Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var å så Les Mis på Folketeateret forrige uke, og gledet meg stort da jeg elsket castingen og oppsettet forrige gang. 

Jeg ble så skuffet 😔 Lyden var skikkelig dårlig hele veien. Forestillingen ble stoppet underveis, og flere av artistene klarte ikke de høye tonene til de mest intense scenene. Det var summing i pausen of etterpå om likelydende opplevelse og skuffelse.

Noen andre som har vært å sett?

Anonymkode: 91023...242

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var å så Les Mis på Folketeateret forrige uke, og gledet meg stort da jeg elsket castingen og oppsettet forrige gang. 

Jeg ble så skuffet 😔 Lyden var skikkelig dårlig hele veien. Forestillingen ble stoppet underveis, og flere av artistene klarte ikke de høye tonene til de mest intense scenene. Det var summing i pausen of etterpå om likelydende opplevelse og skuffelse.

Noen andre som har vært å sett?

Slik går det når de bare caster kjente navn, og ikke bruker de mange hundre menneskene som faktisk har tatt en utdannelse som musikalartist og kan jobben sin!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror du er litt på bærtur her 😅 Er jo nettopp det de har tatt kritikk på denne runden 🤓

• Liker 2
Skrevet
Mezzosoprena skrev (45 minutter siden):

Slik går det når de bare caster kjente navn, og ikke bruker de mange hundre menneskene som faktisk har tatt en utdannelse som musikalartist og kan jobben sin!

Ref. kommentaren min over

Skrevet

Hadde selv en fin opplevelse med å se forestillingen lørdag for to uker siden, så kjenner meg ikke igjen i det du sier. Mannen min som ikke har noe forhold til historien eller sangene syns også det var en bra forestilling. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ref. kommentaren min over

Den sier jo ingenting.

Anonymkode: acb7a...6b3

Skrevet

Jeg så den for 6. eller 7. gang nå for 1,5 uke siden og var storfornøyd med vokalprestasjonene. 
Var bedre enn forventet, og følget mitt var også imponert. 
Jeg hadde mer problemer med den nye scenografien, det distraherte... litt for moderne uttrykk for meg... 

Skrevet

Jeg har sett les mis utallige ganger, og det som ble levert på folketeateret denne gangen var blant noe av det dårligste jeg har sett. Mye skyldes elendig lydteknikk, men de klarte heller ikke å skape de store gåsehud-øyeblikkene med mektige sanger. Denne versjonen ble jeg veldig skuffet over. Enkelte vokal-prestasjoner var likevel veldig bra. 

Anonymkode: 04337...175

• Liker 1
Skrevet

Jeg så Les Misérables i begynnelsen av september og hadde en helt annen opplevelse enn deg. Syntes de sang veldig bra.

Anonymkode: 5f848...64e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...