Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Sykt barn i dag ja, skal til legen med han nå. Har hatt ei urolig natt med feber og skikkelig bjeffe hoste. Stemme har han heller ikke, stakkar liten. Får håpe doktoren finne ut noe, for dette er ikke noe særlig, har kastet opp en gang allerede uten å ha noe mat i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det unntakstilstand. Prøvene som ble tatt av guttungen var heldigvis fine,men han har nok en kraftig forkjølelse. Var nok best at han var hjemme i fra skolen noen dager. Feberen har kommet og gått i løpet av dagen. Akkurat nå er han ganske pigg,men har ikke fått i han noen særlig med mat da.

Som om det ikke er nok at han er syk så fikk jeg influensaen kastet over meg i dag jeg også. Plutselig med feber og vondt i hele kroppen. Så jeg og guttungen har ligget under hvert vårt pledd på sofaen i dag. Så nå håper jeg blir kvitt svineriet like fort som det kom. Ble oppringt fra bhg om å være vikar i dag også, så det ser ut som om det kan bli flere timer på med der. Og da er det jo ikke noe særlig og ligge syk hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er barna i seng, og jeg har tatt et bad. Venter på at sambo skal komme hjem,men det ser ut som om det drøyer ut. Formen er litt bedre,men jeg kjenner feberen lure i bakgrunnen. Har spist minimalt med mat i dag også, er vel litt derfor jeg blir så slapp også. Men det værste er at pepsi max ikke smaker noe godt :sur: jeg elsker jo pepsi max,så nå drikker jeg på trass :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok vært litt fjern, og i mitt eget lille hode i det siste, men her kommer ihvertfall et livstegn og en klem!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke undervurdere trass som pådriver!!! God bedring!

Trass har jeg lært av 3åringen her :ler: Kanskje det hjalp også, formen er i allefall bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring!

Takk for det Multi :klem: er bedre form i dag, selv om det er ett eller annet som gjør at jeg ikke er helt på topp,men et kommer vel etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok vært litt fjern, og i mitt eget lille hode i det siste, men her kommer ihvertfall et livstegn og en klem!!  :klem:

:vinke: ikke så rat det Dina når man er forelsket, men koselig å se deg her i allefall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! :klem:

Takk for det Abelille :klem:

Formen er mye bedre, har til og med hengt opp ei maskin med klær ,satt på ei ny og lagt på plass litt klær. Så synes jeg har vært flink med tanke på hvordan formen var i går. Skal ikke gjøre så veldig mye mer i dag da, må vel henge opp den siste maskina med klær også, og lage middag. Men det tror jeg blir alt også, finner jo igjen husarbeidet en annen dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: sambo er innkalt til jobbintervju :hoppe: håper han får jobben, for da vil ting forhåpentligvis stabilisere seg litt her med tanke på arbeidstider i allefall. :) Endret av Alial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi krysser fingrene for at jobbintervjuet går bra! Husk selvsikkerhet og smil! Dersom han mener han er rett for jobben (og motsatt) gjenstår det bare å overbevise de som intervjuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Håper det går bra på jobbintervjuet! :klem:

Håper jeg også, det er ikke før slutten av neste uke da,men det er vel greit å ha noen dager til og forberede seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krysser fingrene for at jobbintervjuet går bra! Husk selvsikkerhet og smil! Dersom han mener han er rett for jobben (og motsatt) gjenstår det bare å overbevise de som intervjuer.

Tror nok at han er litt spent på det der intervjuet. Han har jo jobbet som selvstendig næringsdrivende siden han ble ferdig utdannet( og det begynner jo å bli noen år siden) så han er jo ikke akkurat vant med å være i intervju situasjoner. Jeg tror det går kjempe bra jeg da, han har kjent folk som jobber der fra før, og det hadde visst vært spm om han ikke hadde tenkt å søke på jobben :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg si jeg er glad for at jeg var litt effektiv i formiddag. Formen har dalt betraktelig i løpet av ettermiddagen. Giddet ikke å lage ordentlig middag en gang. Kjørte innom butikken å kjøpte en pakke med ferdig stekte pannekaker. Snakk om å være lat :ler: Men barna elsker jo pannekaker da, så jeg ble en kjempe populær mamma da :)

Formen til guttungen er litt dalende til kvelden den også, har vært i veldig fin form før i dag da. Stemmen er tilbake,men han har fortsatt litt stygg hoste. Må nok være hjemme i fra skolen i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...