Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Har forresten klart å bruke ennå mer penger i løpet av helgen :sjenert: det ble en bestilling fra ellos/josefssons på nærmere 1000kr da. Men det var veldige fornuftige ting. Sengetøy både til oss og begge barna. Og vi fikk jo litt penger i julegave som var tenkt til det formålet. Så da har jeg jo ikke brukt så mye.... Ble to gensere på meg da, og det trenger jeg jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle vel strengt tatt gått og lagt meg nå,men sitter stadig her. Mon tro hvorfor :sjenert:

Oppdaget nettopp at jeg er ganske nære 1000 innlegg. Må vel klare å få til det før jeg køyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo da jeg har sovet godt, i allefall når jeg omsider sovnet. Lille jenta våknet selvfølgelig rett etter at jeg hadde funnet sengen. Så det ble noen runder opp til henne før hun endelig roet seg. Hun klarte nemelig å få en løs tann igjen i går. Har litt av en historie med tanke på tennene den jenta der. Det startet da hun ramlet ned trappa til kjelleren da hun var 21mnd. Det endte med kjeve brudd og en tann ut. I tilegg var det tre tenner til som var løs. Men heldigvis så var det ikke noen skader på anleggene til de nye tennene. Vi ble da varslet om at det var en mulighet for at de tre andre tennene kunne løsne. Nå er de altså ut alle sammen.

Så vi har vært noen runder innom tannlegen med henne. Den siste måtte vi altså ta i morrest. Fikk henne ikke til å spise noe når tannen var løs, og jeg får jo ikke komme i nærheten av munnen hennes. Ble en aldri så liten skrikekonsert inne hos tannlegen,men hun stoppet heldigvis med engang han var ferdig. Og etterpå var hun mektig stolt og ville mer enn gjerne i barnehagen og fortelle om hva hun hadde gjort.

Så dagen fikk en litt annen start enn hva jeg sett for meg. Men må vel snart klare å komme i gang med noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel komme igang her, så da er det vel på tide med en liste i dag også. den blir ikke lang, jeg er sliten i dag og ikke noe inspirert til noe jobbing. Men noe må gjøre uansett.

Dagens liste:

*sette på ei maskin med klær

*legge på plass klær

*støvsuge

*heng opp bilder i trappoppgangen

*ut å måkke snø

Dette er vel overkommelig tenker jeg. Skal på trening i ettermiddag, og i kveld blir det treff med jente gjengen. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på en fin dag ja :) Og nå har jeg i tillegg vært litt effektiv så blir jo følelsen for alt som skulle vært gjort litt bedre i allefall. Nå har jeg i hvertfall satt på ei maskin med klær, fått på plass noe av det som var tørt. Jeg har støvsuget første etasje her, dvs stue,kjøkken, 3stk soverom, bad og gang. I tilegg så har jeg vasket badet. Puh, ble sliten jeg, så nå innviglet jeg meg pause med kg og pepsimax.

Skal snart hive meg rundt og fortsette med resten av lista, så får hvertfall denne uken en flott start, sånn husarbeidsmessig iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ble sånn passe effektiv i dag. Er fornøyd med at første etasje er ok nå,men det hadde vært greit å fått unna litt nede i kjelleren også da. Kanskje det blir morgen dagens prosjekt. Har vel egentlig kommet meg gjenom lista mi, så da skulle jeg jo være fornøyd.

Nå skal jeg gå å få på meg treningstøy, så blir det aerobic. Etterpå blir det hjem for en kjapp dursj før jeg skal til vennine M på treff. Gleder meg, er bestandig så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: er trøtt i dag jeg, ble litt sent i går kveld. Så tiltakslysten er ikke på topp i dag. Men får jeg litt tid på meg så skal jeg nok klare å ta meg sammen å få gjort noe.

Dagens liste:

* henge opp klær

* sette på ny maskin med klær

* støvsuge i kjelleren

* rydde unna rot i kjelleren

* få litt orden i papirarbeidet

Endret av Alial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk da gjort det meste på lista mi i går, kun papir arbeidet som står igjen. Har et mål om å få gjort det i dag da.

Har vært og levert lille jenta i barnehagen. Og det var ikke bare bare. Veien her er så og si ufremkommelig. Var ekkelt å kjøre allerede i går ettermiddag. Det er nemelig blitt mildvær, så all snøen som ligger i veien er ikke akkurat enkel å kjøre på. Skikkelig gjennomslagsføre. Sambo giddet ikke å prøve engang da han kom fra jobb i går kveld. Parkerte nede i veien ved en nabo. Fikk han til å kjøre bilen på hovedveien til meg i dag tildlig,men måtte komme meg hjem selv. Etter et par forsøk så gikk det,er glad jeg har en bil som er såpass bra til å ta seg fram på vinterføre. :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel ha en liste i dag også. Jeg har allerede tømt asken i ovnen da, skulle ha vært gjort for lenge siden. Men nå er det hvertfall gjort, er en skilleig dritt jobb. Fikk oss sånn til å fjerne asken med(kobler til støvsugeren)i julegave da, så det gjør det mye enklere. Men nå lista mi...

Dagens liste:

* vaske klær

* legge på plass klær

* rydde på matbua

* rydde på bua

* få orden i papir kaoset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke: Takk for oppmuntringen! Så flink du er i dag da. Papirkaos er det verste jeg vet, tror aldri jeg får helt kontroll på det. :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det er litt av en liste. Skjønner du fremdeles jobber fulle dager! Tror ikke det er mulig å få 100% orden på papirkaoset, slik er det i alle fall her i huset. Hjelper ikke hvor mange permer og tidsskriftsamlere jeg har (det bare skjuler kaoset).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Takk for oppmuntringen! Så flink du er i dag da. Papirkaos er det verste jeg vet, tror aldri jeg får helt kontroll på det. :(

:vinke: prøver i allefall å være flink. Har funnet ut at dagene går fortere når jeg er flink å gjør litt. Har fortsatt ikke satt i gang med papirarbeidet da,men har lagt sammen en del klær, ryddet og vasket på matbua, samt vært ut og måkket kjempe tung snø. Kan vel kalle det for trim tenker jeg. Ble sittende her ved pc`n og prøve å få til innbydelser til bryllupet. Men må nok prøve litt mer før jeg blir fornøyd.

Nå er guttungen kommet hjem fra skolen, så nå er det tid for lekser her. Kanskje jeg kan gjøre litt papir arbeid samtidlig tro :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det er litt av en liste. Skjønner du fremdeles jobber fulle dager! Tror ikke det er mulig å få 100% orden på papirkaoset, slik er det i alle fall her i huset. Hjelper ikke hvor mange permer og tidsskriftsamlere jeg har (det bare skjuler kaoset).

:vinke: permene er på plass her i huset også. I høst så kjøpte vi jo oss også ordentlig med hyller på datarommet slik at vi har plass mer enn nok. Hadde en plan om at alt skulle bli så mye bedre da, at jeg skulle klare å holde meg ajour. Men den gang ei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...