Gå til innhold

Kvinner som ikke trenger orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To av de kvinnene jeg har vært med påsto at dem ikke syntes orgasmen var viktig for dem. Det var helheten med deilig forspill og god knulling som var best. Dem måtte ikke på død og liv få orgasme hver gang vi hadde sex. Er dette noe flere kjenner seg igjen i?

Anonymkode: ca300...7df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan jeg. 
Jeg er gift med en herlig mann som er god i senga. Har mer sex enn de fleste. Trenger ikke alltid orgasme. Det er fordi mye sex er deilig i seg selv. Og jeg synes ofte det er vanskelig å komme. Det krever mye av meg mentalt, jeg må gjøre bestemte ting. Ingen person har noen sinne fått meg til å komme, uten at jeg bidrar selv. Det er ikke alltid jeg orker det, om jeg f.eks. bare vil ha en kjapp en på kjøkkenet.

Vi har også sex med andre, da kommer jeg som regel heller ikke. Men det er duperdeilige opplevelser likevel!

Anonymkode: 296fd...4df

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jo orgasme er viktig, men hvis man ikke klarer å oppnå orgasme er dette noe damer sier for å trygge deg som sexpartner/ unnskylde seg selv siden de ikke kan få orgasme sammen med partner, eller fordi de klarer kun å oppnå orgasme alene .

Anonymkode: 5841d...5c0

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv. Hilsen hun som skrev innlegget over.

Gift K 50

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo orgasme er viktig, men hvis man ikke klarer å oppnå orgasme er dette noe damer sier for å trygge deg som sexpartner/ unnskylde seg selv siden de ikke kan få orgasme sammen med partner, eller fordi de klarer kun å oppnå orgasme alene .

Jeg er enig i denne 😬 sex er ikke bra uten orgasme.

Anonymkode: 1cdcb...3f2

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Mnja, jeg tenker det er rødt flagg.

Ovenfor deg altså.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er enig i denne 😬 sex er ikke bra uten orgasme.

Anonymkode: 1cdcb...3f2

Fortell det til min kone: hun vil ikke ha orgasme, for hun liker ikke å miste kontroll over kroppen. Vi fikk det til ett par ganger og etter det var det : no way.  😞 

Anonymkode: 0d7bb...ad2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Fortell det til min kone: hun vil ikke ha orgasme, for hun liker ikke å miste kontroll over kroppen. Vi fikk det til ett par ganger og etter det var det : no way.  😞 

Anonymkode: 0d7bb...ad2

Høres rart ut.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan ha god sex uten orgasme og dårlig sex med. Så lenge sexlivet er aktivt og godt har dette også gjeldt for mine partnere.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

To av de kvinnene jeg har vært med påsto at dem ikke syntes orgasmen var viktig for dem. Det var helheten med deilig forspill og god knulling som var best. Dem måtte ikke på død og liv få orgasme hver gang vi hadde sex. Er dette noe flere kjenner seg igjen i?

Orgasmen er ikke viktig for meg. Jeg har langt i fra orgasme hver gang vi har sex.

Jeg er dog ikke en kvinne 

Anonymkode: 133a4...c9f

AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (5 minutter siden):

Jeg kan ha god sex uten orgasme og dårlig sex med. Så lenge sexlivet er aktivt og godt har dette også gjeldt for mine partnere.

Men hvorfor i all verden skal man måtte velge?

God sex med orgasme er selvsagt best for alle. De som sier noe annet har bare gitt opp.

Anonymkode: 9ccb4...402

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

God sex med orgasme er selvsagt best for alle. De som sier noe annet har bare gitt opp.

Fordi noen ganger er det en kjappis, eller annen sex som ikke nødvendigvis fører til orgasme for begge to.

Jeg finner stor nytelse i å overraske min partner med noe som fører til hennes orgasme, uten at jeg nødvendigvis trenger en. Men så foretrekker jeg sex 2-3 ganger dagen, så da er det sjeldent et pressende behov for noen av oss.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi noen ganger så vil jeg feks knulle kjapt på jobben, på soverommet mens barna er ut, på kjøkkenet mens jeg lager middag. Da passer det ikke alltid at jeg skal kle av meg alt, legge meg ned, gjøre ting på min måte i 15 minutter osv. Det kan jeg heller gjøre når jeg har ro, bedre tid og ikke er redd for å bli oppdaget, hørt eller annet. Helt uproblematisk for min del.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen lyver om dette og gjør seg ferdig alene.

Anonymkode: ea980...24c

• Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

En kjappis i ny og ne er ok. Men aldri orgasme. Nei noe skurrer 

Anonymkode: ea980...24c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Av og til er orgasme bare stress, prestasjonspress. Når man er sliten er sex helt greit uten orgasme. 

Anonymkode: 5e78f...fb6

• Liker 1
Skrevet

Sex uten orgasme?  Som fest uten fyll for min del..falsk moro.

• Liker 3
Skrevet

Det er vel ikke alle menn som klarer å få damene til å komme hver gang, nei. Man må kunne noen triks 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fordi noen ganger så vil jeg feks knulle kjapt på jobben, på soverommet mens barna er ut, på kjøkkenet mens jeg lager middag. Da passer det ikke alltid at jeg skal kle av meg alt, legge meg ned, gjøre ting på min måte i 15 minutter osv. Det kan jeg heller gjøre når jeg har ro, bedre tid og ikke er redd for å bli oppdaget, hørt eller annet. Helt uproblematisk for min del.

Samme her. Vi (gift, heterofilt par) liker å ta "en kjapp en" innimellom, og da pleier ikke jeg (kvinnen) å få orgasme. Jeg må være mentalt "på riktig sted" hvis jeg skal klare å komme, og det er ikke alltid jeg er det, men kan ha bra sex likevel.

Hxndyman skrev (1 minutt siden):

Sex uten orgasme?  Som fest uten fyll for min del..falsk moro.

Er for øvrig også avholdskvinne, og har vært på mange morsomme fester uten å drikke alkohol.

Anonymkode: fc472...a42

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper jeg har orgasme 5 av 10 ganger jeg og kona har sex. For min del er egen orgasme helt underordnet.

Det som gjør at jeg vil ha sex og syntes det er gøy, er kona sin nytelse og kona sine orgasmer. Når hun er «tilfredstilt» og har hatt sine orgasmer, så er jeg også ofte ferdig, selv om jeg selv ikke har hatt orgasme. Når hun er tilfredstilt så går min tenning ganske kjapt over.

Anonymkode: 133a4...c9f

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...