Sunbird Skrevet 29. september 2006 Forfatter #221 Del Skrevet 29. september 2006 Koselig å se deg her igjen Eleni vennen Har tilbrakt fredagskvelden i sofaen framom tv`n. Skikkelig sløvkveld,men det gjør godt etter en uke på jobb. I morgen skal lille jenta på bursdag til ei i barnehagen. Var stor fornøyd med å ha fått egen invitasjon, og gleder seg stort til i morgen. Så nå får jeg vel snart finne sengen, hun er nemelig blitt litt av en morgen fugl i det siste. Er oppe og strålende fornøyd når kl er 6. *gjesper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 30. september 2006 #222 Del Skrevet 30. september 2006 God lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 30. september 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 30. september 2006 God lørdagskveld til deg også Eleni Nok en sløv kveld, gidder ikke å gjøre stort. Men kanskje dette er en fin måte å lade batteriene på. Satser på å være langt mye piggere til i morgen. Skal prøve å få siste rest av veden inn i hus i morgen. I tillegg så skal vi se lillesøster til sambo spille fotballkamp. Går vel unna morgen dagen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 30. september 2006 Forfatter #224 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Litt rar dagen i dag egentlig. For i dag er det ni år siden vi mistet lille gutten vår Utrolig at årene har gått så fort, det er så mye som har skjedd, samtidlig synes jeg ikke at det er så lenge siden heller. Hadde tenkt meg på kirkegården i dag, men kjente at jeg ikke orket det. Hadde mest lyst til å dra alene,men hadde ikke muligheten til det da sambo var på jobb i hele dag. Vi ble enige om at vi tar en tur sammen i morgen, og setter ned noen blomster. Så kan sambo ta med seg barna å gå en tur hvis jeg ikke orker alle spørsmålene som kommer( det bruker å kommme veldig mange spm fra dem, skjønner dem godt,men er ikke alltid jeg er i stand til å svare på alt. Er ikke alt jeg har svar på heller....) men nå skal jeg finne sengen, får så mye tanker når jeg sitter våken i sene kveldstimer. Tenker mye tilbake på det som skjedde, og tenker enn hvis.... men det hjelper jo ingen ting, gjør jo ting bare mye værre Endret 30. september 2006 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. september 2006 #225 Del Skrevet 30. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 30. september 2006 Forfatter #226 Del Skrevet 30. september 2006 Koselig med nye fjes her Sun Mei. Har fortsatt ikke rotet meg i seng, men fått snakket litt med svigerinna mi på msn, hun husket faktisk på dagen vår... godt å høre at han ikke er helt glemt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 30. september 2006 #227 Del Skrevet 30. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #228 Del Skrevet 1. oktober 2006 Takk for klemmer i går Eleni og Sun Mei, det gjør godt litt lettere til sinns i dag, skal nyte dagen med familien, så blir vel dette en god dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 1. oktober 2006 #229 Del Skrevet 1. oktober 2006 for i går. Så godt at dagen ble husket av andre enn dere da! for i dag, måtte det bli en kjempedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #230 Del Skrevet 1. oktober 2006 Takk for klemmene Dallandra tilbake også, når vi er så godt igang med klemmingen Tror dagen i dag blir fin, selv om været ser litt grått ut nå. Sitter å lurer på om jeg skal løs rive meg i fra kg og tenne opp litt her og kanskje være flink å gjøre litt husarbeid er blitt forsømt i løpet av helgen, så nå begynner det virkelig å bli på tide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 1. oktober 2006 #231 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har tent opp da. Så jeg leder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #232 Del Skrevet 1. oktober 2006 Så flink du har vært da Dallandra. Ble ikke noen opptening på oss i formiddag, fikk ryddet litt på kjøkkenet og tatt av litt sengeklær isteden da. Og etterpå så kjørte vi til svigers for å hente guttungen som har vært på overnatting siden i går. Der ble vi noen timer før vi kjørte å kikket på fotballkamp som sambos lillesøster spillte. Ble en kald fornøyelse. Så nå er det fyr i ovnen, og snart er det også tid for sen middag. Skal bare sløve på sofaen i kveld også. Håper på å få barna i seng i rett tid i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #233 Del Skrevet 2. oktober 2006 Da var denne dagen snart over også. Er blitt borte før jeg har fått sukk for meg gitt. Dagen i dag har nemelig vært hektisk. Først jobb, henting i barnehage, hjem å lage middag, så fotball trening til guttungen, samt allidrett for begge barna etterpå. Så hjem og prøve å få ungene fort i seng. Før jeg tok en times trim tur sammen med ei vennine. Har skulle begynnt å trimme igjen for lenge siden,men har liksom ikke kommet igang etter ferien. Men nå er jeg iallefall igang. Føler meg kjempe sprek akkurat nå , men så er jeg veldig sliten å da. Tydelig at det er lenge siden sist ja. Har jo ett mål om å ned noen kilo før bryllupet, så jeg kan vel ikke gi meg med dette. Får prøve å være like flink resten av uka å.... Men nå er det natta, må ha noen timer i sengen før det er klart for en ny arbeidsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #234 Del Skrevet 7. oktober 2006 Innom å henter opp boka mi i en travel hverdag( selv om det er helg er det hektisk her). Håper på roligere tider neste uke. Men nå er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. oktober 2006 #235 Del Skrevet 7. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #236 Del Skrevet 11. oktober 2006 Trodde det skulle bli roligere denne uken i og med at det er høstferie til ungene. På en måte er det vel det også, men siden jeg jobber kveld blir det lite kg tid, og det er jo litt synd. Ungene er foresten reist på høst ferie til mormor og morfar og blir borte i to dager. Litt rart. Så nå har jeg huset for meg selv. Har mye som jeg må gjøre før jeg skal på jobb så det blir ikke noe særlig med kg tid i dag heller. Håper på bedre tider snart.... Men må løpe, mye som skal ordnes i hus og hjem før jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 11. oktober 2006 #237 Del Skrevet 11. oktober 2006 Lenge siden jeg har vært her inne og oppdatert meg nå! Håper det går bra med deg og at det blir orden i hus og hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 11. oktober 2006 #238 Del Skrevet 11. oktober 2006 Eleni har blitt til Dina.. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #239 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lenge siden jeg har vært her inne og oppdatert meg nå! Håper det går bra med deg og at det blir orden i hus og hjem ← Koselig å se deg her igjen Abelille Skal få ta meg en tur innom i boka di også, har vært innom,men er dårlig på å legge igjen spor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #240 Del Skrevet 12. oktober 2006 Eleni har blitt til Dina.. Natta! ← Så du er blitt til Dina ja, det får jeg prøve å huske, blir rart å ikke se Eleni her da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå