Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overskriften sier kanskje det meste...

Om et års tid skal jeg og familien ut og reise. Vi er på jakt etter en storby der det er gode shoppingmuligheter (gjerne hvor de store motehusene er representert etc) og der mennene i familien kan gå på en stor fotballkamp. Helst i Sør-Europa et sted (og ikke Roma eller Barcelona), vil gjerne at det skal være grei temperatur i der i april.

Dette er mange krav, men dog - har dere noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest King James II
Skrevet

For fotball

Milano

Torino

Madrid

Valencia

Lispoa

for shopping....vet ikke jeg bryr meg lite om shopping så det får andre si.

Skrevet

Milano og Madrid frister absolutt... Takk for tips! :)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Reiser snart til Firenze, skal være et shoppingparadis, og samtidig utrolig vakkert. Kan skrive en rapport når jeg er tilbake. Og kommer ikke Fiorentina derfra?

Har vært i både Torino og Milano, anbefaler da Torino. Nydelig by, og flotte shoppingmuligheter. Synes ikke Milano var noe spesielt sjarmerende. Men shoppingen er jo bra der også :)

Har vært i Lisboa, mye shopping der også, nydelig by, og prisene er nok lavere enn i Italia.

Endret av kira
Gjest madrid!!
Skrevet

Dra til Madrid, du vil ikke angre! Personlig synes jeg det er den fineste byen i Europa med fantastisk shopping og fotball. Stadion til Real Madrid er regnet som verdens beste stadion og ingenting (med unntak av i Rio) kan måle seg med den, ingenting i Englang i hvert fall! Og shoppingen er kjempebra, alt fra utrolig billige spanske kjeder til designerbutikker. Også er det en mye mer spansk by en barcelona med en utrolig sjarm. Uteliv, restauranter, alt.. Så dra til Madrid :)

Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å dra til Madrid... Og Firenze hadde jo vært utrolig kult å dra til. Dette var et vanskelig valg, folkens :ler:

Gjest Blære ikke reg
Skrevet

Nå vet jeg ikke så mye om shoppingen men sett ut fra fotballopplevelsen så vil jeg heller annbefale Milano enn Torino. Stadio Giuzeppe Meza i Milano er en av verdens flotteste stadior med plass til over 80.000 tilskuere. Og tribunen går helt inntil banen. Her er det nesten altid fult og voldsom stemning og trøkk.

Torinos Stadio Delle Alphi er det stikk motsatte det er og en stor stadion plass til i underkant av 70.000 men flatere tribuner, løpebaner i mellom, og skjeldent veldig fult som oftest rundt 50.000 tilskuere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...