Gå til innhold

Mora mi er så frekk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mot oss barna er hun gavmild og flink til å stille opp. Så føles vondt å kritisere henne. Men hun er ikke så grei mot andre synes jeg. 

Spiser vi ute så er aldri maten god nok, og det må selvfølgelig tas opp hver gang. Og heller ikke spesielt diskret, har sett andre gjester heve øyenbryna og flirt. Er maten for en gangs skyld god så er det som regel noe annet som er feil. 

Er vi på noe med barna feks treningskamper, avslutning på skolen e.l så skuler hun stygt hvis noen er for bråkete. Hvis noen skumper borti henne så blir hun sur og kan rope "herregud da!!" selv om det er minst like bråkete og skumping på oss andre. Sånn blir det når store og små skal ut av en gymsal eller kinosal samtidig. 

Hun liker å skule på folk og kommentere andres klesvalg, kommentere vektoppgang osv. Veldig glad i rykter. Hva hun og han har gjort osv.

Jeg har blitt spurt av andre om det er noe galt, siden moren min ser sur og misfornøyd ut. Om det er noe de kan gjøre for å få henne fornøyd.  I bryllup osv

Dette er noen få av mange eksempler

Hun elsker sin familie og de nærmeste venninnene sine, resten av verden er fysj og æsj.

Har så lyst til å be hun skjerpe seg og få opp geipen i det minste når vi er sammen, hun må snakke stygt om andre så mye hun vil men trenger vel ikke å gjøre det når hun er med barnebarn? Og det er flaut for meg at hun alltid skal klage, jeg vil helst forsvinne gjennom et hull i bakken hver gang hun absolutt måå klage på ansatte, mat, service osv. Jeg synes det var så patetisk da hun sto å klagde på en ansatt som var sur, frekk og burde gå smilekurs. Husker jeg sto der å tenkte at den sureste i lokalet der er jo du (mamma)

Samtidig er hun jo verdens snilleste. Har hjulpet oss MYE økonomisk, og hjulpet til så utrolig mye med barna oppigjennom sån at vi har kunnet fullføre utdannelse samtidig som vi har jobbet. Et så utrolig takknemlig. Så er fælt å skulle klage på henne.

Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 09d22...4f7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver erjo at hun ikke er god innerst inne ikke har en god personlighet men hjelper med det overfladiske av materielle og penger gode gjerninger. For å si det sånn dem ondeste folka i verden kan gjøre mye god veldedighet 😉

Anonymkode: 0b24a...8f6

• Liker 1
Skrevet

Kommenter det. Hvis folk jeg  er ute med, er frekke med ansatte i butikker eller på restauranter, sier jeg fra:  jeg syntes maten var god, de har mange å betjene, vet du, sånn er det når man handler fredag ettermiddag, vet du, det der var vel ingen hyggelig kommentar osv, osv, osv.

Skrevet

Kjenner etpar slike, de gir handa si til de nærmeste, og de innafor egen krets, alt anna rundt de er søppel. 

Det er ganske forvirrende og en merkverdig oppførsel. 

Utad virker de egentlig til å ha ett ekstremt oppblåst ego, der kun det de gjør, og de innafor kretsen deres gjør, er helt fantastisk, alle de "andre" er bare idioter som knapt er verdige ett snøft eller en sur kommentar. 

Selvfølgelig nytter det ikke å si noe, for de er jo helt fantastiske som gjør absolutt ALT for andre, ja de innafor kretsen vel og merke. 

Anonymkode: 7e134...63c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva hadde du gjort?

tatt penga og holdt for øra.

Anonymkode: 43a39...b07

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

tatt penga og holdt for øra.

Anonymkode: 43a39...b07

Hahaha sorry men den lo jeg av 😂😂

Anonymkode: ec3a8...472

Skrevet

Filme henne diskré neste gang. Så sender du det til henne. Kanskje hun blir flau av egen oppførsel. 

Anonymkode: ef2d4...03b

Skrevet

Jeg synes ikke dette er så ille, for å være ærlig. Å bli irritert når noen skumper borti er nesten en refleks. Å klage på maten hver gang er unødvendig, men det er jo ikke direkte ondskap. Og det at hun reagerer på bråk, det kan jeg forstå litt, for det kan faktisk bli for mye og noen er jo veldig sensitive for lyder og støy.

Anonymkode: 5785a...f6b

Skrevet

Hun høres ut som et hespetre. Ville begrenset kontakt utenfor hjemmet. Det der vil bli så flaut for barnebarna også.

Noen eldre mister fullstendig folkeskikk 

Anonymkode: 24692...a3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...