Sunbird Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #501 Del Skrevet 15. januar 2007 Da skal jeg for en gangs skyld være flink pike å gå å legge meg i rett tid. Kjenner at jeg er sliten nå,så jeg har vel behov for litt søvn tenker jeg. Men jeg har nå fått gjort masse i dag, og nå har jeg også limt inn julekortene. (jeg bruker nemelig å lime inn julekort å div andre takkekort som vi får med bilde inn i en album, synes det er så fint å ha å se på)Dessuten så har jeg fått hengt opp den siste maskinen med klær Men nå er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #502 Del Skrevet 15. januar 2007 å så har jeg jammen meg kommet helt til side 26 i boka mi, synes det går fort framover her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. januar 2007 #503 Del Skrevet 16. januar 2007 Kom meg også tidsnok til sengs i går, men det var bare fordi jeg ville lese litt under den deilige, varme dyna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #504 Del Skrevet 16. januar 2007 Trøtt i dag, skulle ikke tro at jeg kom meg i seng i rett tid i går,men det er mulig jeg får igjen for det til kvelden. Gidder ikke å skrive liste over dagen gjøremål engang, skal lese aviser nå, kanskje jeg våkner litt utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #505 Del Skrevet 16. januar 2007 Har lest aviser og oppdatert meg om tingenes tilstand. Har hengt opp ei maskin med klær, og lagt sammen en maskin også. Så nå ligger det i den store bunken som skulle vært lagt på plass for lenge siden. Har som mål å få det på plass i løpet av dagen. Nå tenkte jeg at jeg skulle lime inn siste rest av bildene fra i sommer, har nemelig fått mail om at bildene og kalenderen som jeg bestillte er sendt. Så da må jeg få unna det jeg har fra før ,før det kommer mer. Men så veldig mye mer har jeg virkelig ikke tenkt å gjøre heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #506 Del Skrevet 16. januar 2007 *spiser skinke og pasta salat til lunsj* *svært så stolt* (har veldig lyst på sjokolade ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #507 Del Skrevet 16. januar 2007 Ukens horoskop: Steinbukken Du bruker uken på å jobbe deg gjennom dine mange prosjekter, og du har den roen som skal til for å nå dine mål. Din utholdenhet og disiplin skaper balanse. Du får en meget behagelig overraskelse. Hm,så ikke så dumt ut det da,jeg har jo flere prosjekter på gang denne uken,og er egentlig kommet godt i gang. Og det der med overraskelse likte jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #508 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) :hoppe: jeg har 900 innlegg :hoppe: avhengig jeg? nei da.... Endret 16. januar 2007 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #509 Del Skrevet 16. januar 2007 Så litt har jeg fått gjort i dag. Fikk hengt opp ennå ei maskin med klær,men bunken med ferdig sammenlagte klær ligger der fortsatt. Skal prøve å få tatt den i kveld,mens barna spiser kveldsmat. Da er det fint å ha noe å slulle med. Ellers så har jeg snart fått alle bildene inn i album, skal ta de siste i kveld mens jeg ser på Greys. Tømt oppvaskmaskinen mens middagen kokte har jeg også fått til i dag. Så alt i alt ble vel ikke denne dagen så ille allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #510 Del Skrevet 16. januar 2007 Ha.... klærne er på plass i skapene. FLINK PIKE og snart er alle bildene inn i album også, skal ta de siste i løpet av kvelden her. Men måtte ha en pause for å spise litt mat og ta en runde på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #511 Del Skrevet 17. januar 2007 Det snør, det snør tiddelibom.... så kom vinteren til trøndelag. Har lavet ned i store mengder i løpet av natten og morgen timene her. Men nå ser det ut som om det skal bli oppholdsvær en stund. Håper egentlig på det, for jeg skal ut å kjøre,må gjøre noen ærend for sambo,og er ikke særli begeistret for å ut å kjøre i snø vær. Men det går vel det også.... Dagens gjøremål blir som følger: *gjøre ærend for sambo *henge opp klær *legge sammen gårsdagens klesvask *støvsuge *male vinduskarmene på kjøkkenet *middag *svømming i kveld Tror dette er nok, har mye mer som skulle vært gjort,men det tar vi ved en senere anledning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #512 Del Skrevet 17. januar 2007 Da har jeg kommet ett lite stykke på lista mi. Har gjort ferdig ærend for sambo, har hengt opp klær, satt på ny maskin, lagt sammen klær fra i går. Så nå er det klart for å sette igang med resten av lista. Må gjøres: *støvsuge *male vinduskarmer på kjøkken *middag *svømming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #513 Del Skrevet 17. januar 2007 Må gjøres: *støvsuge *male vinduskarmer på kjøkken *middag *svømming ← Har fått gjort alt på lista mi bortsett fra støvsuginga da,men det får vente til fredagen. I morgen skal jeg på bytur for å besøke søskenbarnet mitt. Flyttet i nytt hus for snart ett år siden og jeg har ennå ikke vært på besøk. Jammen meg på tide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 17. januar 2007 #514 Del Skrevet 17. januar 2007 Kos deg på bytur i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #515 Del Skrevet 18. januar 2007 Kos deg på bytur i morgen! ← Takk Multi Har hatt en fin dag i byen i dag, ikke så veldig mye shopping,men det var vel ikke planen heller, har jo ikke flust med penger for tiden,så da er det best å unngå fristelsene. Det var kjempe koselig å være på besøk i dag da, skal prøve å bli flinkere til å ta slike turer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. januar 2007 #516 Del Skrevet 18. januar 2007 Det beste man kan si om min dag, er at den ble begivenhetsrik. Shopping blir jeg bare stresset av, likegreit å ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #517 Del Skrevet 19. januar 2007 Så var det fredag igjen, synes ukene går farlig fort her jeg ja. Men sånn er det vel for de fleste. Må vel få gjort litt i dag også, selv om det hadde vært veldig deilig å bare ligge på sofaen under pleddet Nå nei, det går nok ikke, har en del jeg må få gjort i dag. Dagens gjøremål: *vaske klær *legge sammen og legge på plass klær *male veggene på kjøkkenet *vaske kjøkken og bad *div papir arbeid *støvsuge Er vel bare å komme igang skal jeg få gjort noe i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #518 Del Skrevet 19. januar 2007 Da har jeg mala kjøkkenet. Fort gjort det da, er jo ikke så mye vegg,mest skap og vinduer. Ble så fint atte, nå har jeg også vasket gulvet, hengt opp gardiner og ordnet opp etter meg. Bra fornøyd med meg selv nå Har hent opp ei maskin med klær, satt på ei ny, lagt sammen klær og lagt på plass, og vasket bade gulvet. Nå skal jeg kjøre å hente lille jenta i barnehagen, så da spørs det om jeg gidder å gjøre så mye mer i dag. Ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 19. januar 2007 #519 Del Skrevet 19. januar 2007 God helg! Høres ut til at du har nok å henge fingrene i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 19. januar 2007 #520 Del Skrevet 19. januar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå