...

• Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Høres ut som at det kanskje ikke er hun som er problemet? 

Anonymkode: 08e0d...c8b

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så slem du er med henne.. Ikke sikkert hun vil på konsert med deg i helgen likevel.

Anonymkode: e1eea...c8f

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har det ikke nettopp vært en slik tråd? 

Anonymkode: f5b26...e53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig: du virker skikkelig sjalu og veldig selvopptatt. Unner du ikke en "venninne" å kose seg på fine turer bare fordi du ikke får være med? Og hvorfor er det negativt at hun tar seg godt ut? Sikker på at du ikke bare opplever henne som overlegen fordi du ikke trives med å ha folk som i ditt hode er bedre enn deg rundt deg? Og hvorfor i alle dager velger du å se på disse bildene på sosiale medier, helt frivillig, for å deretter klage over det? Dette innlegget reflekterer bare superdårlig på deg, ts, sorry ass. Man unner andre godt hvis man er en ok person. 

Anonymkode: a1f77...bc5

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Misunnelse er ikke vakkert.

Anonymkode: 68cc1...990

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er misunnelig og sjalu på henne. Dette er helt normale følelser. Det er også normalt å føle at du ikke vil tilbringe for mye tid med en som er mer vellykka enn deg. Hun merker det nok på deg, dere sklir mest sannsynlig fra hverandre naturlig. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du kollegaen din hadde følt dersom hun visste hva du tenker om henne? Hun er vel bare glad i å dra på tur og er sosial. Å so what om hun har fikset på noe, det har ingenting med deg å gjøre. Hun har ikke meldeplikt om det. Og du er ikke tvunget til å se på bildene hun legger ut. 😱

Anonymkode: e1eea...c8f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun har helt andre verdier enn deg, hvordan har hun da blitt din venninne?

Anonymkode: 7b5e8...c76

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du er egentlig misunnelig på henne? 

Anonymkode: ee32e...b60

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...