Gjest Dallandra Skrevet 19. februar 2007 #681 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei og hå! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #682 Del Skrevet 19. februar 2007 I går fikk vi endelig montert varmepumpa vår. Så nå er det godt og varmt her. Ellers ble gårs dagen tilbragt i bursdag. Veldig koselig. Var godt å komme hjem etterpå da. Ble ikke gjort så mye. Sambo var på jobb noen timer, så jeg sløva litt foran tv`n før jeg gikk tidlig til sengs. Hadde vel godt av det, jeg sovnet vel omtrent med engang, og er mye piggere form i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #683 Del Skrevet 19. februar 2007 Så til dagens liste, er jo mandag så bør vel prøve å komme igang her: *legge på plass klær *henge opp klær *sette på ny maskin med klær *støvsuge kjeller stua *vaske kjeller trappa *rydding generelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 19. februar 2007 #684 Del Skrevet 19. februar 2007 *prøver å finne inspirasjon hos Alial til å komme i gang her også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #685 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei og hå! Ha en fin dag! ← Der hadde du sneket deg i mellom ja. Håper du også får en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #686 Del Skrevet 19. februar 2007 *prøver å finne inspirasjon hos Alial til å komme i gang her også* ← *øser ut inspirasjon* Jeg er i allefall kommet igang her. Jeg datt ut av nett en stund her, så da hadde jeg ikke så mye annet valg enn å gjøre noe fornuftig. Så nå har jeg lagt på plass klær, hengt opp ei maskin med klær å satt på ei ny. Så da gjelder det bare å komme i gang med resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 19. februar 2007 #687 Del Skrevet 19. februar 2007 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #688 Del Skrevet 19. februar 2007 Flink å flink... Nå har jeg sittet her en stund da, så det er ikke blitt gjort noe mer....Må vel snart sparke meg ut her i fra skal det bli gjort noe mer. Var liksom så greit å komme igang når nettet uteble før i dag, mens å derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #689 Del Skrevet 19. februar 2007 Ukens horoskop: Du har stadig gode muligheter til å skape framgang. Du har lyst til å få deg en ny hobby. Du kan se frem til en utrolig deilig uke, hvor jobben din for første gang på lang tid har kommet i annen rekke. Jobben i annen rekke :klø: Nei, dette stemmer nok ikke helt denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 19. februar 2007 #690 Del Skrevet 19. februar 2007 Kanskje jobben som husmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #691 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Så til dagens liste, er jo mandag så bør vel prøve å komme igang her: *legge på plass klær - ok *henge opp klær - ok *sette på ny maskin med klær - ok *støvsuge kjeller stua - ok *vaske kjeller trappa - ok *rydding generelt - tja.. holder på ← Ser ikke å allerværst ut den lista mi nå. Riktig nok har jeg mer som kunne/skulle vært gjort,men det får vente til i morgen eller en annen dag. Kan jo ikke slite meg ut helt heller Må vel begynne å tenke på dagens middag nå isteden. Skal på trening igjen i kveld, så da blir det litt hektisk på ettermiddagen her. Endret 19. februar 2007 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #692 Del Skrevet 19. februar 2007 Da har jeg vært på trening, og det gjorde jammen meg godt. Hadde ikke den samme følelsen forrige uke. Men så var jeg vel ikke helt frisk heller da. Skal prøve å få rørt litt på meg senere denne uken også, kanskje en gåtur eller to. Får se an været. Nå er det væromslag her. Har vært mildvær og regn noen dager nå,men i kveld så snudde det. Er plutselig blitt minus grader og masse vind. Er jammen meg glad vi har fått varmepumpa igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 20. februar 2007 #693 Del Skrevet 20. februar 2007 Trening er bra! Hva trener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #694 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei Multi Her går det i aerobic når det trenes. Er veldig glad i å bevege meg til musikk, så det passer ypperlig til meg. At det i tillegg er organisert trening er ett pluss for meg. Jeg trenger noe fast å forholde meg til, ellers så har jeg så lett for å sluntre unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 20. februar 2007 #695 Del Skrevet 20. februar 2007 Noe fast er bra! Vi er på treningsstudio, men savner litt det å ha noe fast hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #696 Del Skrevet 20. februar 2007 Ettersom jeg bor på "landet" så er det begrenset med tilbud her. Må fort kjøre ett stykke for å finne noe som er interresant, så da kan man ikke være så veldig kresen heller. Men jeg er heldig som har tilbud om aerobic i passe avstand da. Er jo det jeg synes er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #697 Del Skrevet 20. februar 2007 sambo er blitt innkalt til andre gangs jobbintervju. Fikk tlf ettermiddag, og skal på intervju allerede i morgen ettermiddag. blir spennende å se hvordan dette går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 20. februar 2007 #698 Del Skrevet 20. februar 2007 Så bra!! Hvordan er det med deg, har du funnet noe å søke på? Aerobic er bra, og det er jo bare å bestemme seg for at man går på bestemte timer fast egentlig. Jeg har i alle fall ofte gjort det, og da er det lettere å faktisk komme seg dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #699 Del Skrevet 20. februar 2007 Jo da, jeg finner da ett eller annet å søke på,men det er ikke så veldig mye som er aktuellt for meg her. Som sagt så bor jeg på "landet" og noen pendler tilværelse er ikke aktuellt for meg. Hadde det bare vært meg og sambo så,men jeg tror ikke det går med små barn. I allefall ikke når sambo jobber så mye som han gjør. Men det kan jo fortsatt dukke opp noe, har ikke gitt opp håpet ennå Ang. treninga så må jeg ha noe fast å forholde meg til, ellers er jeg super på unnskyldninger. I tillegg så har jeg to venniner som også er med, så da drar vi med hverandre. Får fort litt dårlig samvittighet hvis jeg ikke har noen god grunn til ikke å dra på trening, når jeg vet at det er to andre som "forventer" at jeg også skal i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. februar 2007 #700 Del Skrevet 21. februar 2007 Kjempebra med faste avtaler. Jeg hadde også en slik fast dag før, men så byttet jeg jobb og da kunne jeg glemme den dagen. Derfor har jeg meldt meg på treningsstudio. Avtalen var at mannen skulle slepe meg med dit minst to ganger i uka og så skulle jeg presse ham til å spise sunnere. Som regel har det gått bra, men de siste ukene var det vanskelig å få til mer enn en gang i uka for min del. Håper det går bra med mannen din på jobbintervjuet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå