AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Jeg har et barn på 5 år og en på 15 måneder i desember. 5 åringen har hatt adventskalender i noen år, så planen er å ha dette med han i år og. Minstemann har jo ikke noe perspektiv på hva advent og jul er, men han kommer til å se storebror åpne adventskalenderen. I tillegg vil nok storebror henge seg opp i at lillebror ikke får adventskalender. Jeg tenker å gi gave annenhver dag. Noen tips til hva jeg kan gi lillebror? Anonymkode: 486fd...6b9 1 1
Gunstein123 Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har et barn på 5 år og en på 15 måneder i desember. 5 åringen har hatt adventskalender i noen år, så planen er å ha dette med han i år og. Minstemann har jo ikke noe perspektiv på hva advent og jul er, men han kommer til å se storebror åpne adventskalenderen. I tillegg vil nok storebror henge seg opp i at lillebror ikke får adventskalender. Jeg tenker å gi gave annenhver dag. Noen tips til hva jeg kan gi lillebror? Anonymkode: 486fd...6b9 Siden det er juletider, så kan vel ikke litt søtsaker skade? 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Puslespill, duplo, sokker, hårpynt, badeleker, briotog, plus plus, ullundertøy, bøker. Anonymkode: 3357e...975
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Ting du ellers ville gitt han. Alt fra sokker til smokk, favorittsnacks, små leker/ nyttige ting. Verdens enkleste puslespill for små er to neglebørster du setter inni hverandre og kan dra fra hverandre. Billig og morsomt. Anonymkode: 3bdf0...524
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Gunstein123 skrev (6 minutter siden): Siden det er juletider, så kan vel ikke litt søtsaker skade? Nå beveger du deg på dypt vann, her hvor alle skal være så sunne og babyer/barn ikke skal få smake noe søtt. Men en sjokoladekalender med en liten bit sjokolade hver dag burde vel være innafor. 😁🤫 Anonymkode: 20711...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nå beveger du deg på dypt vann, her hvor alle skal være så sunne og babyer/barn ikke skal få smake noe søtt. Men en sjokoladekalender med en liten bit sjokolade hver dag burde vel være innafor. 😁🤫 Anonymkode: 20711...cb1 Hva er egentlig vitsen med å gi sjokolade til en ettåring hver dag? Eller en hvilkensomhelst unge? Barn læres opp til å putte i seg sukker og fett når noe skal markeres, det skal etes sukker og fett på lørdager, når du ser film eller går på kino, de skal ete sukker og fett når de skal trøstes eller når noe skal feires. Foreldre og andre voksne er de som er ansvarlige for å lære barn at det er det de skal gjøre. Og det kan ikke skje fort nok. De skal knapt ha sluppet puppen før de skal ha sin daglige sjokolade i desember. Og etterpå blir man kjempe-overrasket når de blir feite og setter dem på Wegovy for life. Ett-åringer trenger ikke julekalender. Og storesøsken er mer enn fornøyd med å få høre at yngre søsken ikke er gamle nok. Å få høre at det bare er de som er store nok er en bedre presang enn å åpne en luke. 😉 Anonymkode: 5400e...f4a 1
solsolsol Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Vi har gitt de yngste leker vi allerede har, og det har vært storesøsknene som har funnet frem og pakket inn. Feks duplodyr, andre dyr, lekebiler, lekemat el. Ofte har det vært i bruk helt til typ 29 november, kjempestas å pakke opp allikevel 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå