Gjest Dallandra Skrevet 3. februar 2007 #601 Del Skrevet 3. februar 2007 høres kjent ut! Kanskje jeg skal gå og sette på ei maskin med det samme jeg også, så har jeg iallfall begynt...? Eller kanskje ikke? Er en dag i morgen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #602 Del Skrevet 3. februar 2007 *tusler ut på vaske rommet,men kommer snart tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #603 Del Skrevet 3. februar 2007 har vært flink pike Klærne henger på snora. Men usj så mye klær som var tørre. Ikke har de lagt seg på plass selv heller. Blir vel morgen dagens oppgave det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. februar 2007 #604 Del Skrevet 3. februar 2007 God helg, Alial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #605 Del Skrevet 3. februar 2007 God helg, Alial! ← God helg til deg også Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #606 Del Skrevet 4. februar 2007 Ny dag nye muligheter. Her har vi nemelig vært våken i mange timer allerede( om enn noe ufrivillig fra min side) Så jeg har faktisk fått gjort litt allerede. Har vasket kjøkken gulvet, ryddet kjøkkenet, vasket og ryddet på badet, lagt på plass haugen med klær, hentet ved, badet lille frøkena. Puh, dette ble jo litt. Ikke rart at jeg ble litt svett. Men nå har jeg ikke tenkt å gjøre så veldig mye mer i dag heller da. Kanskje sette på ei maskin med klær kanskje, får se hva jeg gidder, skal ikke stresse noe, det er jo tross alt søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #607 Del Skrevet 4. februar 2007 Har satt på maskina med klær og hengt opp klærne, og til og med satt på ennå ei. Ellers så dalte aktivitets nivået betraktelig her, har kikket pusur på dvd sammen med barna. Og nå har vi skolebrød(boller) i ovnen som vi skal kose oss med til barnetv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. februar 2007 #608 Del Skrevet 4. februar 2007 Hørtes deilig ut! Kanskje jeg burde slenge sammen den muffinsposen vi har i skuffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #609 Del Skrevet 4. februar 2007 Muffins er jo kjempe godt det også da Er jo ekstra godt å kose seg nå som det er helg og da. *men nå må jeg løpe, har jo noe i ovnen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. februar 2007 #610 Del Skrevet 4. februar 2007 *har snart muffins i ovnen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #611 Del Skrevet 4. februar 2007 * koser oss med skolebrød med masse melis på* nam,nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. februar 2007 #612 Del Skrevet 4. februar 2007 Høres deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #613 Del Skrevet 4. februar 2007 Jammen var det godt med fersk gjær bakst. Men så ble vi( i allefall jeg...) mett også. Lærer visst aldri, spiser jo alltid litt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. februar 2007 #614 Del Skrevet 4. februar 2007 Skjønner jeg godt, det er jo det beste som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #615 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg har en gjest her, hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #616 Del Skrevet 4. februar 2007 oi, oi to gjester her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #617 Del Skrevet 4. februar 2007 lurer på hvilke gjester jeg har *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #618 Del Skrevet 4. februar 2007 hm, nå er jeg visst alene her igjen, lurer virkelig på hvem gjestene var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #619 Del Skrevet 4. februar 2007 Mulig dette blir ei urolig natt. Guttungen har vært litt sjaber form i dag, og nå har han vært våken allerede. I går sa han at han hadde litt vondt i halsen, og i dag har stemmen nesten vært borte. Har vondt for å snakke. Heldigvis gjør det ikke vondt når han svelger,men derimot veldig vondt når han må hoste. Tror nok han må være hjemme fra skolen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. februar 2007 #620 Del Skrevet 4. februar 2007 Her ble det vanlige boller i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå