Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Ha en strålende helg! :klem: Jeg krysser også fingrene for at du får jobben tilbake, det hadde du fortjent!

En strålende helg til deg også :klem:

håper også på å få jobben tilbake,men må nok vente ennå en stund i spenning for å se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi :) Det er gøy når andre også planlegger bryllup!! ...men jeg har bedre tid enn deg ;) Vi skal ikke gifte oss før i 2008, men det er gøy å leke med tankene og ha gooood tid på å bestemme seg om alt!!!!!!!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ballerina

Har hele tiden syntes at jeg har hatt god tid fram til bryllupet,men den følelsen endrer seg vel når vi er ferdig med julen. Har satt bryllups planene litt på vent til julen er over,selv om det grubles litt innimellom alt annet som skjer. I dag er det faktisk kun 9mnd igjen til bryllupet. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kjempe effektiv i dag. Ut å gikk tur hele gjengen i formidag. Skikkelig herlig vær her nå,minner mer om vår enn om høst. Da vi kom tilbake ble vi stående å se på at vinduene var voldsomt skittne. Så da tok jeg like godt å satte igang med vindusvasking. Så nå er alle vinduene vasket utvendig, i tillegg til at stue vinduene ble vasket på innsiden også. Så føler meg super effektivi dag. Har vasket litt klær å hengt opp også, lagt på plass litt klær, ryddet litt her, laget middag, og nå er det kaffe pågang. Svigerinne S kommer innom om ikke så veldig lenge. Blir koselig tenker jeg. Så jeg får vel bare svinse videre, har planer om å rekke ett par små ting til før hun kommer. Prøver å rekke mest mulig mens jeg har gløden til å holde på sånn, det er nemelig ikke hver dag det skjer. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kaffeslabras i ettermiddag gitt. I tillegg til svigerinne S kom svigermor, svoger SO, svigerinne SL og deres fire barn. Ble liv i heimen kan man trykt si. Men er jo bare koselig med besøk da, er jo ikke så ofte de er her, for det er som regel vi som er ute på besøksrunder.

Men nå er det sofa med tv og gyldne tider. Digger det tv programmet, så topp å mimre tilbake til 80 tallet. Så blir det vel sengen snart også, har en ny og hektisk uke framom oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det fredag igjen, og hoi hvor dagene går. Er bare 1mnd igjen til julaften også,og jeg som skulle gjøre SÅ mye før jul,har ennå ikke begynnt med det... Men,men gidder ikke stresse noe allikevel, det blir jo jul uansett.

Har fridag i dag og er hjemme med barna,planleggingsdag i barnehagen og på skolen. Så da blir det vil ikke så mye tid til å sitte her i dag heller. Har dessuten tusen ting som skulle vært gjort, så det er vel bare å brette opp armene og komme igang. Skal forresten på lønningspils med gjengen fra jobb i kveld også, så da er det vel like greit å begynne hvis det skal bli gjort noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milde himmel, du har rett! Det er nøyaktig en måned igjen til juleaften, og jeg har ikke kjøpt en eneste gave!! Så sent ute tror jeg aldri jeg har vært før! Men mannen og jeg gikk gjennom liste over hvem som skulle få gaver og hva de skulle få, så jeg har rimelig grei kontroll da. Det er faktisk ikke mange butikkene jeg må innom for å skaffe det vi skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Milde himmel, du har rett! Det er nøyaktig en måned igjen til juleaften, og jeg har ikke kjøpt en eneste gave!! Så sent ute tror jeg aldri jeg har vært før! Men mannen og jeg gikk gjennom liste over hvem som skulle få gaver og hva de skulle få, så jeg har rimelig grei kontroll da. Det er faktisk ikke mange butikkene jeg må innom for å skaffe det vi skal ha.

Da går det fort!!! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, Ballerina. Bruker å være ferdig med shoppingen tidlig i november, for butikker i desember er grusomt! (Å nei, jeg trenger trolig en ny kjole til jul i år også... Så lang tid jeg brukte på å finne kjole sist gang ser jeg ikke helt lyst på akkurat det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått i en del gaver jeg,men fortsatt noen som står igjen, og det er som regel de som jeg må gruble mest på som blir stående til slutt. Men jeg kommer vel i mål i år også. Skal ta meg en bytur helt alene en dag i desember ( er jo arbeidsledig da,så får vel nok tid på meg til sånnt....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, Ballerina. Bruker å være ferdig med shoppingen tidlig i november, for butikker i desember er grusomt! (Å nei, jeg trenger trolig en ny kjole til jul i år også... Så lang tid jeg brukte på å finne kjole sist gang ser jeg ikke helt lyst på akkurat det...)

Hi,hi syns å huske noe om kjole kjøp tidligere her i år ja. Du får hive deg rundt, om ikke annet så får du mase litt på champagnepiken, er jo en glimrende shopping konsulent hun...lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
om ikke annet så får du mase litt på champagnepiken, er jo en glimrende shopping konsulent hun

Det er hun, men vi bor ikke i samme by. Tror det er litt i seneste laget på lillejuleaften når vi begge kommer hjem. (Men egentlig så burde det holde med en fin bukse og topp for meg i år. Har ikke lyst til å bruke mye penger på en kjole jeg trolig bare kommer til å bruke en gang liksom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, men det finnes jo mange fine topper i butikkene nå da, så da må det vel finnes noe til deg også.

Men nå må jeg vel gå og fortsette med middagen, blir vel ikke noe særlig om jeg sitter her noe lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt fornuftig i går,men på langt nær alt jeg hadde tenkt meg. Begynnte med rundvasken på rommet til guttungen. Utrolig hvor mye rot, støv og skitt som samler seg på ett lite rom. Er planen å få gjort ferdig resten av rommet i dag, samt rommet til lille frøkena. Men det spørs hvordan det går, formen er nemelig elendig. Er blitt skikkelig forkjøla, er tett i nesa og sitter her og nyser i ett sett. Tung å puste er det også, så da blir formen så redusert. Sambo er på jobb i dag, så det er ikke store muligheter for å få slappet av noe særlig heller. Er vel like greit å komme seg opp å gjøre noe så kanskje formen blir bedre etterhvert. Hadde jo store planer om å få gjort mye her i helga,men det spørs om jeg må utsette de planene litt.

I går kveld var jeg forresten en tur på lønningspils sammen med gjengen fra jobb. Jeg kjørte da,kjente at formen var dalende allerede da,men hadde det kjempe kosleig allikevel. Er en super gjeng. Gleder meg virkelig til julebordet med den gjengen, det tror jeg blir liv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, formen er langt fra bra. Fortsatt tett i nesen, vondt i halsen har jeg også. I tillegg så har jeg visst fått en eller annen betennelse på øynene. Har kjent at det var ett eller annet på gang,men trodde det kom av forkjølelsen. Men har funnet ut at det er nok ikke det, er rød og hoven og det klør noe alldeles forferdelig. Må vel ta meg en tur til legen i morgen, for det går jo ikke an å gå slik.

Alle planene jeg hadde for denne helgen er lagt på is inntil formen bedrer seg. Regner med at rotet venter på meg til formen er på topp igjen. Så nå blir det vel sofaen en stund framover, blir jo ikke noe særlig bedre av å sitte her heller. Ikke bra for øynene kjenner jeg. Sambo snakket så vidt om en besøks runde til oldemor og oldefar,men jeg tror jeg foreslår at han å barna drar,så kan jeg være hjemme å slappe av. (hørtes ut som en god plan ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...