Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

God helg! :klem: Høres ut til at du har nok å henge fingrene i!

Takk, og god helg til deg også Abelille :klem: Har veldig mye som jeg har lyst til å gjøre,men så er det ikke bestandig arbeidslysten er på topp da. Men i dag har jeg fått gjort veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært i bassenget igjen i dag vi. Ungene stor koser seg og blir tryggere i vannet for hver gang. Herlig å se :) Har vært på sparktur med lille jenta tidligere i dag da, så nå synes jeg at jeg har vært sprek nok for i dag. Fyrer i ovnen nå, og skal vel stortsett bare slappe av resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, så utrolig godt med søndag og helg. Har en skikkelig sløve søndag. Har ingen planer om å gjøre noe spesiellt i dag. Mulig vi tar en tur til svigers eller svoger og svigerinne i ettermiddag. Får se hva vi gidder.

Ha en fin søndag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig rolig søndag, håper det kan resultere litt i en mer effektiv dag i morgen. Har mye planer om ting jeg skal gjøre,men skal vente til i morgen med å skrive en liste. Får se an formen også :sjenert:

Nå fyrer jeg i ovnen her, vi har nemelig fått skikkelig vinter. Har vært -8 i dag, og det er kaldt til her å være, bor ved sjøen så vi er ikke vant med så kaldt vær. Og særlig ikke den siste tiden, da har det jo vært rundt +5 det meste.

Skal ikke sitte så veldig lenge her før jeg gir meg nå, er vel like greit å komme seg i seng til rett tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Ny uke, nye muligheter! Hmmm... kanskje på tide å komme seg opp av sofaen og sette i gang med noe? Om jeg ikke er ute herfra om noen minutter, kan du sparke meg ut da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :vinke:

God morgen Multi :)

Ser du er på plass i rett tid, var forsåvidt i gang jeg også,men måtte drøye litt med å slå på pc`n. Men så har jeg vært effektiv da, fikk satt på ei maskin med klær,oppvaskmaskina, strøket noen duker og gardiner, samt hengt opp gardiner. Lille jenta sov nemelig til kl var nesten ni i dag. Så har jeg vært med henne i barnehagen. Samt vært innom på jobb til sambo, hadde glemt ladderen til pc`n og da blir han jo litt hjelpesløs. Så nå var det endelig tid for KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Ny uke, nye muligheter! Hmmm... kanskje på tide å komme seg opp av sofaen og sette i gang med noe? Om jeg ikke er ute herfra om noen minutter, kan du sparke meg ut da??

God morgen Abelille :)

Hadde egentlig planer om ei kjempe effektiv uke,men er ikke kommet i gang med noe særlig ennå, så det spørs hvordan dette går. Trenger vel strengt tatt noen til å sparke meg ut her ifra jeg også.

*legger igjen ett spark til Abelille i tilfelle hun kommer tilbake, samt sparker meg selv ut her ifra...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Dallandra

Sparktur ja... kanskje det hadde vært noe. Vi har jo omsider fått snø,så en sparktur hadde kanskje vært en fin trim tur. Var på sparktur med lille jenta på lørdag,så litt trim har jeg fått i løpet av helgen. Vet ikke om jeg orker nå, skal jo på aerobic i kveld så da får jeg vel dosen min for trening i dag. (er god på unnskyldninger her føler jeg... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten sparktur på meg, dro bort på veien til guttungen kom med skolebussen. Men giddet ikke noe mer,det snødde noe enormt. Det ser ut som om all snøen som ikke har kommet tidligere i vinter har tenkt å komme nå. Måtte ta turen og kjøpe snøskuffe. Den gamle gikk i stykker sist vinter og så langt har vi klart oss med en spade,men nå var det ingen vei utenom. Kommer vel til å begynne å regne nå tenker jeg, er jo bare typisk....

Er bra fornøyd med hva jeg har fått utrettet i dag. Fortsetter det slik, så blir det en bra uke også. I dag har jeg:

*hengt opp to maskiner med klær

*lagt på plass klær

*måkket snø

*støvsuget og ryddet på kjellerstua

*malt veggene i kjeller trappa

*vært på aerobic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt det jeg også,så da var det vel like greit å kjøpe den med engang. Sa på radioen her før i dag at det kunne komme så mye som en meter snø de nærmeste dagene. :overrasket: Ungene synes det er helt topp da, har ventet veldig lenge på snø nå. Hadde det bare holdt seg stabilt så kunne det godt ha vært slik for min del. Men det er vel å håpe på for mye, vi bor jo tross alt i trøndelag.

Kikker håndball kamp jeg nå, kjempe spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide å finne sengen igjen. Det er meningen jeg skal opp litt tidligere i morgen. Sambos bil skal inn på den årlige servicen, og han har ikke tid til å være borte fra jobb for å få ordnet det,så da blir det jeg som må gjøre det. Men nå ser det litt skummelt ut for by turen min, guttungen var ikke helt i form i ettermiddag. Så hvis formen ikke er noe bedre så må jeg nok være hjemme med han i morgen. La seg tidlig i kveld,så vi får vente til i morgen å se da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han er frisk i morgen!

Sov godt!

Det håper virkelig jeg også,er aldri noe trivelig med syke barn. Selv om det var mest hodet som plaget han,hadde vondt i hjernen sa han.. :ler:

Sov godt du også Multi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...