Gå til innhold

Erfaringer Travellink?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at Travellink er billigere enn andre på fly og hotell, bestillinger.

Ser på reise til Egypt med fly og hotell i 15 dager

Har noen erfaringer med de? 

Anonymkode: 23771...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring med sånne byråer generelt, er at det ofte kommer til ekstra kostnader og gebyrer underveis i bestillingen, så det ikke blir så billig likevel. Og de kan iblant være vanskelige å få tak i hvis man trenger hjelp. 

Anonymkode: c8800...7fe

Skrevet

Dårlige. Det har vært mye tull, innstilte fly, ombookinger etc. De er vanskelige å få tak i via kundeservice også.

Anonymkode: 250ce...5c9

• Liker 3
Skrevet

Forbrukerrådet fraråder bruk av denne type selskaper. Bestill fly direkte fra flyselskapet.

Anonymkode: e4031...960

Skrevet

Book bill direkte hos flyselskap eller en av de etablerte selskapene med tilhold i Norge.

Anonymkode: bdbf3...cc1

Skrevet

Tusen takk for svar

Skrevet

Hold deg langt unna Travellink, kjærsten venter fortsatt på oppgjøret etter en avlyst tur ved Koronautbruddet.......

Anonymkode: 876d2...e9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hold deg langt unna Travellink, kjærsten venter fortsatt på oppgjøret etter en avlyst tur ved Koronautbruddet.......

Anonymkode: 876d2...e9a

Det gjør vi også… 

Anonymkode: 8b00b...ad9

Skrevet

Takk for svar. Holder meg unna.

Skrevet

Jeg har kun en erfaring med dem. Det er så langt tilbake som i 2015. Vant et gavekort fra dem i en konkurranse på jobben og dermed var jeg jo nødt til å booke via dem. Booket en helgetur til Roma (fly og hotell) og det gikk helt smertefritt.

Normalt sett holder jeg meg unna tredjeparter og booker direkte.

Anonymkode: a8711...b1e

Skrevet

Travellink har dårlige anmeldelser. Jeg har selv erfart det. De er umulig å fåmkontskt med for å endre noe, eller om man har spørsmål. Kontoret de har i Norge og telefonnummeret er fake. Det var store nyhetsoppslag om det for noen år siden, men de opererer fremdeles med samme fake telefonnummer og adresse. om det blir endringer i reisen, så fraskriver de seg alt ansvar, og du kan ikke være sikker på å Få korrekte oppdateringer om endringer. 

Anonymkode: ea0b6...cb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...