AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Skrevet 28. september Det hender at jeg er inne på annonser på sextreffsider som Nakentid, Spicy, Cupido, osv... (ikke for å svare, men for å lese) der damer eller par som vil treffes for sex ofte skriver "forventer renslighet" "venn med såpe og vann" "nydusjet" osv... Er det virkelig sånn at menn som møter til sex på denne måten ikke møter reine og dusjet?? Virkelig? Hvis jeg skulle funnet på å gjøre noe slikt så hadde det siste jeg gjorde før jeg dro vært egenpleie inkl en dusj... Hva er deres erfaringer som har møtt menn på den måten? Må det virkelig presiseres? Anonymkode: 99a47...d42 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Skrevet 28. september Det kan være både menn og kvinner, har vi erfart. Anonymkode: 7434d...278
AnonymBruker Skrevet 28. september #3 Skrevet 28. september Jeg forventer at tunga brukes overalt, så jeg er bestandig så nyvasket som det går an å få det. Er det dusj i nærheten, så kan vi godt dusje sammen, før vi går til sengs. Jeg fikk besøk av en kvinne, som hadde kjørt tre timer i bil. Nyvasket ok, men det blir ganske mye rumpesvette på en slik tur. Når det gjelder renslighet, så tar jeg ingenting for gitt lenger. Anonymkode: ed79a...4ad
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Skrevet 28. september Et vennepar liker ikke å være nydusjet. De liker at det smaker litt! 😮 Anonymkode: 2913a...922
AnonymBruker Skrevet 28. september #5 Skrevet 28. september Må være nydusjet, kondom på alt. Anonymkode: 0f176...3ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå