Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Ny dag, noe som vel tilsier en ny liste. Ble en dag uten noe særlig husarbeid i går, så da har jeg vel litt å ta igjen i dag. Dette er dagen liste så langt :

*tømme oppvaskmaskina

*henge opp klær

*sette på ny maskin m klær

*legge sammen og legge på plass klær

*få orden i papir kaoset her

* div kontorarbeid

*lime inn bilder (ja,jeg prøver igjen..)

Den ble heldigvis ikke så veldig lang denne lista,men det er helt sikkert noe jeg ikke har fått med meg. Og så er det vel ett og annet som jeg ikke gidder å gjøre å da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se da har jeg fått gjort litt.

Har gjort dette:

*tømt oppvaskmaskina og shina kjøkkenet

*hengt opp klær å satt på ny maskin

*lagt sammen klær

*tatt i mot guttungen og søskenbarn som kom fra skolen

Men så var det fortsatt litt som gjenstår da. Har egentlig brukt alt for lang tid på dette. Merkelig,men jeg suller med så mye annet i mellom :sjenert: Får vel bare fortsette jeg da. Skal hive meg over kontor og papir arbeidet nå, for det er best å få unna gjort mens lille jenta er i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag vel overstått, så nå er det deilig avslappping i sofaen mens barna leker med lego. Enn så lenge i allefall... Håper det varer, for mannen er på overtid og kommer nok ikke hjem før det er leggetid. Så da er jeg alene med dem i kveld. Har ikke tenkt å gjøre så veldig mye mer i dag heller da,har fått gjort det meste som sto på lista mi, så da bør jeg vel være fornøyd.

Dette er gjort ila ettermiddagen:

*lagt på plass klærne

*fått unna det meste av papir og kontorarb

*hentet lille jenta i bhg

*laget middag

Tenkte å prøve meg på ei kort liste for kvelden her:

*begynne med bildene

*bestille bilder

*lage kalender(iallefall finne fram bilder)

*lage prøve på innbydelser til bryllupet

Håper i allefall å få begynnt på noe av dette i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har en tendens til at papirarbeidet hoper seg opp her også Multi. Men fikk unna gjort det meste i går og sitter nå og prøver å få unna siste rest. Har vært innom kontoret til sambo for å hente det som manglet. Så nå tror jeg at jeg har kontroll på det.

I tilegg så har jeg vært å handlet bursdagsgaver, guttungen skal på bursdag på søndag. Fem stk i klassen som feirer sammen.Men var heldig å fant noe på salg :)

Men nå skal jeg få ferdig arbeidet her, så får jeg vel lage en liste med resten av dagens gjøremål etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da var jeg endelig ferdig med kontorarbeidet, så da må jeg bare få levert det videre. I tilleg så har jeg satt på ei maskin med klær,hengt opp ei maskin og lagt sammen litt klær. Må si meg bra fornøyd med det. Får jeg hengt opp den siste her nå så er alt under kontroll på klesfronten. Ja, og så har jeg omsider bestillt bilder til fremkalling. Eller dvs jeg holder på å føre over nå, det tar litt tid,det ble nemelig 140 bilder. Lurer på om jeg skal bestille kalender til oss med det samme :klø: Er litt avhengig av en kalender hvor jeg kan skrive opp hva som skjer, ellers så klarer jeg ikke å huske det... Det begynnte å bli litt utplukket på bokhandelen sist jeg var i byen, så jeg fannt ikke noe jeg likte. Så da er det vel like greit å bestille en med våre egne bilder isteden.

Hadde egentlig tenkt å vaske noen gulv til helgen også,men nå vet jeg ikke om jeg gidder. Må vel snart begynne å tenke på å lage middag også. Men hva skal jeg finne på i dag da tro? Er så dårlig på å komme på sånt,og siden det er begrenset hva jeg klarer å få i barna så blir det stortsett det samme som går igjen.

edit:skrivefeil

Endret av Alial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går denne dagen mot slutten også, bør vel straks finne sengen nå,men så sitter jeg her da.... venter på at sambo skal komme hjem. Han er og besøker en kompis som nettopp er flyttet hjem etter flere år i oslo. Jeg derimot har brukt kvelden til å lime inn bilder (JA ENDELIG..) ikke helt ferdig ,men jeg har det nok under kontroll. Har som mål å bli ferdig i løpet av helgen. I dag har jeg jo bestillt nye bilder og kalender, så da er det greit å ha fått unna de "gamle" før det kommer nye.

Det ble lite vasking med meg i dag,men har bestemt meg for å utsette det til jeg skal fjerne julepynten. Satser på å få begynnt med det i løpet av helgen. Begynner å bli lei av jula nå,så det skal bli godt å få ryddet bort julepynten og få fram noe annet.

Men nå er det natta, gidder ikke sitte oppe å vente noe lengre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kost oss, vi også! Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Har kost oss masse denne helgen vi Multi. Med alt for mye god mat samt litt kaker og annet snop. Men jeg synes vi skal kose oss i helgene jeg, det blir lettere å være litt fornuftig midt i uken,når man har noe å se fram i mot.

I dag har vært en rolig dag, har slappet av med tv i formidag før vi dro på middag til svigers. I ettermiddag har vi hatt min mor på kaffebesøk. Så det har blitt en særdeles stillesittende dag. Men noen sånne dager må man jo ha. For i går var jeg mye mer effektiv. Da var vi hele gjengen å koste oss i bassenget. Stor stas til ungene. Så dette må vi prøve å gjenta igjen neste helg. Etter midagen demonterte jeg omsider en sofa som sto på kjellerstua. Sambos tante skal få den, så nå var det virkelig på tide å få den ut her i fra. Ble mye bedre plass der nede nå, fikk inn ett databord samt bedre plass til barnas leker isteden. Fikk vasket både kjellerstua,kjellergangen og trappa mens jeg var igang. Så var godt fornøyd med hva jeg fikk gjort i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det mandag igjen, og jeg som skulle starte så bra denne uken har ennå ikke kommet igang med noen verdens ting. Kanskje det hjelper med en liste? her kommer den iallefall.

Dagens gjøremål:

*ut med juletreet

*rydde bort resten av julepynten (og det er masse...)

*vaske klær

*legge på plass klær

*støvsuge og vaske litt etter julen..

*lage middag

Ja, jeg kunne sikkert ha skrevet opp mer,men gjør det ikke, for da mister jeg vel helt motet. Dette bør være overvinnelig hvis jeg snart setter igang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvigler meg matpause framom pc`n. :sjenert: Har fått ut juletreet, og julepynten er stortsett ryddet sammen. Dvs alt står på spisestue bordet nå,men eskene er funnet fram igjen, så da er det bare å få tingene oppi og få satt det bort. Og det tar bestandig tid, er mye mer moro å finne fram. Må vel få ned julegardinene også, begynner å bli lei av de nå. Men hva skal jeg henge opp igjen tro? har lyst på nye gardiner....

Men nå må jeg komme igang igjen, har en haug med klær som venter på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det ser jo bra ut! Flink jente! ;)

Takk for det Multi :klem:

Har jammen meg ikke sittet mye i ro i dag nei. Jula er i allefall ryddet bort. Gjenstår ennå litt små rydding,men det får jeg ta i morgen. Har hengt opp ei maskin med klær og satt på ei ny, har masse som skal legges sammen og legges på plass. Kanskje jeg orker det i løpet av kvelden. Hvis ikke så finner jeg helt sikkkert igjen det i morgen.

Men nå skal jeg straks ha meg av gårde å aerobic :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på plass i sofaen igjen, og med pc`n i fanget og tv`n rett forut... har det som plommen i egget gitt. Ikke har jeg dårlig samvittighet heller, for det er lenge siden jeg har hatt en så effektiv dag som i dag.

Var jammen meg godt å komme seg på aerobic, selv om jeg trodde jeg skulle dåne ett par ganger under veis... Etter jeg kom hjem har jeg fått to unger i seng, tatt en dursj og er på plass der jeg har tenkt å tilbringe resten av kvelden. Skal prøve å få limt inn noen bilder igjen i løpet av kvelden ,men det er virkelig alt jeg skal gjøre også. Alt annet utsettes til i morgen eller en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...