Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Huttetu her er det kaldt i dag :fryser: er -12 ute (og det er mye her, bor like ved sjøen så er ikke ofte det er så kaldt) i tillegg blåser det noe forferdelig. Hørte på radioen i sta at med den vinden som var så var det sikkert oppmot -20 effektive kuldegrader ute :fryser:

Har lagt lite planer i dag. Lille jenta er hjemme med meg i dag. Har vært flere dager at hun ikke har vært så ivrig på å dra i bhg. Har skjønnt at jeg er hjemme om dagene å, så nå vil hun også være det. Er jo greit det da, har vel godt av en pause fra bhg hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dallandra

Ja huff, det er kaldt og blåser her også! Litt kaldere her enn hos dere, og med vinden i tillegg... grøss. Heldigvis kikker sola fram også og veier opp littegrann.

Og i morgen skal vi på jobb/i barnehage alle mann, for første gang på to uker!! Burde nesten hatt tilvenning igjen.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff den vinden, kunne got ha klart meg for uten egentlig. Selv om det nå blåser litt mindre og temp er steget litt så synes jeg fortsatt at det er kaldt. Sola titter fram her også, den varmer faktisk litt. Men jeg må nok bare innrømme at jeg drømmer om vår og sommer nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA :hoppe: :hoppe: :hoppe:

De ringte nettopp fra jobben, nå vil de ha flere folk igjen, så jeg begynner allerede i morgen kl15

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg snart finne sengen. Har litt underskudd på søvn nå, etter å ha sittet oppe litt for lenge et par kvelder. Og i morgen skal jeg jo være på jobb fram til kl23.30 så da gjelder det å være opplagt.

Gleder meg til å treffe igjen kolegaene mine nå. Skal bli godt å komme seg litt ut igjen, selv om det sikkert kommer til å bli slitsomt etterhvert da. Men foreløpig så er det bare for 3mnd, men det er jo mye bedre enn ingen ting. Er jo mulighet for forlengelse etterhvert også, hvis de får inn nye kontrakter. Så da er det vel bare å håpe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jammen gode nyheter! Lykke til på jobb i dag!

Takk for det :klem: Er nok litt spent selv om jeg vet hva jeg går til, jeg kjenner jo folket,men allikevel.... Har sovet litt dårlig i natt, så jeg burde kanskje ta en liten blund nå som jeg har huset for meg selv... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Grattis, Alial! Det var virkelig fortjent. Vi får håpe at det blir mer utover også, men det er i alle fall litt nå. Blir nok ikke gjort like mye i huset fremover da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Grattis, Alial! Det var virkelig fortjent. Vi får håpe at det blir mer utover også, men det er i alle fall litt nå. Blir nok ikke gjort like mye i huset fremover da?

Takk for det Abelille :klem: Det virker endelig som om ting begynner å gå vår vei nå. Sambo var jo på nytt jobbintervju i går, og følte det gikk veldig bra. Blir spennende å se hvordan det blir framover da. For han er jo innleid gjenom firmaet sitt der han er nå. Og når de fikk høre at han hadde tilbud om ny jobb på hånden så var de visst interresert i og gi han et jobb tilbud der også. De ser vel at de har bruk for han da. Er spent hvordan det går i allefall.

Må vel sette prosjektene her i huset litt på vent nå tenker jeg. Blir litt rart og komme inn i rytmen igjen. Men ettersom jeg skal jobbe kveld annen hver uke så får jeg jo fri på dagene da, i tillegg til fri annenhver fredag. Så da burde det jo være mulighet for å få til noen små prosjekter i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hvordan var det å begynne på jobb igjen?

:vinke:

Det var veldig bra å begynne på jobb igjen, slitsomt,men sånn er det vel til å begynne med. Men jeg gleder meg faktisk til å gå på jobb igjen på mandag. Bortsett fra å stå opp så tili da, det kunne jeg ha vært foruten.

Nå er det vinterferie her. Hadde egentlig planer om å kose meg sammen med ungene å finne på mye sammen med dem. Den planen går jo i vasken når jeg skal jobbe dag hele neste uke. Mandag er det planleggingsdag i bhg å, så da måtte vi finne på noe for barna. Det løste seg heldigvis, da mormor skulle ha fri neste uke. Så da reiser barna på vinterferie til mormor og morfar på søndag. Blir vel der noen dager. Lille jenta kan jo i bhg senere i uka, så da får vi finne på noe annet til guttungen. Blir vel å dra på besøk til farmor eller søskenbarna her tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en skikkelig sløvedag. Har omtrent ikke gjort noe fornuftig i dag. Har kikket litt vm på tv, strikket litt, surfet litt og ellers bare sløvet på sofaen mens barna har lekt rundt oss. Kikket en film har vi også gjort sammen med barna. Har laget pizza og det er vel det eneste jeg kan skryte av å ha gjort i dag.

Men jeg synes det har vært en topp dag, det er godt med slike sløve dager innimellom. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er slik en helg skal være! Det er utrolig deilig å bare ta det helt rolig innimellom, og særlig når man akkurat har begynt å jobbe igjen kan man trenge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en deilig lørdag!

Ja, det var deilig med en slik dag. Ikke ofte det er slike dager her i huset, for hvis jeg føler for å ha en sånn dag så er det hvertfall sikkert at ungene har noe enormt med energi som de trenger å få utløp for. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik en helg skal være! Det er utrolig deilig å bare ta det helt rolig innimellom, og særlig når man akkurat har begynt å jobbe igjen kan man trenge det.

Sant nok det Abelille, og ja det er utrolig deilig.

Dagen i dag ble ikke like rolig. Har vært på skirenn med barna på formidagen. Godt å ta en tur ut (og ja...jeg hadde faktisk ski på jeg også). Etter en kjapp middag(oppvarmet pizza fra i går kveld) dro vi til byen. Barna er nemelig på vinterferie hos mormor og morfar nå. Ble noen timer hos mamma og pappa i dag, for lillejenta var ikke helt enig i at mamma ikke skulle være igjen hun også. Men det ordnet seg heldigvis. Broderen og dama kom en tur de også. Så vi har hatt en veldig koselig ettermiddag.

Med det samme vi var i byen var vi innom sykehuset og besøkte sambos bestemor som ligger der. Ikke like hyggelig besøk det, hun er ganske syk nå,men veldig godt å ha vært der en tur allikevel.

Men nå skal jeg snart finne sengen. Er jo arbeidsdag i morgen,litt uvant,men det går vel bra. Det er i allefall veldig rart å ikke ha barna hjemme. Regner med det blir veldig merkelig i morgen ettermiddag hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...