Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var siste kveld på jobb unna gjort (for denne gang i allefall), skal virkelig bli godt med helg nå. Har fri dag i morgen,så da må jeg vel prøve å få gjort alt som henger etter nå. Men skal det bli noe av det så må jeg vel snart komme meg i seng, nytter ikke å sitte her da... :sjenert:

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg virkelig vært effektiv i dag. Har vasket badet (grundig), vasket gangen og kjøkkenet. Så nå gjenstår bare stua og noen soverom så skal jeg si meg godt fornøyd til denne helgen.

I tillegg skulle jeg ha vært ute å fått inn siste rest av veden ( de melder jo vinter etter helgen) Fikk inn en del i går, men det er fortsatt litt igjen. Skulle ønske slike ting gjorde seg selv.

Ja, også bør jeg vel vaske litt klær, legge på plass klær som er vasket, støvsuge i bila.... hm, det ser ut som om jeg bør komme meg opp her i fra og bort fra kg en stund, mye som må gjøres.... :sjenert:

:husarbeid: :husarbeid:

* prøver å motivere meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk gjort litt her i dag ja, men noe gjenstår,men det får bare være, finner det nok igjen ved en annen anledning. Lite sannsynlig at det forsvinner framom nesa på meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dina :vinke:

Har hatt en super lørdag egentlig, husarbeidet er lagt bort og jeg har bare kosa meg i dag. Har vært på bytur sammen med min svigerinne og sett på brudekjoler. Og jammen fant jeg ikke drømme kjolen også :hoppe: bare visste det at den var rett, passet nesten perfekt og jeg følte meg veldig fin i den. Alt stemte på en måte :)

Så nå sløver jeg bare i sofaen og koser meg med lørdagsgodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Å så gøy å finne perfekt kjole!!! Det gjorde jeg også i dag. Bortsett fra at min er grønn og egner seg best til jul og sånne anledninger!!!

Kanskje vi har gått forbi hverandre i dag uten å vite det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ikke se bort i fra Dallandra, men på en annen side så var vi jo ikke akkurat alene i byen i dag :ler:

Rart med den der kjolen, hadde ikke trodd jeg ville få en sånn følelse,men sånn ble det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det søndag, snart over denne helgen også. Rart hvordan dagene flyr....

I dag har vi ett prosjekt ang rydding i kjelleretasjen. Datarommet er første prioritet. Men noe må gjøres på vaskerommet også. En kompis av sambo kommer innom også, vi skal nemelig dele av noe av vaskerommet til et lite bad/do. Så må vel bare komme igang nå, litt greit å få det færdig i sånn noenlunde tid før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra
Det skal du ikke se bort i fra Dallandra, men på en annen side så var vi jo ikke akkurat alene i byen i dag  :ler:

Det er iallfall sant!!! Og jeg trives SÅ dårlig i sånne folkemengder. Føler at jeg blir gående i andre folks armhuler, jeg er jo ikke akkurat høy.

Tittet på kjolen din i bryllupsdagboka, aldeles nyydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittet på kjolen din i bryllupsdagboka, aldeles nyydelig!

:hoppe: :hoppe: er så fornøyd med kjolen og blir så glad når andre liker den også, tror dette kommer til og bli veldig bra jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

nå kommer jeg og lillegutt på et lengre besøk igjen, for han skal se Brmbrm(Ole Brumm). Du er hans favoritt vet du Alial! ;) :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
nå kommer jeg og lillegutt på et lengre besøk igjen, for han skal se Brmbrm(Ole Brumm). Du er hans favoritt vet du Alial! ;)  :rosasmil:

Hei Dallandra :vinke:

Koselig med lengre besøk også. Brmbrm er jo bare kjempe kos han, har ei tulle her også som er veldig gla i han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det søndagskveld igjen :forvirret: Har gått fort denne helgen også,men er veldig fornøyd med alt vi har fått gjort. Datarommet er snart i ok stand, har kastet masse. Så nå venter vi bare på neste lønn, for da blir det tur på ikea :hoppe:

Blir vel noen alla dette:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...umber=S79837959

Trenger noe ordentlig til oppbevaring slik at vi klarer å holde orden på alt rotet vi har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange prosjekter på gang jeg nå(i allefall inne i hodet mitt). Er mye som jeg synes burde vært gjort og som jeg håper vi får gjort før jul( noe av det hvertfall...)

Så da er det vel på tide å lage noen lister.

Alial`s prosjekter:

* male dører oppe

* male kjøkken

* slipe trappa og male den

* mal gjesterommet

* dele av vaskerommet til bad/do (trenger hjelp av snekker...)

Hvis jeg skal få gjort alt dette så må jeg vel snart begynne, har maling til de to første på lista også, så hvorfor har jeg ikke kommet i gang tro.. Får sette meg som mål å begynne neste uke når jeg jobber kveld igjen. Har dagene for meg selv da, så da er det fint og gjøre noe fornuftig uten å bli forstyret.

Er planen å få orden ellers på disse rommene med det samme også, en real makeover altså. Så får vi se hvor langt på lista jeg kommer før jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...