Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Brrr, det er kaldt her i dag. -10 og det er ikke hverdags kost her omkring akkurat. Har fyrt i ovnen i hele dag. Akkurat på sånne dager så gleder jeg meg masse til vi får varmepumpa. Den er betalt nå, så da kommer den vel snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Multi

Og jeg som trodde jeg var på bedringens vei i går.... tok nok feil der gitt. Har hatt feber igjen i natt og nå hoster og snørrer jeg noe innmarri. Er litt likere sånn ellers akkurat nå,men det er det vel paracet`n som kan til. Sambo sto opp med barna før han dro på jobb i dag da,kledde på dem å tente opp. Mens jeg tok litt smertestillende og håpet på å bli bedre før han dro. Håper på en stigende form kurve i løpet av dagen.

Guttungen hadde feber i går kveld,men har sovet veldig godt i natt og ser ut til å være i mye bedre form i dag. Får han ikke feber i løpet av dagen så kan han vel på skolen igjen i morgen. Lille jenta er hjemme i dag hun også. Har påstått hele uka at hun også har vært syk. Veldig til sympati med sin storebror. I dag har hun jo litt hoste og da, så det spørs om det ikke er hennes tur nå da.

Uansett så er det vel like greit å holde seg innendørs i dag, er isende kaldt ute. Men sola skinner så det er jo ett herlig vinter vær. Vi blir nok inne og fyrer i ovnen i dag vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig vintervær her også (men så bor vel kanskje ikke vi så langt fra hverandre heller???! ;) ), sol og blå himmel, men altfor kaldt...!!!

God bedring til alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig vintervær her også (men så bor vel kanskje ikke vi så langt fra hverandre heller???!  ;) ), sol og blå himmel, men altfor kaldt...!!! 

God bedring til alle sammen!

:klem:

:vinke: Dina.

Jo da her er det fortsatt samme kalde vinter vær. (vil ha varmepumpa nå :sur: men har fått mail om at den er sendt og sannsynligvis kommer på mandag) Tror nok ikke vi bor så veldig langt fra hverandre nei Dina. Bodde vel i byen "din" før jeg,mens jeg nå bor litt mer "landlig" til.

Tja, hva skal jeg si om formen... ble nok ikke noen stigende form utover dagen i går nei. Måtte til slutt ringe å få sambo til å komme hjem i fra jobb. Ble så elendig form at jeg ikke klarte å ta meg av barna, og det er jo litt kjedelig da.

Føler meg litt bedre nå, ikke noe feber,men vet av erfaring og ikke juble på forhånd. Guttungen er hjemme i dag han og,har hatt feber i natt,men ikke så mye. Legen mente jo han skulle være hjemme hele denne uken, så da er det vel best. Lille jenta er hjemme hun også, hostet mye i natt. Men vi får håpe det holder med det.

Har svigermor i bakhånd i dag da,skulle komme å hente barna hun hvis jeg ble værre form. Godt det da i allefall, så slipper jeg og bekymre meg noe unødvendig.

Men nå vil jeg bli frisk :sur: Skal i 30 års dag på lørdag vi, og det har jeg sett fram til lenge. Så det er vel bare å krysse fingre og alt som er tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt feber fri :hoppe: men det kjennes ut som om noen har kjørt over kroppen min da, skikkelig mørbanket.

Men nå har lille jenta fått feber,ligger på sofaen her nå, er vel like før hun sovner. Kanskje gå å finne feber nedsettende til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir sikkert bra til lørdag! Fortsatt god bedring!  :klem:

:klem: takk for hilsen Dina. Formen er mye bedre så jeg skal nok klare å komme meg av gårde i morgen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på med vitaminer og hvile, så blir du sikkert frisk til lørdag!

God bedring!

:klem: Multi

Har iallefall ikke gjort noe for mye denne uken, det er i allefall sikkert. Og det bærer huset her preg av også. Men gidder ikke å stresse noe med det heller, finner det alltids igjen. Nå skal jeg bare slappe av slik at jeg får en koselig kveld i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i kveld!

Takk for det Multi :klem:

Tror nok kvelden blir bra, formen har tatt seg opp betraktelig. Og det ser faktisk ut som om barna er friske også. Har hatt en god natts søvn alle mann og det hjelper jo på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du det fint i går kveld?

:vinke:

Hadde det kjempe hyggelig i går kveld. Det var virkelig vellyket. Men jeg er glad det ikke er så ofte vi er med på sånne fester lengre. Det kjennes veldig godt i dag iallefall. Men jeg skal ikke klage. Barna er til svigers, så jeg har i grunnen bare meg selv å tenke på. Litt ekstra tung i kroppen i dag, merker at jeg ikke er 20 år lengre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det hadde vært godt å ha energien til en 20-åring, for det er nå man trenger det? (Men når jeg tenker meg om, så sov jeg rimelig lenge da jeg var 20, så det er mulig at det ikke var noe mer energi egentlig??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energien er iallefall totalt fraværende her i dag. Og jeg som trodde at jeg skulle få gjort så mye i dag, hadde jo trodd jeg skulle begynne å a igjen alt som ble forsømt forrige uke. Men tror virkelig ikke at jeg gidder i dag heller. Klarer jeg å få på plass litt klær å satt på ny maskin med klær så får jeg vel være fornøyd. Tenker meg på trening i kveld også, kanskje jeg får litt mer energi etterpå, eller mot morgen dagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...