abelille Skrevet 15. oktober 2006 #261 Del Skrevet 15. oktober 2006 Den kjolen var nydelig!! Morsomt hvordan du beskriver følelsen da du prøvde kjolen. Jeg hadde nøyaktig samme følelsen for min kjole. (Men den ble sydd litt om før jeg var helt fornøyd da). Ser ut til at du har nok å henge fingrene i dersom du skal få gjort alt det der før jul. (Selv teller jeg jo til mars og har funnet ut at det ikke er lenge til...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 16. oktober 2006 #262 Del Skrevet 16. oktober 2006 Håper du har en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #263 Del Skrevet 16. oktober 2006 Den kjolen var nydelig!! Morsomt hvordan du beskriver følelsen da du prøvde kjolen. Jeg hadde nøyaktig samme følelsen for min kjole. (Men den ble sydd litt om før jeg var helt fornøyd da). Ser ut til at du har nok å henge fingrene i dersom du skal få gjort alt det der før jul. (Selv teller jeg jo til mars og har funnet ut at det ikke er lenge til...) ← Skal prøve å være flink å begynne allerede neste uke, så må det vel bli en løsning på alle de oppgavene mine. Ser ut som om bad/vaskerom må vente til over jul da, vanskelig å få tak i snekker som har tid før den tid...men vi kan jo begynne så smått så får vi se vor det ender. Er fortsatt veldig fornøyd med kjolen, blir glad når jeg tenker på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #264 Del Skrevet 16. oktober 2006 Håper du har en fin mandag! ← Har hatt en fin men hektisk mandag. Er ofte sånn mandagene her, mye aktiviteter på ettermiddagen. Men så er det utrolig godt å komme hjem og slappe av når barna har lagt seg også. Håper du har hatt en fin mandag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #265 Del Skrevet 18. oktober 2006 Så var det allerede onsdag kveld. Uka her har gått unna i turbo fart. Men nå ser det heldigvis ut som om det blir litt roligere resten av uka. I tillegg ser det ut til at det blir hjemme dag på meg i morgen,lille frøkena har hatt feber i ettermiddag og har allerede vært våken flere ganger. Så da er det nok best å være hjemme i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #266 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hjemme og fyrer i ovnen i dag. Lille frøkena er i stor form nå, men vi hadde bestemt oss for å være hjemme i dag. Hun har sikkert godt av en dag hjemme også. Ja. også er det jo fort mulig at formen dabber av i løpet av dagen også. Men vi håper egentlig at hun er ferdig med det nå, for det er jo aldri noe godt å være syk. Må få prøve å gjort litt fornuftig her i dag også, når vi først er hjemme:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 20. oktober 2006 #267 Del Skrevet 20. oktober 2006 Innom med ønsker om en fin helg! Måtte den bli god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 22. oktober 2006 #268 Del Skrevet 22. oktober 2006 Innom med en søndags- Håper frøkna er helt bra igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 22. oktober 2006 Innom med ønsker om en fin helg! Måtte den bli god!! ← Takk for det Dina, håper du har hatt en fin helg du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #270 Del Skrevet 22. oktober 2006 Innom med en søndags- Håper frøkna er helt bra igjen! ← Søndags- til Abelille også. Nå er lille frøkena frisk igjen vettu. Var hjemme på fredag sammen med pappsen også, for feberen kom snikende igjen om ettermiddagen. Stor form på formiddagen da også, men sovnet faktisk på sofaen om ettermiddagen. Så da er det ett tegn på at ting ikke er helt som det skal. Er ikke den typen som sover noe særlig mye mer enn hva hun må... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #271 Del Skrevet 22. oktober 2006 Denne helgen har gått unna i rekord fart, men det er egentlig greit, for vi har fått gjort veldig mye. Fredagskvelden var jeg på pub quiz igjen. Masse folk og kjempe stemning. Er bestandig i så godt humør når jeg kommer hjem derifra. Kjempe fin måte å starte helgen på. Lørdag lå vi lenge, til og med barna sov til kl var 8.30. Det ble en rolig start på dagen og det er utrolig godt. Så dro hele gjengen på helge handel. Godt å ha med sambo, for da kan han se litt etter barna. Ender bestandig med at jeg glemmer noe når jeg er alene med barna. Litt utpå ettermiddagen kom sambo med ett super forslag om å flytte tv`n ned i kjellerstuen igjen. Og jeg som elsker å flytteom sa ikke nei til ett sliktforslag. Så da gikk resten av dagen med til å rydde, vaske og flytte på plass møblene. Utrolig godt når vi endelig var ferdig og kunne sette oss ned i en ren, nyvasket og ryddig kjellerstue med fyr i ovnen. Herlig altså Dagen i dag har blitt brukt til litt mer rydding, var mye rot som vi hadde stuvet unna på kjellerstuen som måtte ut nå. Har fått orden på en del av det nå,men fortsatt noe igjen. Men det er vel ingen fare for at det forsvinner før jeg får tatt det... Ellers så har jeg omsider begynnt på trappen ned til kjelleren. Måtte først fjerne belegget(teppet), og det var jo limt på. Ikke akkurat enkelt å fjerne. Har brukt ca fire timer i dag og har kun fått ferdig fem av tolv trappe trinn Så det kommer nok til å ta litt tid for å få ferdig trappen. For når jeg engang blir ferdig med å fjerne belegget så må jeg slipe av den gamle malingen som er under der, og det er hvertfall to lag maling. Men det blir sikkert fint når jeg engang blir ferdig. Akkurat nå ser jeg litt mørkt på det, har vondt inne i hånda av all skrapingen, og er sliten i hele kroppen. Men,men sånn er det... er jo jeg som absolutt vil gjøre dette Men nå sitter jeg å sløver i sofaen med pc`n i fanget og ser at Rosenborg er i ferd med å slå Brann, og dermed mest sannsynlig er seriemestre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #272 Del Skrevet 23. oktober 2006 Sløv dag i dag. Gidder ikke å gjøre noe som helst fornuftig før jeg drar på jobb. Tror faktisk jeg skal bare kose meg her på kg. Sitter under pleddet nå, jeg får nemelig ikke fyr i den forbaska ovnen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 27. oktober 2006 Henter opp boka mi... Skal oppdatere her i løpet av helgen. Ha en fin kveld og helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 28. oktober 2006 #274 Del Skrevet 28. oktober 2006 God lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 28. oktober 2006 #275 Del Skrevet 28. oktober 2006 så må jeg slipe av den gamle malingen som er under der, og det er hvertfall to lag maling. ← Har du prøvd malingsfjerner? Da jeg skulle fjerne noe gammel maling på noen vinduer brukte jeg noe som het Duxola eller noe sånt. Det var ganske dyrt, men du verden så lett det gikk da. Smørte på med en pensel, så boblet bare maling opp, og det gikk kjapt å skrape det meste. Limet etter teppet hjelper det nok ikke på, men det kan hjelpe litt på malingen. Men du bør vel pusse trappa uansett. Skal du ha den trehvit nå? Ha en fin lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #276 Del Skrevet 28. oktober 2006 God lørdagskveld! ← God lørdagskveld til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #277 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Har du prøvd malingsfjerner? Da jeg skulle fjerne noe gammel maling på noen vinduer brukte jeg noe som het Duxola eller noe sånt. Det var ganske dyrt, men du verden så lett det gikk da. Smørte på med en pensel, så boblet bare maling opp, og det gikk kjapt å skrape det meste. Limet etter teppet hjelper det nok ikke på, men det kan hjelpe litt på malingen. Men du bør vel pusse trappa uansett. Skal du ha den trehvit nå? Ha en fin lørdagskveld. ← Hei Abelille Er faktisk ferdig med å fjerne limet i trappa nå. Har brukt mange formiddager denne uken på å bli ferdig. Ble helt gåen i armene. Men nå er det altså borte. Har kommet til at vi skal male trappen nå, så da trenger jeg ikke å fjerne så mye maling. Skal bare pusse over det værste. Tenke først å ha trappen trehvit,men "veggen" i trappa er i sponplate å det blir jo ikke noe særli med sponplate sammen med det trehvite. Å ha det åpent var ikke noe alternativ. Så da blir det maling på oss. Litt mindre arbeid, men vi har ennå ikke kommet så langt da. Men det blir vel en dag.... Ha en fin lørdagskveld du også Endret 28. oktober 2006 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så var det søndagsmorgen. Den timen med ekstra søvn vi skulle få i natt har jeg ikke sett noe til... Gleder meg til den dagen da ungene begynner å sove litt lengre om morgenen, eller blir så store at de klarer seg selv noen timer om morgenen. Justering av klokken har i allefall ikke noen innvirkning her i huset. Gjesp... Ikke klarte jeg å legge meg i rett tid i går kveld heller. En kompis av sambo kom innom, og da ble det jo litt øl og vin før de dro en tur på puben. Jeg ble sittende våken en stund etter at de dro også, er så utrolig godt når det er helt stille i huset. Men skal prøve å få gjort litt fornuftig her i dag allikevel. Har mange prosjekter på gang rundt omkring i huset. Var på ikea å fredag og fikk omsider kjøpt bokhyller til datarommet. Så i går var det montering av flatpakker. Synes selv jeg var kjempe flink som monterte alle fire pakkene selv mens sambo var på jobb Har begynnt å plassert bøker og annet rot som skal på plass,men det tar litt tid også. Kan nå skryte litt mer når jeg først er i gang og da... fikk vasket rundt på rommet også, når det allikevel var nesten tom. Så da er to rom ferdig vasket til jul ( jeg tok jo kjellerstua forrige helg da vi flyttet tv`n ned dit igjen) Så da er det bare resten igjen, litt uvisst når de blir vasket,men om jeg begynner snart så skal det ikke være noe problem å bli ferdig i rett tid. Tar ett rom nå, og ett da... Nå må jeg gå å se hva barna gjør,det ble merkelig stille her, er vel ikke et godt tegn det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 29. oktober 2006 #279 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så flink du er Alial!! Jeg og mannen sitter og planlegger det som skal gjøres framover vi, - satser på en storinnsats til helgen. Skulle også vært på IKEA og kjøpt bokhyller (og kleshyller), men vi ble visst enige om å rydde litt først. Vi har jo ikke pakket ut ordentlig etter at vi flyttet, og har flyttet litt rundt omkring fra rom til rom her i huset vårt etter at vi flyttet inn. ...her er det forresten også merkelig stille... *liste meg opp på loftet en tur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 29. oktober 2006 #280 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er det ikke deilig når det blir ryddig og rent rundt en? Flink du var som monterte ikea-hyller selv! *nyter at det er stille de siste månendene før jeg tenker at det er mistenkelig stille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå