Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer!

Der var du og ja, trodde nesten du hadde tatt til fornuften og funnet sengen jeg... godt det er flere som sliter med å komme seg bort her i fra da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra
jammen passerte jeg ikke 750 innlegg med det samme også. Avhengig jeg??? nei det kan jeg aldri tenke meg til... :overrasket:

Å jeg har hatt mange fler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer! :ler: Men nå må jeg sove...

Det må jeg og, kommer til å være som ett slips i morgen. Men du får ha takk for en hyggelig kveld da. :klem: Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg har hatt mange fler....

Kommer vel fort oppover du og kjenner jeg deg rett, ser jo bare hvordan det går unna i boka di. Blir det flere slike kvelder så er det vel fare for at ingen av oss får gjort noe som helst i tiden framover. Trøtte som bare det og tenker kun KG... hi,hi litt av ett syn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

jo da jeg har sovet godt. Tok lang tid før jeg sovnet da, ble liggende å høre på vinden. Den roet seg heldigvis, eller var det jeg som sovnet tro? Og nå er det begynnt å blåse skikkelig her igjen. Barna sitter å ser på barnetv som bare hakker. Tror vinden har bestemt seg for å ta ned parabolen i fra veggen her gitt.

Vanskelig å få varme i huset når det blåser slik og ingen har vært hjemme og fyrt i ovnen i dag. Jeg og lillefrøkena har vært på besøk til oldemor i dag. Skikkelig koselig dag har det vært. Ekstra godt å se på alle som farter rundt som noen tullinger i butikkene også, skulle nesten tro at det var siste dag på lenge at butikkene er åpne. Folk er gale....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Jeg var visst en av disse tullingene.

God natt! ;)

Hi,hi, jeg har vært det jeg og,men har lovt meg aelv at noe slikt skal jeg ikke utsette meg selv for flere ganger. Men så er jeg ikke helt ferdig ennå jeg heller da, så vi får nå se, kanskje blir jeg springende rundt i siste liten... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er julegavene under kontroll, har handlet inn alle bortsett fra gavene til barna i fra oss da. Men vi skal til byen igjen på torsdag på bursdag, så da tar vi de med det samme. Er snart ferdig med å pakke inn også, så nå synes jeg at jeg har kontroll på akkurat det. Men jeg finner ikke disse pakkelappene jeg har, så jeg må vel bare kjøpe nye. Gidder ikke pakke inn resten før jeg har fått i lapper,er så lett at ting går i surr da. Så det får vi vel ordne i morgen.

Da har jeg forresten også en plan om det skal vaskes og ryddes en del her, har vært lite hjemme de siste dagene, og det bærer huset preg av. Blir så kaotisk her når vi bare er innom å snur igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her da, tror faktisk jeg har ting under kontroll til jul nå;

*julegaver - ok(ferdig innpakket også)

*julekort - sendt

*vasking - kun kjøkken igjen,også å dra over gulvene lille julaften da..

*baking - gjøres i ettermiddag med ungene (gjærbakst,å colakaker)

*julepynt - noe er kommet frem, resten lille julaften

*juletre - ok, må bare hentes hos svigers(sambo`s jobb)

*juleduker - ok, ferdig strøket

Synes dette var en hyggelig liste jeg. En siste innspurt nå i ettermiddag og i morgen formiddag så tenker jeg alt er greit her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en deilig følelse Abelille. I allefall med tanke på hvor kaotiske tilstander det var her i fjor før jul. Da presterte vi nemelig å kjøpe oss ny sofa 3 dager fø jul. Må si ting sto litt opp ned her da ja...

Har ikke fått bakt alt jeg tenkte,men så er ikke kvelden over ennå heller da. Kanskje vi rekker noe når barnetv er ferdig og før det er legge tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...