AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Skrevet 29. september Har det noe nytte? Jeg trente MYE før. (Vi snakker flere timer om dagen opp til 6 dager i uken) Så fikk jeg hund som krever sitt, og treningen avtok sakte men sikkert for å gi han det han trenger. Nå jobber jeg 05-13 / 14-22, og før/etter dette så vil jeg åpenbart hjem til lillemann som har vært hjemme alene hele dagen. Treningen har mao. ikke vært et tema en gang siden han kom inn i bildet (foruten turer og hundesporter da, så klart). Jeg kjenner jeg savner styrketrening, og ryggen min hadde hatt godt av det. Det hadde nok også vært godt for balansen min da jeg gikk igjennom en stor hjerneoperasjon tidlig i år som gikk utover balansenerven. Planen er da: Trene annenhver fredag (da jobber jeg til 20 i stedet for 22) og søndag i kveldsuker Trene lørdag og søndag i daguker Jeg har også flextid jeg kan ta ut her og der for å reise tidligere fra jobb for å trene (kun ukedager) så jeg kan potensielt komme opp i 3 treningsøkter i uka enkelte uker. Jeg vet jeg kan trene hjemme, men jeg vet også at det ikke blir noe av - da har jeg bare masse utstyr som ikke blir brukt Anonymkode: 21ca4...9dd
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har det noe nytte? Jeg trente MYE før. (Vi snakker flere timer om dagen opp til 6 dager i uken) Så fikk jeg hund som krever sitt, og treningen avtok sakte men sikkert for å gi han det han trenger. Nå jobber jeg 05-13 / 14-22, og før/etter dette så vil jeg åpenbart hjem til lillemann som har vært hjemme alene hele dagen. Treningen har mao. ikke vært et tema en gang siden han kom inn i bildet (foruten turer og hundesporter da, så klart). Jeg kjenner jeg savner styrketrening, og ryggen min hadde hatt godt av det. Det hadde nok også vært godt for balansen min da jeg gikk igjennom en stor hjerneoperasjon tidlig i år som gikk utover balansenerven. Planen er da: Trene annenhver fredag (da jobber jeg til 20 i stedet for 22) og søndag i kveldsuker Trene lørdag og søndag i daguker Jeg har også flextid jeg kan ta ut her og der for å reise tidligere fra jobb for å trene (kun ukedager) så jeg kan potensielt komme opp i 3 treningsøkter i uka enkelte uker. Jeg vet jeg kan trene hjemme, men jeg vet også at det ikke blir noe av - da har jeg bare masse utstyr som ikke blir brukt Anonymkode: 21ca4...9dd Edit: Som dere sikkert forstår så er jeg alene med hunden, og har ingen i nærheten som kan passe han så jeg kan trene Anonymkode: 21ca4...9dd
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Skrevet 29. september Er spm ditt om det har noe nytte å trene to-tre ganger i uken? Eh... ja...? Anonymkode: 83b74...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Edit: Som dere sikkert forstår så er jeg alene med hunden, og har ingen i nærheten som kan passe han så jeg kan trene Anonymkode: 21ca4...9dd Hvis han er alene mens du jobber klarer han være alene mens du trener? Og trene bare helger ville jeg droppet, reis hjem fra jobb, luft hunden og så trener du, de dagene du begynner 14 på jobb trener du før jobb Anonymkode: e05e7...1e6
AnonymBruker Skrevet 29. september #5 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis han er alene mens du jobber klarer han være alene mens du trener? Og trene bare helger ville jeg droppet, reis hjem fra jobb, luft hunden og så trener du, de dagene du begynner 14 på jobb trener du før jobb Anonymkode: e05e7...1e6 Han har ikke noe problem med å være hjemme alene, men når han allerede har vært hjemme alene i over 8 timer så er det ikke noe tema å skulle reise fra han igjen. Det er derfor jeg ønsker å trene i helgene, ellers blir ikke trening noe gøy for meg for da går jeg bare med dårlig samvittighet over hunden Anonymkode: 21ca4...9dd 1
NoaideBiehtar Skrevet 29. september #6 Skrevet 29. september Selvfølgelig har det nytte. Å trene styrke to ganger i uka er helt perfekt det. Du får jo mye tur med hunden i tillegg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Skrevet 29. september Trene 2-3 dager i uken har absolutt nytte. Men å trene 2 dager på rad for å så ha fri 5 dager derimot, da ville jeg heller ha tatt kun en dag på treningssenteret og lagt inn hjemmetrening ellers. Anonymkode: 905a7...79c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå