Gå til innhold

Snapchat og dating

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, matchet med en fyr på Tinder for ca 11 dager siden. Praten gikk greit på Tinder (han svarer litt kort og er litt seksuell i tone) og han spurte om Snapchat. Sa ja til Snapchat (noe jeg vanligvis ikke gjør) og vi snakket litt der. Han virket gira på å møtes( men jeg kunne ikke så kjapt fordi jeg skulle reise en tur og ha praksis). Føler at han ofte responderer, men er ikke den flinkeste på å føre en samtale/ holde den gående. På søndag sendte jeg en selfie av meg selv (første bildet vi utvekslet der ellers har vi chatte for det meste). Dette åpnet han for to dager siden , men sendte ikke noe tilbake. Bør jeg bare gi han opp? Føler at jeg ofte må ta iniativ og at han følger opp med noe seksuelt. 

Tips i denne situasjonen ?

Anonymkode: 8b815...159

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei, matchet med en fyr på Tinder for ca 11 dager siden. Praten gikk greit på Tinder (han svarer litt kort og er litt seksuell i tone) og han spurte om Snapchat. Sa ja til Snapchat (noe jeg vanligvis ikke gjør) og vi snakket litt der. Han virket gira på å møtes( men jeg kunne ikke så kjapt fordi jeg skulle reise en tur og ha praksis). Føler at han ofte responderer, men er ikke den flinkeste på å føre en samtale/ holde den gående. På søndag sendte jeg en selfie av meg selv (første bildet vi utvekslet der ellers har vi chatte for det meste). Dette åpnet han for to dager siden , men sendte ikke noe tilbake. Bør jeg bare gi han opp? Føler at jeg ofte må ta iniativ og at han følger opp med noe seksuelt. 

Tips i denne situasjonen ?

Sendte du bare bilde uten å skrive noe? Nå er jeg kanskje gammel men jeg forstår ikke dette selfie greiene på snap.

Jeg bare trykker de vekk og gidder ikke svare så sant det ikke står noe i snappen.  

Anonymkode: 7bff8...56c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har venner som bare sender et bilde fra stua om morgenen og skriver "god morgen". Jeg orker ikke å følge opp med bilde av frokosten min eller utgangsdøra mi. Ser ikke poenget med Snap, med mindre man er på et sted man vanligvis ikke er, eller at man opplever noe spesielt. 

Det er dessuten lite miljøvennlig, siden det går med masse kapasitet til datalagring til bare møl. 

Å sende selfies til noen må også ha en funksjon i mitt hode. Ikke bare for å si "hei".  Det kan man gjøre med å sende en tekstmelding hvis det er så nøye. 

AnonymBruker
Skrevet

Han høres jo hovedsakelig interessert i sex.. 

Anonymkode: 50d88...520

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sendte du bare bilde uten å skrive noe? Nå er jeg kanskje gammel men jeg forstår ikke dette selfie greiene på snap.

Jeg bare trykker de vekk og gidder ikke svare så sant det ikke står noe i snappen.  

Anonymkode: 7bff8...56c

Sendte kun en selfie uten å skrive noe !

AnonymBruker
Skrevet

Slutt med denne chattingen. Ta en date eller slett. 

Anonymkode: 3b9ae...4bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sendte kun en selfie uten å skrive noe !

Du fisket med andre ord? Tullete å sende sånne selfier. 

Anonymkode: 3b9ae...4bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gått i den fella jeg også. Nå har jeg lært å ikke flytte samtalen til snap før jeg har møtt vedkommende. 

Anonymkode: 82ee7...e9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han høres jo hovedsakelig interessert i sex.. 

Anonymkode: 50d88...520

👆

Anonymkode: eb4aa...f5e

AnonymBruker
Skrevet

1. ikke legg til dates på snap.

2. Ikke send selfies.

Og så trenger jeg en forklaring fra deg og andre som tar selfies. Hvorfor sender dere selfies? Hva er riktig svar til en selfie?

Anonymkode: 16fef...be9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo dessverre ut som om han ikke likte det han så da. 🤷‍♀️

Anonymkode: a8989...769

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli ganske dreven på dating nå etter å ha vært singel en stund, og en ting jeg kan si om dating i 2026; menn er mer sexfikserte enn noen gang, de gjør hva som helst for å få seg noe. Det eneste menn har i hodet er sex, sex, sex. ENDA verre er det når chattingen starter med sex, da skal jeg LOVE deg at alt den mannen er ute etter er sex. Gjør deg selv en tjeneste og gå deg en tur i skogen heller. Dating er ikke verdt det i 2026, det er bare timer av livet du aldri får igjen. 

Anonymkode: e9bac...35d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...