Sunbird Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #801 Del Skrevet 19. mars 2007 Da har jeg vært ute og gått tur, ble nesten en time det gitt. Utrolig hvor godt det føles bare man kommer seg ut døra. Så nå har jeg planer om å gå flere dager denne uken. Om det blir gjort gjenstår og se..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 19. mars 2007 #802 Del Skrevet 19. mars 2007 Å, det hørtes herlig ut å gå en tur. Jeg har imidlertid bestemt meg for å vente til jeg er HELT frisk, tar ikke sjansen på tilbakefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #803 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er nok det mest fornuftige det ja Dallandra. Jeg kan ikke skylde på noe sånt, er ikke bittelitt snufsete engang. Men nå skal jeg (nok engang) være flink, prøve å spise sunnere og røre regelmessig på kroppen min. Må vel til byen for å prøve brudekjolen min snart, og da kan det jo være kjekt å ha fått bort noen kilo. Lurer på om jeg skal skrive ut ett bilde av kjolen og henge på kjøleskapet til inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #804 Del Skrevet 22. mars 2007 Så er det snart slutt på denne arbeidsuka også. Den har jammen meg gått unna i rekord fart. Jobber kveld denne uka, så da går liksom tiden ennå raskere. Tirsdag hadde sambo bursdag,men det ble dårlig med feiring. Vi får ta det til helgen. Var på Eu kontroll med begge bilene på tirsdag, heldigvis ble de god kjent begge to. Men det skulle vel bare mangle når de er såpass nye. Samtidlig var vi og prøvekjørte ny bil. Sambo har nemelig bestemt seg for å bytte ut de vi har, og jeg jeg er jo bare med. Er fornøyd så lenge jeg har en bil som går jeg. Så neste uke blir det ny bil på oss I dag er lille jenta hjemme fra barnehagen. Var hjemme i går, og må nok være hjemme i morgen også. Har feber og hoster mye,men er i bedre form i dag enn i går. Så vi håper det gir seg fort, for det er jo ikke lenge siden sist vi hadde en runde med sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. mars 2007 #805 Del Skrevet 22. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #806 Del Skrevet 23. mars 2007 ← Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #807 Del Skrevet 23. mars 2007 Så var det fredag og helg. Har lille jenta hjemme i dag også, selv om hun er i mye bedre form i dag. Ingen feber i dag så langt, så får vi se hvor lenge det varer. Håper på at hun blir frisk i løpet av helgen. Merker på henne at det er kjedelig å gå hjemme sammen med meg hver dag. Kanskje vi kjører oss en tur til svigerinne S så får hun treffe barna der. Vi får se hva vi finner på. Noe husarbeid har jeg ikke giddet å begynnt med heller. Blir nok en sløv dag dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 23. mars 2007 #808 Del Skrevet 23. mars 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #809 Del Skrevet 23. mars 2007 God helg! ← Takk for det, og god helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #810 Del Skrevet 23. mars 2007 Ble ikke så allerværst allikevel denne dagen. Kom nemelig på at jeg skulle flytte om på stua. Så nå har jeg nyvasket stue, det var det virkelig behov for. Er veldig lenge siden jeg har vasket skikkelig her nå. Har litt små puss igjen ennå,men det får jeg ta i løpet av kvelden. Burde vel ta noen flere rom i løpet av morgen dagen,men vet ikke om jeg orker det. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #811 Del Skrevet 23. mars 2007 kikker på beat for beat trønderleksjoner nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #812 Del Skrevet 24. mars 2007 nå har vi vår her har 10-12 grader ute og sola er også på vei fram. Har vært ute sammen med barna en times tid. De fikk tatt fram syklene igjen. Stor stas. Jeg har støvsuget inne i bilen, noe som også er veldig lenge siden siste det ble gjort. Er jo litt greit at det ser sånn noenlunde ok inni der når vi skal levere den fra oss neste uke. Ja også har jeg vaska klær å hengt opp ute. Det er ihvertfall en herlig følelse. Klærne blir jo så mye mykere å lukter så mye bedre. Hengte opp håndduker i går, og de var jo kjempe myke når jeg tok de inn i dag. Men nå skal jeg ta med barna på en liten handle runde. De har det helt klart for seg hvilken dag det er i dag,og da må vi jo handle lørdagsgodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #813 Del Skrevet 24. mars 2007 Da har jeg omsider klart å få bort rotet på stua. Utrolig hvor mye jeg egenlig roter når jg holder på med disse omflyttingene mine. Flytter rotet fra en plass til en annen bare. Men nå har det iallefall fått en egen plass I morgen skal lille jenta i kirka å få min kirkebok. Hun har snakket om det en stund nå, har i allefall høye forventninger, så vil det vise seg hvordan det går. Må prøve å få unna siste rest av rotet i morgen før vi drar, for på ettermiddagen så får vi besøk. Sambo`s lillesøster kommer en tur og kanskje kommer svigers også. Men nå er det tid for potetgull og dip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #814 Del Skrevet 25. mars 2007 Da har vi vært i kirka og lille jenta har fått kirkeboka si. Stor stas, gikk til og med fram helt selv. *imponert* Etterpå var mormor med hit på kaffe. Guttungen ble med farmor hjem etter kirka, de kommer jo hit senere i ettermiddag. Sambo dro på jobb igjen etter en liten tur hjemom. De har vel et håp om å bli ferdig i løpet av dagen. Da mormor hadde dratt gikk jeg og frøkena ut i det fine vår været. Har begynnt å rake i hagen,men har fortsatt mye igjen. Håper bare været holder seg slik en stund framover nå. Nå tenkte jeg å lage en sjokoladekake før vi får besøk, må jo ha noe å servere gjestene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #815 Del Skrevet 25. mars 2007 Er mett, har spist for mye kake og i tillegg potetgull. Av en eller annen grunn så fant jeg fram skåla med potetgull etter at gjestene hadde dratt. Var jo mett i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #816 Del Skrevet 27. mars 2007 Er så sliten og trøtt. Nå må jeg virkelig snart somle meg til å kjøpe de jerntabellettene jeg har fablet om lenge. Vet fra tidligere erfaringer at jeg til tider har lite jernlager, så da er det kun tabelletter som hjelper. I går fikk vi forresten ny bila ble framskyndet litt og det har jo ingen ting og si. Var på premieutdeling med barna i går (etter skirennene de har gått i vinter) Stor stas da en sambygding som gjorde det veldig bra under VM på ski kom å delte ut premiene til barna. Populært ja, han fikk i allefall skrevet noen autografer. I dag har jeg vært å trent sammem med to i fra jobben. Ikke der jeg bruker å dra, vi dro til et privat studio, så fikk vi til å ha med oss barna også. De sprang litt rundt å herjet imens. Litt lengre å kjøre enn til vanlig for meg,men det gjør jo ingen ting når jeg har ny bil å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 27. mars 2007 #817 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei Var inne på spacet ditt og titta, er så gøy å se på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #818 Del Skrevet 29. mars 2007 hei du Jeg er også veldig glad i bilder, er bestandig den som har med fotoapparat uansett hvor vi er. Til andres fortvilelse. Det var jo en del festbilder der så du vel, og det er jo ikke altid like populært. Har forresten titta litt på spacet ditt jeg også, så herlige ut barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #819 Del Skrevet 29. mars 2007 Her går dagene unna i rekord fart. Det er jo snart helg igjen. Skjønner ikke helt hvor dagene blir av. Men nå er det snart påskeferie,men jeg må desserre jobbe fram til og med onsdag. Men det går vel det også, blir jo noen dager med fri etterpå. Gleder meg masse. Har ikke lagt noen planer, for ta det som det kommer. Kanskje blir det noen dagsturer på oss hvis været blir bra, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. mars 2007 #820 Del Skrevet 30. mars 2007 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå