Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Men nå er det vel egentlig på tide å komme seg bort herifra og isteden finne sengen. Kommer vel til å være kjempe trøtt i morgen tili :Gjesp:

Go natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe::hoppe: er jo 40 sider jo, det må jo feires, setter fram til den som måtte finne på å ta turen innom (var en gjest her nå så jeg :sjenert: )

:vin::gratulerer::perebrus::perebrus::vin: :kaffe:

Endret av Alial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer med 40 sider!

Jeg tar gjerne en :kaffe: , ver du! Det med bildefremvisning høres ut som en veldig fin ide.

Håper dere får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en ny dag snart over. Er vel på tide å finne sengen snart. Gikk veldig greit på jobb i dag ,selv om jeg var kjempe trøtt i dag tili. Har vært på trening :trene: tidligere i kveld, og det merkes godt at jeg ikke fikk trent noe forrige uke. Men nå er det praktisk talt vår her, så da har jeg ingen unnskyldning for ikke å komme meg ut for å gå heller. Men det blir vel ikke før i neste uke, da har jeg jo fri på dagen.

Men nå er det natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Må bare få ut litt frustrasjon her. Er irritert på sambo nå. Saken er den at etter middag i dag så legger han seg på sofaen mens jeg rydder opp og hjelper guttungen med leksene. Greit nok. Da det ble barnetv tid ba jeg han om å bli med barna ned og sette på tv til dem,samt tenne opp. Noe han faktisk gjorde uten noen protester. I mens barnetv var benyttet jeg tiden her oppe til å få unna litt klær samt litt små rydding rundt omkring ( vi er visst noen rotekopper allemann). Da barnetv er ferdig kommer barna opp,men pappaen ser jeg ingen ting til. Etter en stund går jeg ned med ved(som jeg har hentet) og hva finner jeg da? Jo da sambo ligger på sofaen og sover søtt. Fyr i ovnen var det dårlig med.Skjønner jo at han er klar etter jobb,men det er da jeg også. Slengte utav meg noen gloser om at han godt kunne ha seg opp, og heller legge seg og sove når det er natta. Han har en tendens til å være lenge oppe om kvelden. Jeg synes han prioriterer galt. Men det ser ikke ut til at han skjønner hva jeg mener. For vi har nemelig vært borti lignende situasjoner før, det er nemelig ikke første gang.

Så dette ser ikke ut til å bli noen hyggelig kveld. For jeg gidder ikke å mase mer på han heller. Så da får jeg heller bare legge barna selv. Han må da kunne åpne øynene selv en dag og se hva han går glipp av. Er jo ikke nødvendig å legge seg og sove før barna har lagt seg. :frustrert::frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Irriterende!!! Har også hatt det litt sånn, så jeg skjønner veldig godt hvordan du har det.

Men altså. Du gjør alt, og han bare purker på sofaen? Da hadde det fort blitt streik her i huset. Du får la være og hente ved neste gang, og heller ta på deg etpar lag med klær ekstra. Evt legge deg på sofaen før han rekker det. "Har sånn migrene, klarer knapt å snakke" Kanskje han skjønner hvor mye du gjør da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det er flere som til tider har det sånn. Det er jo ikke alltid det er sånn her heller da :sjenert: Han kan være flink til å hjelpe til, men jeg må liksom alltid be han om det. Og akkurat det synes jeg er veldig unødvendig. Han har vel blitt litt bortskjemt igjen nå som jeg har gått hjemme i 3mnd. Får håpe ting går seg til etterhvert. Noe av husarbeidet synes jeg faktisk det er helt greit at jeg tar, for jeg kan være litt sær å vil ha det på min måte. Men da kan han nå i det minste ta seg litt av ungene i mellom tiden.

Ang vedfyringa så braker det godt i ovnen nå. Tror han skjønte hvilket humør jeg var i da han kom opp her i sta. :ler:

Nå er i allefall ungene i seng og jeg har fått ut det meste av frustrasjonen ved å være skikkelig effektiv å ryddet unna nesten alt rotet her mens ungene spiste kveldsmat. Så nå skal jeg bare kose meg i sofaen resten av kvelden. Blir jo frustrerte fruer etterhvert, så da får jeg vel godt selskap i dem :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Så på siste innlegg og skjønte ikke hvem Sunbird var som hadde skrevet i db di, for det nicket hadde jeg jo aldri sett før... :ler:

Koselig nick, gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Takk for det. Begynnte å få litt av den samme paranoia som du hadde tidligere. Tenker litt på om det er noen som kjenner gjen meg.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fornyet meg litt..... og flyttet inn i nytt nabolag :sjenert: men det går vel bra, er ganske så tilpassnins dyktig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Disse mennene kan være ganske irriterende av og til. Var selv litt slik :sinna: i går fordi mannen hadde glemt noe som var viktig for meg. Men, men, de synes sikkert vi er håpløse av og til også.

Gratulerer med nytt nick, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal visst ikke være enkelt med disse mennene våre. Men det hjelper litt å få det ut. Har hatt en mye bedre dag i dag :)

Men jeg er veldig trøtt i dag, begynnte to timer tidligere på jobb, og det merkes veldig godt nå. Det blir nok ikke lenge til jeg skal finne sengen. Har tilogmed vært på trening i kveld. :trene: Men nå skal jeg gå å gjøre klart til i morgen tidlig. Får komme sterkere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliten i dag også, skal bli godt med helg snart.

Ble en lang dag i dag, lille jenta skulle bursdag allerede kl4 i dag. Så da var det bare innom her hjemme for å hente guttungen og en kjole til frøkena. Så var det å hente i barnehagen før vi leverte guttungen hos farmor. Tok ett raskt klesskift på lillejenta der før vi dro på bursdag. Der var det masse barn og stor stemning. Var ikke hjemme før etter barnetv, så da ble det ikke tid til så veldig mye før barna skule finne sengen. Jeg tok fatt på en GEDIGEN haug med klær. Godt å ha det unna gjort.

Nå kjenner jeg at øyelokkene begynner å bli litt tunge så jeg får vel snart finne sengen min. Godt at det er fredag i morgen.

*er forresten lønningspils i morgen kveld, men får se hva jeg orker. Må vel ordne med barnevakt også, for sambo har visst andre planer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har visst forsømt dagboka mi de siste dagene. Mn det går litt i ett til tider her nå, og når det er rolig så er det så utrolig godt å ikke gjøre noen ting.

Det ble lønningspils på meg på fredag ja. Jeg var veldig sliten på forhånd, og var veldig i tvil om jeg skulle dra. Er gla jeg dro, for jeg hadde en kjempe kveld. Det ble mye latter og dansing og jeg var ikke hjemme før kl 03 :overrasket:

Går dagen ble veldig rolig, var hos svigers å hentet barna og ble der en stund. Sambo var nemelig på jobb. Sløvet på sofae i hele går kveld. Sambo var på fest, så da ble det veldig rolig stua (ikke at han bråker så veldig altså....)

I dag har jeg og barna vært på skirenn. Trodde jo at våren hadde kommet, men vi tok visst feil der. For i natt og i dag har det kommet masse snø. Barna storkoste seg, og etter vi kom hjem var det tid for å bygge snømann. Og snøen var jo perfekt til det formålet. Så nå står det to store snømenner ute i gåden her. Får prøve å unngå å rygge på dem i morgen, de står nemelig litt ugunstig plassert. ;)

Resten av dagen har vi bare kosa oss inne, bygd litt lego og prøvd å få unna litt rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var egentlig veldig klar for vår nå. Jeg gikk jo bare å ventet på at det skulle bli såpass tørt i hagen slik at jeg kunne begynne å rake litt der. Nå må nok det utsettes noen uker. Er utrolig hvor mye snø som kom i går. Får håpe på mildvær å regn den nærmeste uka, så forsvinner vel snøen fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber kveld denne uka, så nå har jeg litt tid for meg selv. Skulle vel egentlig ha gjort litt husarbeid,men gidder jeg ? :sjenert: nei, tror ikke det. Skal sette på ei maskin med klær,men det blir vel stortsett det jeg gidder å gjøre. Kanskje jeg skal ta meg en tur ut. Gå en tur eller kanskje ta fram skiene? Får se, må uansett ladde opp ipod`n, for jeg må ha noe musikk å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...