AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:49 #1 Skrevet søndag kl. 21:49 Ser at Travellink er billigere enn andre på fly og hotell, bestillinger. Ser på reise til Egypt med fly og hotell i 15 dager Har noen erfaringer med de? Anonymkode: 23771...6e0
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:54 #2 Skrevet søndag kl. 21:54 Min erfaring med sånne byråer generelt, er at det ofte kommer til ekstra kostnader og gebyrer underveis i bestillingen, så det ikke blir så billig likevel. Og de kan iblant være vanskelige å få tak i hvis man trenger hjelp. Anonymkode: c8800...7fe
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:55 #3 Skrevet søndag kl. 21:55 Dårlige. Det har vært mye tull, innstilte fly, ombookinger etc. De er vanskelige å få tak i via kundeservice også. Anonymkode: 250ce...5c9 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 04:37 #4 Skrevet mandag kl. 04:37 Forbrukerrådet fraråder bruk av denne type selskaper. Bestill fly direkte fra flyselskapet. Anonymkode: e4031...960
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 04:42 #5 Skrevet mandag kl. 04:42 Book bill direkte hos flyselskap eller en av de etablerte selskapene med tilhold i Norge. Anonymkode: bdbf3...cc1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:05 #6 Skrevet mandag kl. 06:05 Tusen takk for svar Anonymkode: 23771...6e0
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:15 #7 Skrevet mandag kl. 06:15 Hold deg langt unna Travellink, kjærsten venter fortsatt på oppgjøret etter en avlyst tur ved Koronautbruddet....... Anonymkode: 876d2...e9a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:47 #8 Skrevet mandag kl. 12:47 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hold deg langt unna Travellink, kjærsten venter fortsatt på oppgjøret etter en avlyst tur ved Koronautbruddet....... Anonymkode: 876d2...e9a Det gjør vi også… Anonymkode: 8b00b...ad9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:07 #9 Skrevet tirsdag kl. 14:07 Takk for svar. Holder meg unna. Anonymkode: 23771...6e0
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:13 #10 Skrevet tirsdag kl. 14:13 Jeg har kun en erfaring med dem. Det er så langt tilbake som i 2015. Vant et gavekort fra dem i en konkurranse på jobben og dermed var jeg jo nødt til å booke via dem. Booket en helgetur til Roma (fly og hotell) og det gikk helt smertefritt. Normalt sett holder jeg meg unna tredjeparter og booker direkte. Anonymkode: a8711...b1e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:46 #11 Skrevet tirsdag kl. 21:46 Travellink har dårlige anmeldelser. Jeg har selv erfart det. De er umulig å fåmkontskt med for å endre noe, eller om man har spørsmål. Kontoret de har i Norge og telefonnummeret er fake. Det var store nyhetsoppslag om det for noen år siden, men de opererer fremdeles med samme fake telefonnummer og adresse. om det blir endringer i reisen, så fraskriver de seg alt ansvar, og du kan ikke være sikker på å Få korrekte oppdateringer om endringer. Anonymkode: ea0b6...cb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå