Sunbird Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #661 Del Skrevet 12. februar 2007 I dag er det faktisk ikke så veldig kaldt, bare -5 i dag g i tillegg skinner solen. Fikk en veldig til vår følese tidligere her,men så fort jeg stakk nesen ut så forsvant den gitt... Men det er fortsat meldt kaldt i dagene framover her, så jeg regner med at vi får god bruk for pumpa. Det er nemelig iskaldt her nå vi står opp om morgenen. Gleder meg til å stå opp til oppvarmet hus. Har fortsatt ikke funnet noe arbeidslyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #662 Del Skrevet 12. februar 2007 Da har jeg vært på aerobic. Kunne vel strengt tatt ventet ett par dager til, var helt ferdig etterpå. Er nok ikke helt frisk ennå, trodde ikke jeg skulle klare å holde meg på bena en stund der. Men det var veldig godt etterpå da. Etter jeg kom hjem har jeg ligget en stund i badekaret med boka mi, samt at jeg har stellt kroppen. Deilig Nå har jeg akkurat spist kveldsmat og skal snart tusle i sengen. Har vært kjempe trøtt i dag, så kanskje jeg blir litt piggere i morgen hvis jeg får nok søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 13. februar 2007 #663 Del Skrevet 13. februar 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #664 Del Skrevet 14. februar 2007 God morgen! ← God morgen Multi Hadde en ekstremt sløv dag i går. Var helt tappet for energi og klarte liksom ikke å motivere meg til noe som helst. Virket ikke som om kroppen var helt frisk allikevel. Så det ble en sløve dag av dimensjoner, sov ett par dupper på sofaen. Fikk unna litt papirarbeid,men det var vel alt som ble gjort i går også. Er ikke helt pigg i dag heller. Har bestemt meg for å ikke stresse noe i dag heller, skal bare gjøre det som er høyst nødvendig. Mulig lille jenta blir hjemme i dag også, var slapp igjen etter bhg i går og sovnet på sofaen. Så hun har vel godt av å være hjemme hun også, vi får se, hun sover ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. februar 2007 #665 Del Skrevet 14. februar 2007 Håper dere har det bra i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #666 Del Skrevet 14. februar 2007 Multi Jo da ,formen er ganske bra i dag. Lille jenta sov ikke så lenge, og å være hjemme var det ikke snakk om en gang. De skulle nemelig ha bamsefest i bhg i dag og det har hun gledet seg til lenge nå. Så da fikk hun dra. I morgen er det forresten karneval så det spørs om jeg klarer å holde henne hjemme da. Har ikke gjort noe fornuftig i dag( ihvertfall ikke ennå). Har vært på handle runde bare, fikk i karnevals klær til i morgen, og så var jeg en snartur innom svigerinna mi på tur hjem. Men jeg får vel kanskje komme igang med noe her, så blir vel ikke denne dagen så aller værst heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #667 Del Skrevet 14. februar 2007 Har fått vasket ei maskin med klær, hengt opp ei og satt å ei ny.Har lagt på plass det meste som var ferdig også. Så da må jeg vel si meg fornøyd. Lurer på om jeg skal finne fram vitamintablettene mine, kanskje det hjelper på formen. Nå er alt jeg må gjøre et pes uten like. Blir i dårlig humør av å være sånn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 15. februar 2007 #668 Del Skrevet 15. februar 2007 Så det hadde kommet nye, morsomme smileys for sesongen her på KG; og . De var ganske morsomme, men jeg håper du ikke er i riktig så dårlig form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #669 Del Skrevet 15. februar 2007 Nei da Abelille, formen er ikke så ille , selv om den har vært det.Er mye piggere i dag. Tenkte faktisk å komme meg ut her ifra snart nå, og isteden begynne med litt husarbeid. Tenkte å få unna litt i dag, for i morgen skal jeg på kafe runde med noen fra "jobb" så da blir det lite husarbeid. Så hvis jeg er flink i dag, så kan jeg sitte der med litt bedre samvittighet i morgen. Er lenge siden jeg har hatt en liste nå, så det er vel på tide med en i dag da. Dagens liste: *henge opp klær *legge på plass klær *sette på ny maskin med klær *vaske badet *støvsuge *skifte sengeklær *lage middag Tenker dette holder jeg, må jo ikke miste motet fullstendig heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #670 Del Skrevet 15. februar 2007 Dagens liste: *henge opp klær - ja *legge på plass klær -ja *sette på ny maskin med klær - ja *vaske badet - ja *støvsuge- ja(kunne sikkert tatt ett rom eller to til...) *skifte sengeklær *lage middag ← Ble ikke så værst dette, har kommet igang her, så da er jeg egentlig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #671 Del Skrevet 15. februar 2007 Skal straks finne sengen, men tenkte jeg skulle innom å lage meg en list for formiddagen i morgen, sik at jeg vet hva jeg skal gjøre før jeg drar på kafe runde. Morgen dagens liste: *kjøre lille jenta i bhg *sette på maskin med klær *henge opp kær *skifte sengklær *støvsuge og rydde rommet til guttungen *dursje Hvis jeg starter i rett tid så må jeg vel rekke dette, må ikke dra før kl 10.30 så det er vel overkommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. februar 2007 #672 Del Skrevet 16. februar 2007 Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 16. februar 2007 #673 Del Skrevet 16. februar 2007 Ha en fin helg Alial! Håper du får tilbake litt energi snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #674 Del Skrevet 16. februar 2007 Håper du får en fin dag! ← Takk Multi, håper du får en fin dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #675 Del Skrevet 16. februar 2007 Ha en fin helg Alial! Håper du får tilbake litt energi snart! ← Takk Dina Formen er stadig stigende så det går nok rette veien. Håper du får ei fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #676 Del Skrevet 16. februar 2007 Morgen dagens liste: *kjøre lille jenta i bhg - ok *sette på maskin med klær -ok *henge opp kær *skifte sengklær -ok *støvsuge og rydde rommet til guttungen -ok *dursje- ok Hvis jeg starter i rett tid så må jeg vel rekke dette, må ikke dra før kl 10.30 så det er vel overkommelig. ← Fikk da gjort nesten alt på lista mi, klærne får jeg henge opp når jeg kommer hjem igjen. Prioriterte å innom her i steden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 16. februar 2007 #677 Del Skrevet 16. februar 2007 Synes du får gjort mye til å ikke være i form, jeg. Ha en superduper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #678 Del Skrevet 16. februar 2007 Formen er steget betraktelig bare fra i går, så nå kan jeg vel ikke skylde på formen når jeg ikke gidder å gjøre noe heller. I dag har jeg vært på kafe besøk med noen av de andre fra jobb som også ble oppsagt. Godt å komme seg ut å treffe andre voksne også, skal treffes igjen i neste uke. Tror ikke det er bare jeg som begynner å bli fornøyd med å være hjemme. I kveld skal jeg forresten på pub quiz. Lenge siden sist nå så det gleder jeg meg til. Blir vel ikke noen senkveld,men godt å komme seg ut allikevel. I morgen blir nok en turbo dag, er mye som skjer. Først så skal barna på skirenn, så skal lille jenta på bursdag til ei i bhg. Mens hun er der skal jeg lure meg innom ei vennine som skal ha et party( var visst vesker og smykker tror jeg...) Etterpå blir det bytur på oss, da min mor fyller år i morgen. Kommer vel ikke hjem før til kvelden tenker jeg. Søndag er det bursdag til tantebarn ME, så da går vel den dagen også. Og før vi vet ordet av det var det mandag igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. februar 2007 #679 Del Skrevet 17. februar 2007 Håper lørdagen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #680 Del Skrevet 19. februar 2007 Håper lørdagen er fin! ← Dina Jo da lørdagen ble fin den, om en litt hektisk. Det er i allefall godt det ikke er sånne dager hver helg. Var ikke hjemme før etter kl 8 på lørdagskvelden og da hadde vi vært borte siden kl10.30. Så da ble det sofaen resten av kvelden. Orket ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå