Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

Ja, ukene har en tendens til å fly. Men det har jammenmeg helgene også :(

Og snart er vinterferien min over også... men gjett om jeg koser meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dagene og ukene flyr... forsetter det slik har vi vel påske før vi vet ordet av det. :overrasket: Jeg må nok jobbe de tre dagene i påske uka jeg da, har jo ikke opparbeidet meg noen ferie dager jeg, og siden det er så mye å gjøre på jobb nå så er det vel ingen vei utenom. Men det går sikkert greit, er jo bare tre dager det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: nå har jeg visst fått en sånn moderator funksjon, leste om det inne på ris og ros,men tror ikke jeg kommer til å bruke det, for jeg er ikke sikker på om jeg skjønner helt hva det skal være godt for :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gå å henge opp litt klær før jeg finner sengen. Må prøve å komme meg opp litt tidligere i morgen, for det har vært litt stress til meg de siste morgene. I dag kom nå lille jenta opp før jeg dro, så da ble det ikke akkurat noe bedre med tid. Hun skulle helst ha sittet i fanget til mammaen sin og syntes ikke det var noe særlig å få beskjed om å gå å legge seg igjen. Men det ordnet seg heldigvis.Men nå er det kun en dag igjen med å stå opp tidlig også, for neste uke er jeg på kveld igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: nå har jeg visst fått en sånn moderator funksjon, leste om det inne på ris og ros,men tror ikke jeg kommer til å bruke det, for jeg er ikke sikker på om jeg skjønner helt hva det skal være godt for :klø:

Hæ? Hva? Er det det som har skjedd? Jeg lurte litt på hvorfor jeg hadde fått noe slikt. Tenkte det var en feil noe sted, jeg. Hvor var den tråden hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi er inne i feil tråder? :ler: Det er sikkert en grei måte å rapportere helt hårreisende innlegg på, men jeg ser ikke slike så ofte, jeg. Det der med positiv moderering forstår jeg ikke helt. :klø:

Vel, ha en fin dag! Har du noen hyggelige planer for helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Hva? Er det det som har skjedd? Jeg lurte litt på hvorfor jeg hadde fått noe slikt. Tenkte det var en feil noe sted, jeg. Hvor var den tråden hen?

Fant tråden inne på ris og ros. Men som sagt så skjønner jeg ikke helt vitsen med det. Men det kan vel være noen andre som ser nyttigheten i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi er inne i feil tråder? :ler: Det er sikkert en grei måte å rapportere helt hårreisende innlegg på, men jeg ser ikke slike så ofte, jeg. Det der med positiv moderering forstår jeg ikke helt. :klø:

Vel, ha en fin dag! Har du noen hyggelige planer for helga?

Er sjelden jeg ser noe hårreisende jeg også, så jeg vanker vel litt i feil nabolag :sjenert:

Har hatt nok en hektisk dag på jobb,men det er greit også da, tiden går veldig fort og vi har mye gøy.

Har lagt lite planer denne helgen. Skal på quiz i kveld og det er vel det som er lagt av planer så langt. Mulig det blir så vi tar oss en ski tur med barna hvis været blir bra.Sambo kjøpte seg ski da vi var i byen forleden dag,så de må nok prøves. Ellers så kan det hende det blir bytur på oss også. Sambo`s mormor er dårlig og ligger på sykehuset.Har vært syk en stund nå, og det virker ikke som om ting skal bli så mye bedre heller. Så vi får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bør jeg vel egentlig komme meg ut her i fra og gå opp og lage kveldsmat til barna. Får prøve å rydde litt mens barna spiser. Har en haug med bløte å skitne klær etter barna, samt mye rot ellers også. Skal jo dra på quiz om en time også, så da er det vel bare å hive seg rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: litt av noen morgenfugler jeg har fått disse barna, våken kl07 en lørdagsmorgen da :Gjesp:

Men det er vel kanskje like greit å starte dagen også. Nå sitter barna og ser tv,mens jeg snek med meg pc`n opp på kjøkkenet for å å sitte i fred en stund. Det ble litt sent i går kveld, for da jeg kom hjem fra quiz så hadde sambo fått noen mld fra sin mor som var i byen på sykehuset til sin mor. De hadde bestemt at de skal avslutte antibiotika kuren for det har ingen virkning allikevel. Og i tillegg så er det så mye annet som også er galt. Så da kunne det ta alt i fra noen timer til 2/3 dager før det ble slutt. :tristbla: Sambo har bestandig vært veldig nært knyttet til sin mormor, så han tar dette ganske tungt. Vi har ikke hørt noe nytt i løpet av natten/morgenen her så da er det vel som før. Blir vel så vi reiser inn til byen i løpet av formiddagen her tenker jeg. Må vel prøve å ordne så noen kan passe barna i byen, for det er vel ikke noen hensikt i å ha med de dit nå. Vel, vel vi får se :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

:troest: Huffda, så trist.

Håper hun er noenlunde klar og våken slik at dere får tatt farvel med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt spent på akkurat det der, for formen har vært veldig opp å ned. Vi var innom sist søndag, og da hadde vi en kjempe fin stund sammen med henne. Hun hadde en god dag da, og hun sa bla at hun håpet det ikke var siste gangen hun så oss :tristbla: etter det har vel formen bare dalt utover uka, så de kan jo hende hun får rett. Det blir uansett veldig rart, for hun er jo ikke s gammel, blir jo 78år i løpet av våren og det er jo ingen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Nei det er jo ingen alder i dag. Ikke for det, morfar var med oss til han var 73-74 år bare. Mine 3 gjenlevende besteforeldre er ca 90 alle sammen, mormor er den yngste og hun blir 90 til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi hjemme igjen, ble en lang dag i byen. Plasserte barna hos min bror, som tok dem med til mormor og morfar etter en stund. (kanskje ikke det smarteste å gjøre med tanke på at jeg håper på å bli tante, er vel en av de mest virksome prevansjonene som finnes å være barnevakt til to urokråker :ler: ).

Vi dro til sykehuset når barna var levert. Der ble vi noen timer. Sambos mamma, morfar og tante var der også. Tilstanden hennes er ikke blitt noe bedre i løpet av natten/dagen. Hun hadde vært litt urolig i natt, og fikk morfin tili på morgenen. Og etter det så har det ikke vært mulig å få noen kontakt med henne. Så nå er det vel bare å vente å høre hvordan det går framover. Det er jo helt tydelig hvilken vei det går. Jeg tror nok vi mister henne i løpet av natten eller morgen dagen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke så mye forandring å spore i byen. Hun hadde fått morfin sent i går kveld, og ble litt roligere av det. Men å har hun så mye vann på lungene og rundt at det i følge svigermor er som om hun drukner på land... :tristbla:

Men nå skal vi ut på skitur. Det er knallvær ute, så da gjør det vel bare godt å komme seg ut for å tenke på noe annet. Sambo`s storebror med familie blir også med. Så da få jeg vel rive meg løs herifra og gå å finne fram noen pølser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klemmen Abelille.

Ikke store forandringer på sykehuset. Det siste vi hørte var at de nå hadde sluttet å gi henne intravenøs veske også, tror det hadde sammenheng med at urin produksjonen hadde stoppet opp. Så da går det vel ikke så mange timene før alt stopper opp.

Det er nesten så jeg håper på at de skal ringe snart og fortelle at det hele er over. For det er skikkelig ille å gå slik å vente. Ser det iallefall på sambo, han har det ikke greit. Sover dårlig om natten gjør han også. Han har jo bestandig vært mormors lille gutt. De bodde i sammehus(generasjonsbolig) så han har jo vært der daglig i hele oppveksten. Og han var ofte innom der på besøk etter at han flyttet hjemmefra. Så det er nok litt spesiellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har vi hatt en veldig fin dag. Det ble skitur med pølse grilling på oss. Skikkelig knall vær, sol fra omtrent skyfri himmel. Fikk nesten påske følelse i dag ja. Ser også bedring på ski ferdighetene til barna for hvergang, så jeg tror vi må bli flinkere til å ta dem med på tur mens vi ennå har snø.

Det ble i allefall stilt fort i kveld, så jeg tror det tar på å være ute i frisk luft. Jeg kjenner jo at jeg er sliten også, så nå skal jeg gå å finne sengen. Har fortsatt ikke hørt noe mer fra sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...