Sunbird Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 12. desember 2006 Hi,hi, bare spark i vei du abelille, for her er jeg igjen.... Men nå har jeg faktisk gjort litt da. Er i fullgang med rommet til guttungen,men så kom jeg jo på at jeg ikke har spist siden i morgest, og det må jeg jo gjøre noe med. Så da tilbringes lunsjen framfor pc`n. Men skal fortsette så fort jeg har spist, da har jeg en liten time på meg før gutten kommer hjem i fra skolen. Bør helst være ferdig før han kommer, for da har jeg en mulighet til å kaste leker og ting og tang som er ødelagt. For i følge han skal ikke noe kastes,men merkelig nok så blir det aldri spørsmål etter noe som er kastet. Mon tro om han ikke har alt for mye... Tenkte å ta rommet til lillefrøkena også,mens jeg er i gang. Er jeg effektiv så rekker jeg det før det er tid for å hente i barnehagen. I ettermiddag blir det ikke gjort neo, for da skal jeg og lille frøkena på treff med de som var i samme barselsgruppe som oss. Og det gleder vi oss til Men nå får jeg vel fortsette med husarbeidet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #362 Del Skrevet 12. desember 2006 Jammen ble jeg ikke ferdig med rommet, utrolig godt å ha det unna gjort. I tillegg så har jeg ryddet og vasket klesskapet til lillefrøkena. Skal ta resten av rommet i morgen, og det må være overkommelig, for det er ikke fullt så mye ting og tang der inne. Det kommer bare an på meg tenker jeg.... Kanskje jeg skal ordne meg en liste over alt jeg skal gjøre i løpet av uken. Blir det så jeg får litt press på meg da tro? får tenke litt på det i løpet av kvelden, er ikke motivert til å lage liste en gang nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 13. desember 2006 I dag har jeg vært litt flinkere, i allefall til å holde meg borte i fra kg. Tok litt tid før jeg kom igang i dag også,men jeg har fått gjort litt allikevel. Har fått shina litt på kjeller stua i dag, og hengt opp julegardiner der. Blir så fint atte. I morgen tror jeg at jeg skal ta en runde på gangen i kjelleren. For nå står alt rotet i fra de andre rommene der, så hvis jeg klare å rydde unna det, er det fort gjort å vaske. Og da tror jeg ikke at jeg skal vaske så veldig mye mer før jul. Eller jo jeg må ta kjøkkenet da,men tenkte å vente til jeg var ferdig med bakingen, så da får det bli i begynnelsen av neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 13. desember 2006 #364 Del Skrevet 13. desember 2006 Da har du vært flink å jobbe i dag! Men ikke stress deg helt ut før jul da, husk det blir jul uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. desember 2006 #365 Del Skrevet 13. desember 2006 Jula kommer uansett ja, husk det! Og en opplagt dame med skittent hus er hyggeligere selskap på julaften enn ei utslitt dame med skinnende rent hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #366 Del Skrevet 13. desember 2006 Da har du vært flink å jobbe i dag! Men ikke stress deg helt ut før jul da, husk det blir jul uansett! ← Abelille Skal ikke stresse meg helt ut nei, har egentlig planer om å bare ta det med ro å kose meg hele neste uke. Prøver derfor å være litt mer effektiv her nå. Jul blir det jo uansett, det har jeg funnet ut før,men så var det det der med at jeg jobber best under press. Har jeg dårlig tid på meg er jeg mye mer effektiv,enn om jeg har god tid,da utsetter jeg det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 13. desember 2006 Jula kommer uansett ja, husk det! Og en opplagt dame med skittent hus er hyggeligere selskap på julaften enn ei utslitt dame med skinnende rent hus. ← Easily Koselig med ett nytt fjes i dagboka mi Skal nok klare å roe ned i god tid før julaften, jeg gjør litt hverdag nå, så blir det ikke så mye siste uken. Har begynnt på innpakkingen av gavene jeg har kjøpt, kjekt med alt som er unna gjort. I tillegg så setter jeg fram litt juleting hver dag. Jeg er nemelig sånn at jeg har veldig mye jul. Elsker julen, så her er det jul i så å si alle rom, og da er det jo ekstra kjekt å ha god tid på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. desember 2006 #368 Del Skrevet 13. desember 2006 Easily Koselig med ett nytt fjes i dagboka mi ← Skinnet bedrar!! Ja, jeg er også glad i julen, men finner ikke fram julepynten før like før. Kanskje det blir annerledes neste år, - vi snakker om å la ungene få en ting i kalenderen hver dag som de kan sette rundt pepperkakehuset, - eller iallfall rundt der pepperkakehuset dukker opp etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 13. desember 2006 Skinnet bedrar!! Hm, så jeg har altså sett deg før, ja,ja, jeg får gruble litt på den da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. desember 2006 #370 Del Skrevet 13. desember 2006 Gjør det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #371 Del Skrevet 13. desember 2006 Hm, gammel bruker med nytt navn altså. Mon tro om jeg ikke har vært en del borti deg før..... Gjetter jeg rett, så befinner du deg ikke så veldig langt unna meg sånn geografisk sett altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. desember 2006 #372 Del Skrevet 14. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 14. desember 2006 Da er den saken oppklart.... Her er alt som var av planer i dag lagt på is.... Har vært på julefrokost i barnehagen i dag. Skikkelig koselig altså. Så måtte jeg på en liten handle runde, ikke helt planlagt,men jeg fikk unna gjort en del julegaver. Så nå har jeg bare 4 stk igjen. Og en bursdagsgave, en av mine brødre har dag neste uke. Skikkelig teit å ha bursdag så tett innpå julen da....men det kan vel han strengt tatt ikke noe for... Men jeg er i allefall i rute, for jeg vet sånn ca hva jeg skal kjøpe til de som står igjen. Så da er det verdt å ofre litt husarbeidet, eller det finner jeg jo alltids igjen. Får prøve å få hengt opp litt klær iallefall, bare for å komme igang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. desember 2006 #374 Del Skrevet 14. desember 2006 Så flink du er Alial. I dag har jeg ikke gjort noen ting, og har ikke tenkt å få gjort noe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #375 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg sitter nå her ennå da, sliter litt med den der løsrivinga.... Tror forresten at resten av dagen blir skikkelig sløv også. Vurdere å kjøpe med pizza hjem i ettermiddag. Mannen skal jobbe overtid, så kommer nok ikke hjem før til kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 14. desember 2006 #376 Del Skrevet 14. desember 2006 Syns du fortjener en sløv dag jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #377 Del Skrevet 14. desember 2006 Det er i allefall kjempe godt med sånne sløve dager. Og uansett alt jeg hadde tenkt å få gjort det finner jeg jo igjen. Ingen fare for at noen kommer å gjør det for meg heller...det skulle forresten tatt seg ut...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #378 Del Skrevet 14. desember 2006 Sløver fortsatt her da, sofaen er inntatt, og her har jeg jammen meg tenkt å bli til jeg finner sengen. Fyrer i ovnen og har levende lys på bordet. Strømmen har allerede vært borte to ganger i kveld. Det blåser noe fryktelig her nå, og ennå skal visst ikke toppen være nådd. Jammen meg godt å være innendørs når været er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. desember 2006 #379 Del Skrevet 14. desember 2006 Det været høres ikke noe koselig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #380 Del Skrevet 14. desember 2006 Det været høres ikke noe koselig ut! ← Koselig å se deg her multitasking. Ikke noe særlig å bo ved kysten nei når været er sånn,men det skal visst gi seg til i morgen. Ja, og så melder de snø til helgen nå. Og det hadde nå bare vært topp da, så kanskje vi kan få litt julestemning her å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå