Sunbird Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #761 Del Skrevet 5. mars 2007 ← Takk for klemmen Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. mars 2007 #762 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg kom ikke på noe fornuftig å skrive, men jeg håper det går bra med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #763 Del Skrevet 5. mars 2007 Da har barna mistet oldemorog sambo har mistet sin kjære mormor. Fikk mld like før midnatt. Ufattelig trist men samtidlig godt at hun fikk slippe nå. Synes hun hadde ligget og pintes lenge nok. Fortalte det til guttungen i dagtili, han forstår nok hva det dreier seg om. Syntes no det var dumt, og lurte på om oldefar også kom til å dø nå. Jeg svarte at det gjør han nok ikke,tror han kommer til å leve lenge ennå. Lille jenta har jeg ikke sagt noe til, vet ikke om hun kommer til å forstå det allikevel. Synes det er vaskelig å forklare noe sånt til en 3 åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. mars 2007 #764 Del Skrevet 5. mars 2007 En til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #765 Del Skrevet 5. mars 2007 Takk Multi, man kan vel aldri få for mange klemme i en slik situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #766 Del Skrevet 5. mars 2007 Da skal jeg kjøre lille jenta i bhg. Begynner ikke på jobb før kl 15 dag, så da har jeg noen timer alene før jeg må dra. Lurer på om jeg skal ta en skitur, sola er kommet fram så det ser ut til åbli en knall dag i dag også. Og det er vel en fin måte å få seg litt trim på, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #767 Del Skrevet 5. mars 2007 Skitur utgår, sola er fortsatt framme,men det er så veldig til vind så det var kaldt ute i dag. Desuten har jeg masse husarbeid som skulle vært gjort, så jeg får vel ta tak i det i steden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 5. mars 2007 #768 Del Skrevet 5. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 5. mars 2007 #769 Del Skrevet 5. mars 2007 Du har helt rett, man kan ikke få for mange klemmer i en sånn situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. mars 2007 #770 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #771 Del Skrevet 5. mars 2007 Du har helt rett, man kan ikke få for mange klemmer i en sånn situasjon. ← Takk så mye for klemmen Abelille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #772 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hvordan går det med dere? ← Jo da det går bra. Sambo har vært hjemme fra jobb i dag da, fikk tatt unna litt annet kontor arbeid. Orket ikke å på jobb å møte alt folket i dag. Er en del slektninger av han som jobber sammen med meg, søskenbarn av moren hans bla. Men han har nå tenkt seg avgårde i morgen. Det blir begravelse på fredag.Passet jo veldig bra for min del, da jeg har fri på fredag. Men nå skal jeg finne sengen, skal jo opp igjen om noen timer Endret 6. mars 2007 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #773 Del Skrevet 6. mars 2007 det straffer seg å ikke gå rett i seng når man kommer hjem. I dag har jeg vært så trøtt at jeg ikke har fått gjort noen ting. Har ligget på sofaen å duppet litt da. Håper jeg har igjen for det til kvelden. Det må jo bare bli litt enklere å være våken i kveld da. Nå skal jeg straks begynne på noe middag, slik at det er mat til de som kommer hjem og sånn at jeg også får med meg noe jeg kan varme opp. Blir så lei avå bare spise brødmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #774 Del Skrevet 7. mars 2007 Ny dag, men jeg er fortsatt kjempe sløv. Det merkes på hva som blir gjort her i huset. Har klart å tømme oppvaskmaskinen og satt på ei maskin med klær da,men så stoppet det liksom opp der da Nå er det leksetid for guttungen her ,så jeg må vel gå å se om han trenger noe hjelp. Kanskje jeg klarer å få hengt opp noen klær også. Begynner en time senere på jobb i dag, da vi skal i bårehuset og ta farvel med oldemor. Synes det er litt greit å gjøre det slik, selv om det er veldig trist også. Barna får være med de også, for da får de sett henne også slipper vi kanskje unna en del spørsmål. Guttungen her lurte i allefall veldig på hvordan hun så ut nå som hun var død. Ikke så enkelt dette, vi har jo ikke svar på alt han spør om vi heller. Men vi prøver så godt vi kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #775 Del Skrevet 9. mars 2007 Trøtt i dag også, men de virker ikke som om det blir tid til noe slaraffen liv her. Skal lage frokost til guttungen nå, sambo og lille jenta sover ennå. Så skal jeg stryke litt klær, er jo begravelse i dag. Og vi har mye vi skulle ha gjort før vi drar, så egentlig har jeg ikke tid til å sitte her *logger ut og begynner med lista mi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 9. mars 2007 #776 Del Skrevet 9. mars 2007 Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #777 Del Skrevet 11. mars 2007 Ha ei fin helg! ← Takk for det Multi. Har hatt ei fin og rolig helg. Har vært litt mye styr de foregående helgene her. Så i helgen har vi bare kost oss sammen med familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #778 Del Skrevet 11. mars 2007 Var en kjempe fin begravelse og minnestund for oldemor på fredag. Veldig mye folk som kom for å ta farvel, og som ville dele dagen sammen med oss. Barna var som noen engler, både i kirken og etterpå. Snille barna, de skjønte vel at det var en spesiell dag. Sambo og broren hadde laget en bilde framvisning med bilder av oldemor fra hun var liten jente og fram til i dag. Den ble vist under minne samværet, og de fikk veldig mye skryt av den. Og det var jo veldig hyggelig å kunne minnes henne på den måten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 11. mars 2007 #779 Del Skrevet 11. mars 2007 Høres ut som en vellykket begravelse, hvis man kan si det. Den bildefremvisningen var en kjempeidé som jeg skal legge meg på minnet. Håper bare det blir lenge til jeg får bruk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #780 Del Skrevet 11. mars 2007 Høres ut som en vellykket begravelse, hvis man kan si det. Den bildefremvisningen var en kjempeidé som jeg skal legge meg på minnet. Håper bare det blir lenge til jeg får bruk for den. ← Er vel litt rart å si vellykket om noe sånt ja,men det var jo virkelig det.... Blir nok brukt flere ganger her også den der bildefremvisningen. De hadde laget noe lignende til tanteungens konfirmasjon i fjor vår også, og det var jo suksess. Lurer på om vi skal lage noe sånt til bryllupet kanskje. Kan jo være moro med en del bilder fra tiden vi traff hverandre. Må tenke litt på den, for ingen av oss er noen typiske talere så da er det jo greit å gjøre det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå